Achteraf gezien vind ik verjqardagen vaak toch nog wel leuk, maar ik hoor wel van meer dat ze het meer met eigen kring houden.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de kids uit eten of ergens een leuke dag maken.
Het echte verjaardag vierden dat mensen in huis komen ben ik al lang meegestopt
Je hoort iedereen altijd zeggen bah ik moet naar een verjaardag, zo geen zin in
Dus al lang afgeschaft. ALs ik met eigen voortplantsel en wat daar weer bijgekomen en uit voortgekomen is uit eten ga zijn we ook al met 14 personen. Meer dan genoeg

Dit ja. Heel raar.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bezoek verwacht dat ik gezellig ben terwijl ik ober speel
Eigenlijk is het een heel verkapte horeca aangelegenheid

Het is je eigen feestje. Zijn jouw regels.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]

Vaak wel als je er eenmaal bent.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik verjqardagen vaak toch nog wel leuk, maar ik hoor wel van meer dat ze het meer met eigen kring houden.

We hebben daar inmiddels een oplossing voor gevonden: Grote koelkast met eten en drinken buiten zetten, bbq aandoen, en mensen kunnen zichzelf bedienenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]

Hier zou ik niet te lichtjes over denken, genoeg mensen die wel graag leven.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het hele concept vieren van je verjaardag al een beetje gek natuurlijk. Want wat vier je nou eigenlijk? Dat het is gelukt om weer een jaar in leven te blijven?

Nou ja, daar mag je best blij mee zij eigenlijk. Tenzij je liever niet wil leven natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het hele concept vieren van je verjaardag al een beetje gek natuurlijk. Want wat vier je nou eigenlijk? Dat het is gelukt om weer een jaar in leven te blijven?

Dat idee ging ook bij mij door het hoofd om te gaan BBQ maar je bent zo afhankelijk van het weerquote:Op zondag 15 juni 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben daar inmiddels een oplossing voor gevonden: Grote koelkast met eten en drinken buiten zetten, bbq aandoen, en mensen kunnen zichzelf bedienenEcht ideaal

Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank. Ook de rest.
Heb twee ff boosters van m'n kind gehad. Hij had wel een goede uitgezocht.
Sephiroth pull

Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).quote:

Maar dan zou je het ook iedere dag kunnen vieren, maar dat doen we ook niet. En in principe vieren we oud- en nieuw- al, waarbij we vieren dat we een jaar hebben overleefd.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, daar mag je best blij mee zij eigenlijk. Tenzij je liever niet wil leven natuurlijk

Gewoon goede reden om als volwassene je vrienden weer eens te zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

A bah, wat vervelend voor je. Dikke knuffelquote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).
Ik heb hem leren kennen vlak nadat zij was overleden dus hij heeft er echt voor gezorgd dat die dagen de laatste jaren wel leuk voor me waren.

Ik kijk er echt onwijs tegen op. Thanksquote:Op zondag 15 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A bah, wat vervelend voor je. Dikke knuffel

FOK! knokploeg sturen?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()

Ik ben in korte tijd achter elkaar mijn vader, moeder en zusje verloren aan de dood, ik kan daar wel om blijven kniezen en bij de pakken neerzitten maar als er iets bij het leven hoort dan is het wel de dood, de beste manier om hen te bedanken en te eren is het leven uitbundig vieren, zolang als het duren mag.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()

Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd achter elkaar mijn vader, moeder en zusje verloren aan de dood, ik kan daar wel om blijven kniezen en bij de pakken neerzitten maar als er iets bij het leven hoort dan is het wel de dood, de beste manier om hen te bedanken en te eren is het leven uitbundig vieren, zolang als het duren mag.

Dit is vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog wat lekkers halen voor vanavond bij de F1?

Ja, misschien is dit niet helemaal de juiste SC om dat te vragen. Maar dan is de vraag wat?quote:

Is ook helemaal niet erg, rouw hoort juist bij het menselijk zijn maar je moet er niet in blijven hangen en er je eigen leven door laten verpesten of kleuren.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.

Begrijpelijk hoor, je was ook nog jong toen je je moeder verloor.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.

Dat doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet erg, rouw hoort juist bij het menselijk zijn maar je moet er niet in blijven hangen en er je eigen leven door laten verpesten of kleuren.

Een klein borrelplankje want het is zondag.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, misschien is dit niet helemaal de juiste SC om dat te vragen. Maar dan is de vraag wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |