Iraanse vliegtuigen (als die uberhaupt nog in staat zijn op te stijgen) kunnen de afstand niet overbruggen. Ze hebben niet het extreem geavanceerde in de lucht tanken systeem die je nodig hebt voor die afstanden. Dus dat is gewoon onmogelijk. Het enige wat Iran kan is hun ballistische arsenaal lanceren en hopen dat wat raakt. Maar bij elke lancering geven ze hun posities vrij, en er is inmiddels volledige lucht superiority boven de grootste delen van Iran, dus dan is het gewoon een aflopende zaak voor ze.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Doler12 het volgende: [..] Het zullen vast vliegtuigen zijn. Maar volgens mij zijn die gewoon van Isral.
Op Patrouille, naar Iran of gewoon in de lucht omdat ze weten dat Iran straks vliegvelden probeert te raken? We zullen zien
Ja, geschreven puur om aan te tonen waar Netanyahu toe in staat is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor. Hierboven ook weer.
"Geef het wat tijd".
Is dit echt ?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:40 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Iran heeft wss haar eigen drone neergeschoten.
Dat is niet helemaal waar. Integendeel Isral en Iran werkte met elkaar samen vlak na de eerste jaren van de Iraanse Revolutie. Isral leverde zelfs wapens en vliegtuigonderdelen aan Iran. Beide landen bundelde krachten om de Osirak reactor van Irak uit te schakelen. Natuurlijk allemaal in het geheim en Iran altijd in de ontkenning fase, over de hulp. Ook Isral spreekt niet graag over dit stukje geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, vreemd dan dat sinds de Iraanse Revolutie eind jaren 1970, het religieuze regime bezig is met het aanvallen van Isral en het verkondigen dat men het land wil vernietigen. Daarnaast richt Isral zich tot op heden op militaire en nucleaire doelen richt en Iran meteen op Isralische burgers.
Ziet er aardig intact uit, wat het ook is. Meer mechanische problemen, dan uit de lucht geschotenquote:
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ziet er aardig intact uit, wat het ook is. Meer mechanische problemen, dan uit de lucht geschoten
IDF heeft bunkerbusters.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat veel van de nucleaire ontwikkeling onder de grond in Iran plaats vindt. En dat Isral de bommen niet heeft om dat zo uit te schakelen. Alleen de VS heeft die. En die doen niet mee.
Is dat correct?
De VS doen wel mee, alleen niet openlijk. Natuurlijk doen ze er alles aan om dit verderfelijke regime de nek om te draaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat veel van de nucleaire ontwikkeling onder de grond in Iran plaats vindt. En dat Isral de bommen niet heeft om dat zo uit te schakelen. Alleen de VS heeft die. En die doen niet mee.
Is dat correct?
Ja. Je kunt al veel bereiken met alle uit- en ingangen, luchtschachten en bijv de elektriciteitsvoorziening plat te gooien. Maar echt kapotmaken kan alleen met de bizarre bommen van de VS.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
Correct.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
Nee.quote:
Die komen helaas niet diep genoeg.quote:
Geen idee in welke fuik jij zit, maar ik denk dat ze in Libanon en Iran niet kunnen wachten tot het gedaan is met de ayatollah en zijn revolutionaire garde. Dan eigenlijk alleen nog even erdolf aanpakken en de regio kan eindelijk rust krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen act, en wat is er hypocriet aan?
De beelden spreken allemaal voor zich. Ook hier weer in dit nieuwe conflict, Iran verdedigt zich alleen maar tegen Israelische agressie. Ik vind het bizar dat dat door zoveel lieden toegejuicht wordt.
Het is een klote tijd waarin we nu opgescheept zitten met een agressieve idioot in Moskau, een agressieve idioot in Tel Aviv, en een clown in het Witte Huis.
Wellicht. niemand die het met zekerheid kan zeggen of israel deze wapens heeft of dat amerika niet 'mee' doet. Daarnaast is het zo dat vernietigen van de ingangen ook effectief een lange periode van stilstand betekendquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
De VS heeft bommen die iets dieper de grond in kunnen, maar geen enkele garantie dat die ook de nucleaire complexen kunnen bereiken. Misschien zitten die well 100m diep in een berg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
Klopt Natanz 40 a 50 meter onder de grond, met een schild van 7.5 meter beton. Isral heeft de mogelijkheden om met de GBU-28, om vijf meter te penetreren. Fordow dat ding zit gewoon in een berg, ik betwijfel of zelfs de Amerikanen dat ding kunnen raken met hun b-2'squote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
Een beetje tegenstand?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Walgelijk imperialistisch Isral gaat hier zoveel spijt van krijgen.
Hup Iran
Die MOPs kunnen dan wel bereiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klopt Natanz 40 a 50 meter onder de grond, met een schild van 7.5 meter beton. Isral heeft de mogelijkheden om met de GBU-28, om vijf meter te penetreren. Fordow dat ding zit gewoon in een berg, ik betwijfel of zelfs de Amerikanen dat ding kunnen raken met hun b-2's
En moet jou voor de zoveelste keer getoond worden dat het feitelijk volgens de definitie en genocide is?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:21 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat toch steeds herhalen? Het ligt echt genuanceerder (voor de derde keer):
Beschuldiging: Genocide
Juridische Status: Zeer zwaar misdrijf (Genocideverdrag), vereist aantoonbare opzet om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen
Toepasbaarheid op Gaza: Niet bewezen, onderwerp van lopend onderzoek ICJ/ICC
Beschuldiging: Oorlogsmisdaden
Juridische Status: Internationaal strafbaar (Statuut van Rome), schending van onder meer het onderscheidings- en proportionaliteitsbeginsel
Toepasbaarheid op Gaza: Waarschijnlijk aantoonbaar, afhankelijk van bewijs over proportionaliteit, doelwitkeuze en voorzorgsmaatregelen
Beschuldiging: Etnische zuivering
Juridische Status: Geen afzonderlijke categorie, maar verdrijving kan als misdaad tegen de menselijkheid of als oorlogsmisdrijf vervolgd worden
Toepasbaarheid op Gaza: Sterk gesuggereerd door beleid en uitspraken Isral, maar niet juridisch vastgesteld
Correct.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Is dat correct?
Ja, heel leuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel een verstandige zet om Iran de mogelijkheid te ontnemen een kernwapen te produceren. Los van wat de mening is over Gaza,
Even wakker blijven @Ali_booquote:Iraanse staatstelevisie kondigt 'zware en verwoestende' bombardementen aan voor komende uren
Vanavond nog zal Iran stevig toeslaan in Isral. Dat is de boodschap op de Iraanse staatstelevisie. Er wordt gesproken over "zware en verwoestende" bombardementen de eerstvolgende uren. Intussen gaan de Isralische bombardementen op Iran ook verder.
De MOP gaat zestig meter diep.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klopt Natanz 40 a 50 meter onder de grond, met een schild van 7.5 meter beton. Isral heeft de mogelijkheden om met de GBU-28, om vijf meter te penetreren. Fordow dat ding zit gewoon in een berg, ik betwijfel of zelfs de Amerikanen dat ding kunnen raken met hun b-2's
Ga terug je hok in jij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Hup Iran
26 graden hier in de woonkamer.quote:
Ja plus schokgolf, dus die sloopt wel echt heel veel op grote diepte.quote:
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Hup Iran
Morgen aan de diarree.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb vanavond een Iraanse maaltijd gekookt. Komt wel dichtbij zo.
Heb er eind vorig jaar eentje gehad in een van der Valk hotel.quote:
Had je je maar moeten bekeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb er eind vorig jaar eentje gehad in een van der Valk hotel.
Schitterend, maar iets te preuts voor mijn smaak.
Hij is ook voor Rusland (heeft hij meermaals zelf gezegd in het Oekrane topic), dus dit is niet heel verwonderlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?
Wat heb je ervoor moeten betalen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je voor Oekrane bent, zonder Rusland te noemen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?
Dit is typisch iets wat een maagd die op korfbal zit op een forum zou zeggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, Israel gaat niet de gehele Iraanse bevolking tegen zich in het harnas jagen. Het beste wat ze nu kunnen doen is de hele islamitische leiding uitschakelen.quote:
Ja dat wordt lastig. Misschien als je er genoeg gooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Natanz dat zou zeker kunnen. Maar Fordow, die zit 80 a 90 meter onder de grond
Idd je wil de Iraanse bevolking zoveel mogelijk te vriend houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, Israel gaat niet de gehele Iraanse bevolking tegen zich in het harnas jagen. Het beste wat ze nu kunnen doen is de hele islamitische leiding uitschakelen.
Mossad says hold my beer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wordt lastig. Misschien als je er genoeg gooit.
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.quote:
Dat gaat idd nooit gebeuren , ik vermoed alleen dat ieder militair doelwit morgen niet meer overeind staatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom zou Isral nou in hemelsnaam dat doen?
Ik kijk mee vanaf de zijlijnquote:
Ahh je bent een echte player.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.
Ik heb ook Arabische vrouwen gehad bijvoorbeeld die gewoon wild in bed waren. Terwijl dat meestal ook moslima's zijn of uit die cultuur komen.
Sooooquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb ook Arabische vrouwen gehad bijvoorbeeld die gewoon wild in bed waren. Terwijl dat meestal ook moslima's zijn of uit die cultuur komen.
quote:
Klopt. Iran heeft een groter leger maar het is oude meuk, en Israel heeft moderner materiaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Elan het volgende:
Het leger van Isral is absoluut opgewassen tegen dat van Iran.
Nee was dat maar waar, vergane glorie, daar neuk ik te weinig voor. Onbetaald dan.quote:
Die oude meuk lijkt toch behoorlijk wat schade te kunnen toebrengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Iran heeft een groter leger maar het is oude meuk, en Israel heeft moderner materiaal.
Binnenlandse onlusten incoming in 1...2...3quote:
Een soort vijfde colonne. Bah.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Binnenlandse onlusten incoming in 1...2...3
Groot contingent Pakistanen binnen het VK die op de hand zijn van Iran.
Raketten namens Isral neerhalenquote:
Paard van Troje, bewust binnengehaald ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een escalatie zou prima zijn. Hoe meer Israel en Iran elkaar kapotschieten hoe beter het is voor de regio. Complete vernietiging van beide zou gelijk een flinke tijd van rust brengen
Lol check dit danquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Paard van Troje, bewust binnengehaald ook nog.
Ik heb het vermoeden dat die mensen daar geen mensen zijn zoals jij en ik roflquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wtf heb ik zojuist gelezen , er wonen en leven daar mensen zoals jij en ik he
Met gevechtsvliegtuigen? Dat deden de Britten in WW2 met V1 raketten voor het laatst.quote:
Beter dat India tegerlijkertijd Pakistan kapot nuked, dan is het feestje meteen compleet!quote:
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
Voorspelling. Vannacht gooit de VS Fordow plat.
[ x ]
Dat was toch maar gewoon een gasveld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.
Wat, dit is zo vaag allemaal, geruchten van wie? Trouwens wie is deze gast Levent Kemal?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
Voorspelling. Vannacht gooit de VS Fordow plat.
[ x ]
Welke straling? Uit een gasveld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Hup Iran
Blijkbaar een jolige Turk met inside information.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat, dit is zo vaag allemaal, geruchten van wie? Trouwens wie is deze gast Levent Kemal?
Arabische nachten zijn lang...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is voetballen op Amerikaanse velden niet haram?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.
Helaas heeft Palestina trouwens net niet de volgende fase in WK kwalificatie gehaald, maar je kunt wel Iran supporteren volgend jaar (ook wel leuke locatie voor die delegatie trouwens).
Je bent in de war met Brabantquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Arabische nachten zijn lang...
Ze komen vaak moeizaam op gang...
Ja maar dan...
Lijkt me een goed moment om het 'gasveld' even offline te brengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
https://p-magazine.com/nl(...)n-onbruikbaar-worden
Rising Lion: "Isral viseert in- en uitgangstunnels van Fordow en Mt Kolang waardoor faciliteiten onbruikbaar worden"
Hoho hij steunt ook Rusland.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.
Helaas heeft Palestina trouwens net niet de volgende fase in WK kwalificatie gehaald, maar je kunt wel Iran supporteren volgend jaar (ook wel leuke locatie voor die delegatie trouwens).
Ik zag gisteren een poll van een MAGA gekkie, dacht die Gunther Eagleman, 90% was tegen dat VS militair zou gaan ingrijpen in het MO.quote:
Gaan ze niet doen.quote:
quote:
Waarom zou de VS dat doen?quote:
Daarom hebben we een false flag nodig om het sentiment te kerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een poll van een MAGA gekkie, dacht die Gunther Eagleman, 90% was tegen dat VS militair zou gaan ingrijpen in het MO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |