Idd je wil de Iraanse bevolking zoveel mogelijk te vriend houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, Israel gaat niet de gehele Iraanse bevolking tegen zich in het harnas jagen. Het beste wat ze nu kunnen doen is de hele islamitische leiding uitschakelen.
Mossad says hold my beer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wordt lastig. Misschien als je er genoeg gooit.
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.quote:
Dat gaat idd nooit gebeuren , ik vermoed alleen dat ieder militair doelwit morgen niet meer overeind staatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom zou Israël nou in hemelsnaam dat doen?
Ik kijk mee vanaf de zijlijnquote:
Ahh je bent een echte player.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.
Ik heb ook Arabische vrouwen gehad bijvoorbeeld die gewoon wild in bed waren. Terwijl dat meestal ook moslima's zijn of uit die cultuur komen.
Sooooquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.
Ik heb ook Arabische vrouwen gehad bijvoorbeeld die gewoon wild in bed waren. Terwijl dat meestal ook moslima's zijn of uit die cultuur komen.
quote:
Klopt. Iran heeft een groter leger maar het is oude meuk, en Israel heeft moderner materiaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Elan het volgende:
Het leger van Israël is absoluut opgewassen tegen dat van Iran.
Nee was dat maar waar, vergane glorie, daar neuk ik te weinig voor. Onbetaald dan.quote:
Die oude meuk lijkt toch behoorlijk wat schade te kunnen toebrengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Iran heeft een groter leger maar het is oude meuk, en Israel heeft moderner materiaal.
Binnenlandse onlusten incoming in 1...2...3quote:
Een soort vijfde colonne. Bah.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Binnenlandse onlusten incoming in 1...2...3
Groot contingent Pakistanen binnen het VK die op de hand zijn van Iran.
Raketten namens Israël neerhalenquote:
Paard van Troje, bewust binnengehaald ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een escalatie zou prima zijn. Hoe meer Israel en Iran elkaar kapotschieten hoe beter het is voor de regio. Complete vernietiging van beide zou gelijk een flinke tijd van rust brengen
Lol check dit danquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Paard van Troje, bewust binnengehaald ook nog.
Ik heb het vermoeden dat die mensen daar geen mensen zijn zoals jij en ik roflquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wtf heb ik zojuist gelezen , er wonen en leven daar mensen zoals jij en ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |