Correct.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat veel van de nucleaire ontwikkeling onder de grond in Iran plaats vindt. En dat Isral de bommen niet heeft om dat zo uit te schakelen. Alleen de VS heeft die. En die doen niet mee.
Is dat correct?
Ja, heel leuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel een verstandige zet om Iran de mogelijkheid te ontnemen een kernwapen te produceren. Los van wat de mening is over Gaza,
Even wakker blijven @Ali_booquote:Iraanse staatstelevisie kondigt 'zware en verwoestende' bombardementen aan voor komende uren
Vanavond nog zal Iran stevig toeslaan in Isral. Dat is de boodschap op de Iraanse staatstelevisie. Er wordt gesproken over "zware en verwoestende" bombardementen de eerstvolgende uren. Intussen gaan de Isralische bombardementen op Iran ook verder.
De MOP gaat zestig meter diep.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klopt Natanz 40 a 50 meter onder de grond, met een schild van 7.5 meter beton. Isral heeft de mogelijkheden om met de GBU-28, om vijf meter te penetreren. Fordow dat ding zit gewoon in een berg, ik betwijfel of zelfs de Amerikanen dat ding kunnen raken met hun b-2's
Ga terug je hok in jij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Walgelijk imperialistisch Isral gaat hier zoveel spijt van krijgen.
Hup Iran
26 graden hier in de woonkamer.quote:
Ja plus schokgolf, dus die sloopt wel echt heel veel op grote diepte.quote:
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Walgelijk imperialistisch Isral gaat hier zoveel spijt van krijgen.
Hup Iran
Morgen aan de diarree.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb vanavond een Iraanse maaltijd gekookt. Komt wel dichtbij zo.
Heb er eind vorig jaar eentje gehad in een van der Valk hotel.quote:
Had je je maar moeten bekeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb er eind vorig jaar eentje gehad in een van der Valk hotel.
Schitterend, maar iets te preuts voor mijn smaak.
Hij is ook voor Rusland (heeft hij meermaals zelf gezegd in het Oekrane topic), dus dit is niet heel verwonderlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?
Wat heb je ervoor moeten betalen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je voor Oekrane bent, zonder Rusland te noemen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
kun je uitleggen waarom je voor iran bent, zonder israel te noemen?
Dit is typisch iets wat een maagd die op korfbal zit op een forum zou zeggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, Israel gaat niet de gehele Iraanse bevolking tegen zich in het harnas jagen. Het beste wat ze nu kunnen doen is de hele islamitische leiding uitschakelen.quote:
Ja dat wordt lastig. Misschien als je er genoeg gooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Natanz dat zou zeker kunnen. Maar Fordow, die zit 80 a 90 meter onder de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |