Twee maar vandaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Iran claimed 2 F35 toestellen te hebben neergehaald.
https://news.sky.com/stor(...)ays-attacks-13383379
https://www.eurasiantimes.com/?amp
Israël ontkent. Maw we wachten het af wie nu de waarheid spreekt.
Ik denk dat de hele axis zichzelf in de voet geschoten heeft door als underdog vol in het conflict te stappen. Wat ik nooit zal begrijpen is de onvoorwaardelijke steun van de shiites aan de Palestijnen als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld landen als Jordanië en de oliestaten die altijd de weg van diplomatie zullen bewandelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou Hezbollah nou nog spijt hebben van 7 oktober?
Iig degene die het kunnen navertellen.
Wat was nou het doel daarvan? De ultieme zelfmoordmissie?
Je bent dan in elk geval nog niet voor pro-genocide uitgemaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, volgens mij al wel mensen gespot die roepen dat je pro-Iran bent als je zegt dat Israël hier wellicht wat te veel buiten de lijntjes heeft gekleurd.
Denk je nu dat je grappig bent of zo?quote:
Stukje grootheidswaanzin, slecht inschattingsvermogen en zich veilig wanen in eigen landje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele axis zichzelf in de voet geschoten heeft door als underdog vol in het conflict te stappen. Wat ik nooit zal begrijpen is de onvoorwaardelijke steun van de shiites aan de Palestijnen als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld landen als Jordanië en de oliestaten die altijd de weg van diplomatie zullen bewandelen.
Zal wel propaganda zijn. Ze lieten beelden van een computergame zien als bewijs.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Iran claimed 2 F35 toestellen te hebben neergehaald.
https://news.sky.com/stor(...)ays-attacks-13383379
https://www.eurasiantimes.com/?amp
Israël ontkent. Maw we wachten het af wie nu de waarheid spreekt.
Zou wel een nieuwe stap zijn als er daadwerkelijk Iraanse vliegtuigen (dus ipv drones enzo) boven Israël vliegen, maar dat lijkt me echt sterk.quote:
Jouw act van medemenselijkheid is echt de minst geloofwaardige of de meest hypocriete.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Denk je nu dat je grappig bent of zo?
Dat zal nog even af wachten zijn hoeveel kinderen Israel onder het puin gaat bombarderen, of ze de Iraansse bevolking daar ook decennialang gaan onderdrukken en als tuig gaan behandelen, als we de ribben van Iraanse kindjes kunnen tellen vanwege ondervoeding, hoeveel Iraanse ziekenhuizen plat worden gebombardeerd, en hoeveel vrachtwagens met voedsel bedoeld voor de Iraanse bevolking worden tegen gehouden.
Geef het anders wat tijd. Netanyahu heeft al laten zien waartoe hij in staat is. Het is gewoon een oorlogscrimineel.
Dat lijkt me zelfs geheel uitgeslotenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel een nieuwe stap zijn als er daadwerkelijk Iraanse vliegtuigen (dus ipv drones enzo) boven Israël vliegen, maar dat lijkt me echt sterk.
Die zijn dan ook helemaal geen vijanden van elkaar. Het Iraanse volk en de Israeli.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jouw act van medemenselijkheid is echt de minst geloofwaardige of de meest hypocriete.
Vandaar dat je ook zo theatraal en totaal de plank misslaand erin bent. Israël wenst het Iraanse volk het allerbeste toe.
Bijzondere comment want ook in Iran vermijd Israël nadrukkelijk burgerdoelen. De tactiek lijkt momenteel op de infrastructuur vernietigen en belangrijke kopstukken uitschakelen, een herhaling van wat Israël in Syrië heeft gedaan na de coupe d'etat van al-qaida strijders.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Denk je nu dat je grappig bent of zo?
Dat zal nog even af wachten zijn hoeveel kinderen Israel onder het puin gaat bombarderen, of ze de Iraansse bevolking daar ook decennialang gaan onderdrukken en als tuig gaan behandelen, als we de ribben van Iraanse kindjes kunnen tellen vanwege ondervoeding, hoeveel Iraanse ziekenhuizen plat worden gebombardeerd, en hoeveel vrachtwagens met voedsel bedoeld voor de Iraanse bevolking worden tegen gehouden.
Geef het anders wat tijd. Netanyahu heeft al laten zien waartoe hij in staat is. Het is gewoon een oorlogscrimineel.
Daarom kan ik die Palliewappies tot nu toe nooit serieus nemen. Ik ben er nog nooit één met serieuze kennis tegengekomenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zijn dan ook helemaal geen vijanden van elkaar. Het Iraanse volk en de Israeli.
Maar ik lees dat we het nog even wat tijd moeten geven. Dan is er ook sprake van genocide in Iran, door Israël.
Dit is geen act, en wat is er hypocriet aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jouw act van medemenselijkheid is echt de minst geloofwaardige of de meest hypocriete.
Vandaar dat je ook zo theatraal en totaal de plank misslaand erin bent. Israël wenst het Iraanse volk het allerbeste toe.
Dat is overigens de hele dag slechts door één persoon, en alleen vanmorgen vroeg even, een beetje gesuggereerd, verder ben jij nu de enige vandaag die het überhaupt over genocide heeft in het Iran-Israëltopicquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zijn dan ook helemaal geen vijanden van elkaar. Het Iraanse volk en de Israeli.
Maar ik lees dat we het nog even wat tijd moeten geven. Dan is er ook sprake van genocide in Iran, door Israël.
Als je het heel zwart wit bekijkt wel, maar het regime in Iran heeft Israël meerdere malen concreet met totale vernietiging bedreigd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen act, en wat is er hypocriet aan?
De beelden spreken allemaal voor zich. Ook hier weer in dit nieuwe conflict, Iran verdedigt zich alleen maar tegen Israelische agressie. Ik vind het bizar dat dat door zoveel lieden toegejuicht wordt.
Het is een klote tijd waarin we nu opgescheept zitten met een agressieve idioot in Moskau, een agressieve idioot in Tel Aviv, en een clown in het Witte Huis.
Het zullen vast vliegtuigen zijn. Maar volgens mij zijn die gewoon van Israël.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel een nieuwe stap zijn als er daadwerkelijk Iraanse vliegtuigen (dus ipv drones enzo) boven Israël vliegen, maar dat lijkt me echt sterk.
Zelfde met die andere discussie over die mars naar Gaza vanuit Egypte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom kan ik die Palliewappies tot nu toe nooit serieus nemen. Ik ben er nog nooit één met serieuze kennis tegengekomen
je moet het zien als "the enemy of my enemy is my friend" denk ik danquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele axis zichzelf in de voet geschoten heeft door als underdog vol in het conflict te stappen. Wat ik nooit zal begrijpen is de onvoorwaardelijke steun van de shiites aan de Palestijnen als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld landen als Jordanië en de oliestaten die altijd de weg van diplomatie zullen bewandelen.
Ah, vreemd dan dat sinds de Iraanse Revolutie eind jaren 1970, het religieuze regime bezig is met het aanvallen van Israël en het verkondigen dat men het land wil vernietigen. Daarnaast richt Israël zich tot op heden op militaire en nucleaire doelen richt en Iran meteen op Israëlische burgers.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen act, en wat is er hypocriet aan?
De beelden spreken allemaal voor zich. Ook hier weer in dit nieuwe conflict, Iran verdedigt zich alleen maar tegen Israelische agressie. Ik vind het bizar dat dat door zoveel lieden toegejuicht wordt.
Het is een klote tijd waarin we nu opgescheept zitten met een agressieve idioot in Moskau, een agressieve idioot in Tel Aviv, en een clown in het Witte Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |