Met gevechtsvliegtuigen? Dat deden de Britten in WW2 met V1 raketten voor het laatst.quote:
Beter dat India tegerlijkertijd Pakistan kapot nuked, dan is het feestje meteen compleet!quote:
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
Voorspelling. Vannacht gooit de VS Fordow plat.
[ x ]
Dat was toch maar gewoon een gasveld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.
Wat, dit is zo vaag allemaal, geruchten van wie? Trouwens wie is deze gast Levent Kemal?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
Voorspelling. Vannacht gooit de VS Fordow plat.
[ x ]
Welke straling? Uit een gasveld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat als de straling Teheran op grote schaal bereikt? Humanitaire belangen doen er niet toe.
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Elan het volgende:
Walgelijk imperialistisch Israël gaat hier zoveel spijt van krijgen.
Hup Iran
Blijkbaar een jolige Turk met inside information.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat, dit is zo vaag allemaal, geruchten van wie? Trouwens wie is deze gast Levent Kemal?
Arabische nachten zijn lang...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk.
Ik heb ook Arabische vrouwen gehad bijvoorbeeld die gewoon wild in bed waren. Terwijl dat meestal ook moslima's zijn of uit die cultuur komen.
Is voetballen op Amerikaanse velden niet haram?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.
Helaas heeft Palestina trouwens net niet de volgende fase in WK kwalificatie gehaald, maar je kunt wel Iran supporteren volgend jaar (ook wel leuke locatie voor die delegatie trouwens).
Je bent in de war met Brabantquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Arabische nachten zijn lang...
Ze komen vaak moeizaam op gang...
Ja maar dan...
Lijkt me een goed moment om het 'gasveld' even offline te brengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
https://p-magazine.com/nl(...)n-onbruikbaar-worden
Rising Lion: "Israël viseert in- en uitgangstunnels van Fordow en Mt Kolang waardoor faciliteiten onbruikbaar worden"
Hoho hij steunt ook Rusland.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iran fanboys hier de laatste dagen is ook wel een aparte gewaarwording.
Helaas heeft Palestina trouwens net niet de volgende fase in WK kwalificatie gehaald, maar je kunt wel Iran supporteren volgend jaar (ook wel leuke locatie voor die delegatie trouwens).
Ik zag gisteren een poll van een MAGA gekkie, dacht die Gunther Eagleman, 90% was tegen dat VS militair zou gaan ingrijpen in het MO.quote:
Gaan ze niet doen.quote:
quote:
Waarom zou de VS dat doen?quote:
Daarom hebben we een false flag nodig om het sentiment te kerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een poll van een MAGA gekkie, dacht die Gunther Eagleman, 90% was tegen dat VS militair zou gaan ingrijpen in het MO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |