Of Max gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Hadjar P4.. nice.. die zit volgend jaar in de Red Bull lijkt me want Tsunoda valt tegen.,
Dat hoop ik niet voor Hadjarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Hadjar P4.. nice.. die zit volgend jaar in de Red Bull lijkt me want Tsunoda valt tegen.,
Hadjar wil niet. Vindt dat hij daar nog niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Groot gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar wil niet. Vindt dat hij daar nog niet klaar voor is.
En Stroll is bij vlagen geniaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Moet wel zeggen dat Aston Martin toch een stapje voorwaarts heeft gezet
Alpine..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay gaat Williams Jack weer Doohan
Morgen gewoon 1 en 2.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef greysbones het volgende:
Heel apart
Dat McLaren het niet echt voor elkaar krijgt
Die man van de zeldzame foutjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3x raden wie weer midden op de baan reed
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3x raden wie weer midden op de baan reed
Maar die mag dat gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, die is de enige die dat doet
Vorige race hadden ze er geen last van en toen waren die regels er ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef SiGNe het volgende:
Heeft McLaren nou meer moeite sinds de strengere regels er zijn of is dat toeval?
Ja, zien er goed uit.quote:
quote:
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geldquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geld
Ik had er een hele vette boete bij gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
1 heel weekend. Dát zet zoden ad dijk..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
Meer de anti-Herbertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"That's what friends are for"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Herbert is er (mede?) uitgeknikkerd omdat hij voor een wedkantoor een artkel schreef over Verstappen. Dáár heb ik het over.
Waar jij het over hebt ontgaat me. Wellicht heb ik nog wat meer koffie nodig..
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut
Dit betrof een Verstappengezind artikel, Herbert was anti.
Dat in vergelijking met het Britse trolleger dat het veel te licht vond en een zwarte vlag eiste. Zelfs hier op het door velen tot Verstappenforum gedoopte forum is iedereen het er over het algemeen wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik begreep dat ook Warwick schreef over het eens zijn met een bepaalde straf voor Verstappen al zou hij niet zo los gegaan zijn als Herbert.
Dus NIET steun voor Verstappen, maar steun voor de straf voor Verstappen.
Moet je niet doen idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Hoge bomen....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedurende een hele race maar liefst.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mag sowieso niet natuurlijk. Plus het feit dat er altijd 4 stewards de beslissing maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze is extra streng om niet het idee van partijdigheid te suggereren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie wel steward is dit weekend is de Nederlandse Natalie Corsmit.
https://nl.motorsport.com(...)or-gewerkt/10726948/
Wellicht een klein opstekertje voor Max
George is al om de oren geslagen met een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of ze is extra streng om niet het idee van partijdigheid te suggereren.
Nouja Warwick is met 1 race schorsing natuurlijk wel gewoon op tijd terug om Max 1 punt en dus een schorsing aan te naaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Warwick is met 1 race schorsing natuurlijk wel gewoon op tijd terug om Max 1 punt en dus een schorsing aan te naaien.
En Warwick heeft in het verleden vaker discutabele beslissingen rondom Max gemaakt. Zou me ook niks verbazen als volgende race Warwick èn Connelly als stewards aanwezig zijn!
Ow ik dacht juist samen met Connelly van wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.
Komt door de nootjes en al dat bierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht juist samen met Connelly van wel.
Maargoed, het is hier honderdmiljoenmiljard graden, dus wellicht laat mijn hersenpan mij in de steek.
Waarom alleen hij? Gisteren zijn er zoveel rechtdoor geschoten waarbij niet iedereen de goede route volgdequote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George is al om de oren geslagen met een waarschuwing![]()
Chicane afgesneden over de oranje kerb.
Ja moet wel door die Nederlandse steward komen hèquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom alleen hij? Gisteren zijn er zoveel rechtdoor geschoten waarbij niet iedereen de goede route volgde
Die kwam daar nog redelijk wegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
aaah Hulk had hem ook al geraakt
met een 360
het was een 10 waard die spinquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kwam daar nog redelijk weg
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.
tis wachten op Mickquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook nog niet echt een upgrade gebleken tov Doohan.
jij bent strengquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want dan had hij de muur niet moeten raken
Xbox?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
aaah Hulk had hem ook al geraakt
met een 360
Exact datquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want dan had hij de muur niet moeten raken
ga jij nu maar eens oplettenquote:
Ik let op hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij nu maar eens opletten
ipv van die andere activiteiten die je uitspookt
Eens kijken.quote:
Hoi jijquote:
Hamilton is wegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Die voorvleugel bij Mercedes flext nu meer dan de helft minder dan in de afgelopen 7 jaren
er wordt gesuggereerd dat het minder flexen de reden is/was dat er gisteren zoveel problemen waren met de chicanesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Die voorvleugel bij Mercedes flext nu meer dan de helft minder dan in de afgelopen 7 jaren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Bouncerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Greysbones
Dus het kan harderquote:
Tijd voor een swapquote:
ik geloof niet dat Max daar echt problemen mee zal hebbenquote:
Maximum GP.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Max daar echt problemen mee zal hebben
zolang GP meegaat
Hopelijk geen groundhog geraaktquote:
DSQ morgenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft die Russell gehad dat hij zo snel is?
Heel eventjes dan.quote:
Dat had hij al gedaan, maar nu raakte hij het gedeelte voor de betonnen muurquote:
ja baasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat had hij al gedaan, maar nu raakte hij het gedeelte voor de betonnen muur
Laat maar zien dan - Stig naar RBR!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er prima bij. Maar het kan beter.
Nee, dan is het niet eerlijk meerquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet eerlijk meer
Het moet wel leuk blijven hequote:
Nou, die zijn in S2 erin gegooid dan.quote:
Too many mistakes.quote:
Yuki is niet zo lang op de baan geweest toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Hoe Max het toch voor elkaar krijgt om zo dicht op de top te zitten, gat met Yuki is 1,5 seconde.
Heeft wel een aantal ronden gereden en ook even voor het einde met nieuw naar buiten. Heetf wel maar één ronde kunnen rijden geloof ik op de nieuwe band.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Yuki is niet zo lang op de baan geweest toch?
Russelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
F1TV geeft ene 'Rassel' grote kans.
Dirt car driver Brendan Rassell komt helaas niet in de buurt van een superlicentiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
F1TV geeft ene 'Rassel' grote kans.
Piastri.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zet 'm als eerste in de muur?
quote:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zet 'm als eerste in de muur?
Als je hier over de limiet gaat, dan sta je in de muur.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:58 schreef Perox het volgende:
[..]Gewaagd - maar true, hij zit er niet lekker in dus zou kunnen.
Colapinto.quote:
Fixed thatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef Perox het volgende:
Kan Yuki de RBR NR2 uit Q1 geraken? Zonder te crashen bedoel ik..
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef Perox het volgende:
Kan Yuki uit Q1 geraken? Zonder te crashen bedoel ik..
Zegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max met een straf voor impeding incoming inclusief penaltypoint.
Zit Brundle in een autoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max met een straf voor impeding incoming inclusief penaltypoint.
Alles kanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef Perox het volgende:
Laat maar stoppen als het hem weer niet luktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef Perox het volgende:
Koffiekan, theekan, waterkan...quote:
Vorige keer hadden ze de lat te hoog gelegd ik hoop dat ze nu meer de aanpak van een team als Sauber proberen voor hem. Gewoon 3 sets gebruiken kan het schelen!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat maar stoppen als het hem weer niet lukt
Verstappen junior junior erin gooien als het hem niet lukt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat maar stoppen als het hem weer niet lukt
Heeft Jos niet nog een zoon gemaakt ,.. die wat kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstappen junior junior erin gooien als het hem niet lukt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand die de juiste genen van beide kanten heeft denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Jos niet nog een zoon gemaakt ,.. die wat kan?
Zandzakken eruitquote:
Jeezzquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:09 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 10 plekken gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)_flag_conditions.pdf
Waarom nog de energie en het geld verspillen bij Red Bull aan een tweede auto/coureur.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:09 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 10 plekken gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)_flag_conditions.pdf
Rode vlag is rode vlag. Of het een race, quali of FP is.quote:
Ja, dat wel. Helaas.quote:
Wat had bearman laatst ?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rode vlag is rode vlag. Of het een race, quali of FP is.
Was blijkbaar te beargumenteren voor de stewards en RBR kon dat dus minder goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had bearman laatst ?
Die had toch ook een rode vlag infringment
Hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had bearman laatst ?
Die had toch ook een rode vlag infringment
Ik ben niet verbaasd hoorquote:
Aah thnxquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hetzelfde
https://www.fia.com/syste(...)ly_with_red_flag.pdf
quote:
Ik denk inderdaad dat Albon heeft gevraagd aan zijn monteurs iets niet goed aan te draaienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
Albon fuckt Sainz ook wel met beiden in de drop zone
Ik heb hier ook nog deuren open staan, wil je die ook komen intrappen?quote:
Ik zeg niet dat het expres was, maar Sainz heeft nu ook maar 1 run over om eruit te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Albon heeft gevraagd aan zijn monteurs iets niet goed aan te draaien
Zodat zijn Enginecover eraf vloog
Ja, Monza geloof ik? 2015?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net als Max ooit zonder engine cover
Alles beter dan viaplayquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is die clown in Canada. Blijf lekker in Italië.
Neuhquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog deuren open staan, wil je die ook komen intrappen?
Niet haten op Davide. Hij geeft altijd hoog op over "Fastappe"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Wiewatwaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Hoe?quote:
Davide.quote:
Geen idee wanneer dat precies was hoorquote:
quote:
Dank.quote:
Zag je hoe die keekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zag ik daar een baby in het publiek? Die zal er ook van genieten...
Geld voor een oppas was wel op na het ticketquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zag ik daar een baby in het publiek? Die zal er ook van genieten...
Of Massa in 2008quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochja, een F1 auto die nog met tankslang de baan op reed blijft ook een prachtig beeld.
Albers in 2007
Shootquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Shout out om uit Q1 te komen, wel lekker actie op de baan
Vergeet Flipje in Singapore 2008 niet voor een of ander team in het roodquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochja, een F1 auto die nog met tankslang de baan op reed blijft ook een prachtig beeld.
Albers in 2007
Die babyquote:
Iets met dikke vingers en klein toetsenbord ofzo, kan ik dat als excuus gebruiken?quote:
Neenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met dikke vingers en klein toetsenbord ofzo, kan ik dat als excuus gebruiken?
Dan wil ik de shoot out uit shouten ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen
Jij hebt geen dikke vingers namelijk
Alsnog eruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |