Vorige race hadden ze er geen last van en toen waren die regels er ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef SiGNe het volgende:
Heeft McLaren nou meer moeite sinds de strengere regels er zijn of is dat toeval?
Ja, zien er goed uit.quote:
quote:
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geldquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geld
Ik had er een hele vette boete bij gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
1 heel weekend. Dát zet zoden ad dijk..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
Meer de anti-Herbertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.
"That's what friends are for"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |