Of Max gaatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Hadjar P4.. nice.. die zit volgend jaar in de Red Bull lijkt me want Tsunoda valt tegen.,
Dat hoop ik niet voor Hadjarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Hadjar P4.. nice.. die zit volgend jaar in de Red Bull lijkt me want Tsunoda valt tegen.,
Hadjar wil niet. Vindt dat hij daar nog niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Groot gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar wil niet. Vindt dat hij daar nog niet klaar voor is.
En Stroll is bij vlagen geniaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Moet wel zeggen dat Aston Martin toch een stapje voorwaarts heeft gezet
Alpine..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay gaat Williams Jack weer Doohan
Morgen gewoon 1 en 2.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef greysbones het volgende:
Heel apart
Dat McLaren het niet echt voor elkaar krijgt
Die man van de zeldzame foutjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3x raden wie weer midden op de baan reed
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3x raden wie weer midden op de baan reed
Maar die mag dat gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, die is de enige die dat doet
Vorige race hadden ze er geen last van en toen waren die regels er ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef SiGNe het volgende:
Heeft McLaren nou meer moeite sinds de strengere regels er zijn of is dat toeval?
Ja, zien er goed uit.quote:
quote:
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wederom over Verstappen. Net als Herbert.
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar natuurlijk ondertussen wel vet gecasht met deze uitspraken via een gokplatform.
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geldquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, maar nu heeft ie wel een snipperdag en een smak geld
Ik had er een hele vette boete bij gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
1 heel weekend. Dát zet zoden ad dijk..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij mag geen beslissing uitvoeren uit zijn eigen onderbuikgevoelens. Dat scheelt.
Meer de anti-Herbertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"That's what friends are for"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Herbert is er (mede?) uitgeknikkerd omdat hij voor een wedkantoor een artkel schreef over Verstappen. Dáár heb ik het over.
Waar jij het over hebt ontgaat me. Wellicht heb ik nog wat meer koffie nodig..
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut
Dit betrof een Verstappengezind artikel, Herbert was anti.
Dat in vergelijking met het Britse trolleger dat het veel te licht vond en een zwarte vlag eiste. Zelfs hier op het door velen tot Verstappenforum gedoopte forum is iedereen het er over het algemeen wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik begreep dat ook Warwick schreef over het eens zijn met een bepaalde straf voor Verstappen al zou hij niet zo los gegaan zijn als Herbert.
Dus NIET steun voor Verstappen, maar steun voor de straf voor Verstappen.
Moet je niet doen idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:48 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Hoge bomen....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedurende een hele race maar liefst.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mag sowieso niet natuurlijk. Plus het feit dat er altijd 4 stewards de beslissing maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze is extra streng om niet het idee van partijdigheid te suggereren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie wel steward is dit weekend is de Nederlandse Natalie Corsmit.
https://nl.motorsport.com(...)or-gewerkt/10726948/
Wellicht een klein opstekertje voor Max
George is al om de oren geslagen met een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of ze is extra streng om niet het idee van partijdigheid te suggereren.
Nouja Warwick is met 1 race schorsing natuurlijk wel gewoon op tijd terug om Max 1 punt en dus een schorsing aan te naaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze dit harder aanpakken.
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Warwick is met 1 race schorsing natuurlijk wel gewoon op tijd terug om Max 1 punt en dus een schorsing aan te naaien.
En Warwick heeft in het verleden vaker discutabele beslissingen rondom Max gemaakt. Zou me ook niks verbazen als volgende race Warwick èn Connelly als stewards aanwezig zijn!
Ow ik dacht juist samen met Connelly van wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.
Komt door de nootjes en al dat bierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht juist samen met Connelly van wel.
Maargoed, het is hier honderdmiljoenmiljard graden, dus wellicht laat mijn hersenpan mij in de steek.
Waarom alleen hij? Gisteren zijn er zoveel rechtdoor geschoten waarbij niet iedereen de goede route volgdequote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George is al om de oren geslagen met een waarschuwing![]()
Chicane afgesneden over de oranje kerb.
Ja moet wel door die Nederlandse steward komen hèquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom alleen hij? Gisteren zijn er zoveel rechtdoor geschoten waarbij niet iedereen de goede route volgde
Die kwam daar nog redelijk wegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
aaah Hulk had hem ook al geraakt
met een 360
het was een 10 waard die spinquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kwam daar nog redelijk weg
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar dacht niet dat Warwick anti Verstappen was.
tis wachten op Mickquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook nog niet echt een upgrade gebleken tov Doohan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |