Heeft Jos niet nog een zoon gemaakt ,.. die wat kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstappen junior junior erin gooien als het hem niet lukt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand die de juiste genen van beide kanten heeft denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Jos niet nog een zoon gemaakt ,.. die wat kan?
Dat is nog vreemder jaquote:
Zandzakken eruitquote:
Jeezzquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:09 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 10 plekken gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)_flag_conditions.pdf
Waarom nog de energie en het geld verspillen bij Red Bull aan een tweede auto/coureur.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:09 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 10 plekken gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)_flag_conditions.pdf
Deze is wel heftigquote:
Rode vlag is rode vlag. Of het een race, quali of FP is.quote:
Ja, dat wel. Helaas.quote:
Wat had bearman laatst ?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rode vlag is rode vlag. Of het een race, quali of FP is.
Was blijkbaar te beargumenteren voor de stewards en RBR kon dat dus minder goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had bearman laatst ?
Die had toch ook een rode vlag infringment
Hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had bearman laatst ?
Die had toch ook een rode vlag infringment
Ik ben niet verbaasd hoorquote:
Aah thnxquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hetzelfde
https://www.fia.com/syste(...)ly_with_red_flag.pdf
quote:
Ik denk inderdaad dat Albon heeft gevraagd aan zijn monteurs iets niet goed aan te draaienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
Albon fuckt Sainz ook wel met beiden in de drop zone
Ik heb hier ook nog deuren open staan, wil je die ook komen intrappen?quote:
Ik zeg niet dat het expres was, maar Sainz heeft nu ook maar 1 run over om eruit te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Albon heeft gevraagd aan zijn monteurs iets niet goed aan te draaien
Zodat zijn Enginecover eraf vloog
Ja, Monza geloof ik? 2015?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net als Max ooit zonder engine cover
Alles beter dan viaplayquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is die clown in Canada. Blijf lekker in Italië.
Neuhquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog deuren open staan, wil je die ook komen intrappen?
Niet haten op Davide. Hij geeft altijd hoog op over "Fastappe"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Wiewatwaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef butz0rs het volgende:
Hoe?quote:
Davide.quote:
Geen idee wanneer dat precies was hoorquote:
quote:
Dank.quote:
Zag je hoe die keekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zag ik daar een baby in het publiek? Die zal er ook van genieten...
Geld voor een oppas was wel op na het ticketquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zag ik daar een baby in het publiek? Die zal er ook van genieten...
Of Massa in 2008quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochja, een F1 auto die nog met tankslang de baan op reed blijft ook een prachtig beeld.
Albers in 2007
Shootquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Shout out om uit Q1 te komen, wel lekker actie op de baan
Vergeet Flipje in Singapore 2008 niet voor een of ander team in het roodquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochja, een F1 auto die nog met tankslang de baan op reed blijft ook een prachtig beeld.
Albers in 2007
Die babyquote:
Iets met dikke vingers en klein toetsenbord ofzo, kan ik dat als excuus gebruiken?quote:
Neenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met dikke vingers en klein toetsenbord ofzo, kan ik dat als excuus gebruiken?
Dan wil ik de shoot out uit shouten ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen
Jij hebt geen dikke vingers namelijk
Alsnog eruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |