Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
SlooMona vast wel, die kan het wel vinden met SlooMaa op ½snelheid.. Joe en Kim gaat lastiger worden, die willen graag gezien en gehoord wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Heb nu 3 promo filmpjes gezien, met Erik in de hoofdrol.
Gaat het weer zo zijn dat die andere 3 nieuwe pas over een maand of wat iets meer tekst krijgen?
Nee gek. Er zit een trans tussen, dus die MOET in beeld. Als ze het zélf niet wil, dan doet de regie het wel. Virtue signaling.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Heb nu 3 promo filmpjes gezien, met Erik in de hoofdrol.
Gaat het weer zo zijn dat die andere 3 nieuwe pas over een maand of wat iets meer tekst krijgen?
Ok. Ik denk dat hij ook al aan een eettafel heeft gezeten en misschien zelfs naast een bijzettafel. En nuquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:27 schreef Woonbootjes het volgende:
Floris zit vanavond bij Shownieuws aan tafel 😀😀
Klagen = Zelf doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik vertrouw op een goed verslag van vanavond
Erik in de tuin, Erik aan het eten, Erik op de slaapkamer, Erik op de videquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
Champagne proosten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik ben er welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Spareribs! Allemaal om Roma roepen die weer lekker geilkluiven kan kijken
Hallo. Ben ik alleen vanavond ofzo
We hebben hier geen COA he? Staken helpt niet hoorquote:
Als Roma doorkrijgt dat Joe geilt op Ewltjee, dan zwaait er watquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. je weet nooit.. maar Joe mag wel ondertiteld worden..
[ afbeelding ]
WIe is nu Ewitjee weer?quote:
Inderdaad. Was altijd zo heerlijk als je niks te doen had die Jaar van je leven.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het blijft eeuwig zonde dat er geen livestreams zijn
Wat. Jeweet? EWLTJEEquote:
Hoofddoekje? daar liepen in de jaren60/70 alle huisvrouwtjes meequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Waarom is Maudy ineens gangsterpiraat
Erik pakt meteen de leiding van dat zooitje ongeregeld.
Zeemeeuwmaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat kind bij de haaien kan met die wimpers een surfplank in beweging krijgen [ afbeelding ]
Bad Hair dayquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoofddoekje? daar liepen in de jaren60/70 alle huisvrouwtjes mee
Hmm, effect is toch minder als ze niet ook tot d'r ellebogen in het sop zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoofddoekje? daar liepen in de jaren60/70 alle huisvrouwtjes mee
Ze hebben moderne wasmachines, hoeft niet meer door de wringerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, effect is toch minder als ze niet ook tot d'r ellebogen in het sop zit.
Lijkt wel een van straat geplukte junkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat kind bij de haaien kan met die wimpers een surfplank in beweging krijgen [ afbeelding ]
Je moet wat bij te weinig aanmelding. Ze hadden al mazzel dat Erik "ja" zei toen ze hem belden, maar ze moesten er nog 3.quote:
Intermittent fasting is hip, dus gewoon ff zonder is ook goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah het is eetgeld voor de 1ste week
De Haaien gaan aan de havermout en pindakaas deze weekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Intermittent fasting is hip, dus gewoon ff zonder is ook goed.
Topvent dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Roma probeert ook wat te zeggen, maar ze is te langzaam, dus Erik lult er steeds overheen
Hij had het tempo er goed inquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Julia en Peter liggen al te neuken??
Erik en Joequote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Julia en Peter liggen al te neuken??
Nooit van een sexclub gehoord? Zat mensen die daar op kickenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah er wordt weer gevreeën straks? Haast een prestatie dat ze dat kunnen met groepsgenoten en camera's
"Ok, ik stem op jou. Maar 'k bats wel met je moeder."quote:
Touche!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nooit van een sexclub gehoord? Zat mensen die daar op kicken
En ik vermoed dat zo'n loods dat soort types specifiek aantrekt.
Voor Desmond is het wel dicht bij z,n bed show..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een "ver van mijn bed"-show
Uiteraard. DEI hire.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Joe krijgt zoals verwacht erg veel beeld waarin hij alles uitgebreidt uit kan leggen over zijn leven
Volgens Peter is er niets gebeurd en mag het niet buiten die kamer komenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
En idd... Julia en Peter bijneuken..
[ afbeelding ]
En ook nog open en bloot, geen deken er overheenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Voetjes in de lucht en lekker krikken naast mensen die daar niet om hebben gevraagd.
Da's wel redelijk next-level tokkie.
Ik denk niet dat Julia binnen die kamer is gekomen, dus dan was er inderdaad niets te belevenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens Peter is er niets gebeurd en mag het niet buiten die kamer komen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Julia binnen die kamer is gekomen, dus dan was er inderdaad niets te beleven
a la ex on the beachquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Voetjes in de lucht en lekker krikken naast mensen die daar niet om hebben gevraagd.
Da's wel redelijk next-level tokkie.
Echt he.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Precies Desmond zeg er wat van. Dat kan echt niet hoor, neuken ze maar overdag. Julia keek nog verbaasd ook
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Precies Desmond zeg er wat van. Dat kan echt niet hoor, neuken ze maar overdag. Julia keek nog verbaasd ook
Dan weet je wat je kan verwachten, hier zitten mensen er niet op te wachten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nooit van een sexclub gehoord? Zat mensen die daar op kicken
En ik vermoed dat zo'n loods dat soort types specifiek aantrekt.
Daar zijn ook wat flesjes van, de rest is met alcohol.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
Even terugkijkend.
Heel vrolijk daar met alcoholische nulletje alcohol bier.
Deughomo, serieus gast. Een stel neukende mensen in je slaapkamer. Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was een top aflevering met Erik die gelijk al zijn stempel drukte door Roma te vertellen dat ze haar beentjes bij elkaar moet houden, want hij zag haar hele vooronder. Ik moest hardop lachen, echt satire. En ook om de eenakter in de tuin toen hij alle plantjes bestudeerde, lekker in je eigen kletsen als je alleen bent zal de FEBO gezegd hebben anders hebben we geen content, dat was ook 1 van de regels bij Utopia. Nee, heb ik erg gelachen deze aflevering met name om Erik, en dat heb ik maanden misschien wel nooit gedaan zelfs. En mooi ook dat hij via een langzame start toch nog 2e werd bij de opdracht. En leuk dat Robert zichzelf weer een beetje aan het terug vinden is nu Fleuris weg is, en zomaar een opdracht weer eens winnend weet af te sluiten.
De aflevering werd lekker afgetopt met een fikse beurt van Peter en Julia, met geluid. Gelukkig gaan we niet woke doen bij DB dus we laten horen zoals het gaat en zien zoals het eruit zag; bij de konijnen af dus, lekker man! Jammer dat Desmond hier maandag weer zijn plasje over gaat plegen en even de deughomo gaat uithangen.
Het zijn wat waarden en normen die je hebt als medebewoner, en met een neukend stel naast je hoef. je. niet. te. dealen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet je je niet opgeven voor een RLS, so. deal. with. that.
Ik snap dat als je nooit geneukt hebt dat je niet weet dat dat soms geluiden met zich meebrengt, en die zijn niet smakelijk als je er zelf niet bij betrokken bent.quote:
Desmond heeft gelijk, ik krijg soms het vermoeden dat je hem dan weer als deughomo of wat dan ook kan wegzetten (uitschelden). Je bent zo lekker niet "woke" laat me niet lachen, en ja dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat mag Desmond dan zich aantrekken, die heeft blijkbaar nooit wat mee gemaakt...
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij had Desmond daar vooraf al iets van gezegd. Dat hij knuffelen niet een probleem vond. Was met het vormen van het bondje want die 4 waren er al uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
Fijn dat jullie dat vinden. En door.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin
het is niet zo dat als je je opgeeft, dat dan gelijk al je normen en waarden maar opzij gegooid moeten worden .
Dit is gewoon onfatsoenlijk, in real live en in een RLS
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie dat vinden. En door.
Dus dat. Je zit in een TV programma, een RLS waar dit kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Tis gewoon viesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Jan is backquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:24 schreef Was-beer het volgende:
Leuk filmpje van Jan met een kijkje achter de schermen
https://www.facebook.com/reel/1250025573179698
Nature is healing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nature is healing...Ik heb ook stukjes gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het is ook een raar gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Als je had gezegd dat hij zichzelf er zo achter had gefotoshopt had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Geniet er nog maar even van, iedereen lacht nog.. dat mag nooit lang duren het geen vacantieoort daar zoals Erik grapjes doet vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Saskia van Noord - Fout! Er staat geen 'van' bij
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem - Helemaal goed!
Ehh.....
Ze hebben hem niet voor niets terug gehaald, dus hij krijgt behoorlijk wat airtime voorlopig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is trouwens de laatste 2 dagen wel de grote Erik show. Daar zit ik ook weer niet op te wachten.
Wat? Waar moet ik dán neuken als dat niet eens meer in mijn slaapkamer kan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deughomo, serieus gast. Een stel neukende mensen in je slaapkamer. Dat kan echt niet
Ik zie zo gauw geen condooms...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
En er was natuurlijk een nieuwe stand na de boodschappen , allemaal braaf voor precies ¤50 gesjopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodigquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Annet zei dat altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Disrespectfull .. die heb ik een tijd niet gehoord Kletsmond
Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Huh? Wie? Roy toch niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijn![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig hoeveel gereedschap Erik mee had in zijn koffertje.. en hoeveel dingen er ineens kapot zijn in de Loods om Erik nog eens 11 maanden bezig te houden
Oh kijk eens aan. Zo leer je nog wat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodig
Bron: MacDate met Floris en Senna.
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoeltquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoelt![]()
Overigens viel de boel tijdens EJVJL ook al uit elkaar:Toch mis ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een eckte rlsThinking is difficult, that’s why most people judge
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, "e:Op zaterdag 14 juni 2025 17:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit.
Maar sommige namen werden sowieso wel iets anders uitgesproken dan juist.
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, &
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:53 schreef Cirilico het volgende:
Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.
Maar goed, niet dat ik heilig ben als het aankomt op publieke onzedelijkheid.![]()
En verder snap ik natuurlijk wel dat het smeuïge televisie oplevert. Zonder die twee hadden we heel wat minder te bespreken en te oordelen gehad.
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
Oh dat wist ik niet, ben niet zo met voetbal. Maar ja goedgekeurd.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.
Als het die kant op blijft gaan haak ik af.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Het verbaast me ook wel dat het zo expliciet wordt uitgezonden. Ik heb daar zelf ook totaal geen moeite mee. Het programma mag van mij zo blijven doorgaan. Niks mis mee, beetje actie en discussie.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligtquote:Op zondag 15 juni 2025 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden vind ik het vrijen niet kunnen
Maar goed... kijkcijfers en ik ben best tuttig
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester isquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligt
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzendenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.
[ afbeelding ]
Dat is dan weer een pluspuntje voor haarquote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester is
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.
Ik hou het liever privéquote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden
Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
Misschien juist daardoor boven de dekens...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHaquote:Op zondag 15 juni 2025 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien juist daardoor boven de dekens...
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord, alleen dit was zo ordinair dat het woord neuken het meest passende isquote:Op zondag 15 juni 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHa
Nou ja, het is ordinair omdat het op een plek was waar anderen mensen slapen. Ik ben nu al benieuwd naar maandagquote:Op zondag 15 juni 2025 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord, alleen dit was zo ordinair dat het woord neuken het meest passende is
Jaquote:Op zondag 15 juni 2025 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja, het is ordinair omdat het op een plek was waar anderen mensen slapen. Ik ben nu al benieuwd naar maandag
Dan nog, er lagen op een paar meter afstand wel 2 mensen die het moesten aanhoren/ aanzien.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
Zélfs in DGK deden ze het nog onder de dekens voornamelijk, dus dit is de 2.0 versie...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
filmpje
https://streamable.com/k7nnir
[ afbeelding ]
En zijn ondergoed en sokken. Scheen nogal te rieken destijds bij EJVJL.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Nou ja vrijen is überhaupt een... beestachtige activiteit
Maandag gaat iig interessant worden! Lekker knallen
En ja of gezeur: ik wil live streams voor deze ellende
Ook om te zien hoe Erik vreemd loopt te zijn. Ben benieuwd of hij bekeerd is tot het geloof in deodorant
Ja ik geef Desmond ook volledig gelijk dat hij daar niet op zit te wachten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dan nog, er lagen op een paar meter afstand wel 2 mensen die het moesten aanhoren/ aanzien.
Niet dat ook hun normen en waarden zo oke zijn, want ze vonden het alle4 geweldig om te treiteren/ haha mensen uit te sluiten. Dat vond ik minstens zo erg. Ik hoop dat dit incidenten waren, want ik vind het er niet leuker op worden.
Ik vind de spellen en tactieken leuk om te zien. En hoe er met boodschappen wordt omgegaan en wie een ander helpt die weinig te eten heeft. Wie neemt de leiding, wie klaagt vooral. Welke vriendschappen worden gesloten en hoeveel die vriendschappen waard zijn als het erop aan komt. Wie zijn er sociaal en wie egocentrisch, etc.
Tja, maar dat zien we al langer dan een jaar, wordt op een gegeven moment ook wat saai en steeds hetzelfde. Ze zullen steeds wat willen veranderen en dit is misschien de opmaat naar de veranderingen die er per juli, als de uitzendingen langer worden, gaan plaatsvinden. Het zou 'nog spannender' worden 'de dingen op zijn kop konden zetten'....en dat blijkt...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind de spellen en tactieken leuk om te zien. En hoe er met boodschappen wordt omgegaan en wie een ander helpt die weinig te eten heeft. Wie neemt de leiding, wie klaagt vooral. Welke vriendschappen worden gesloten en hoeveel die vriendschappen waard zijn als het erop aan komt. Wie zijn er sociaal en wie egocentrisch, etc.
Ik vrees dat er dan 4 reclame blokken inzitten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar dat zien we al langer dan een jaar, wordt op een gegeven moment ook wat saai en steeds hetzelfde. Ze zullen steeds wat willen veranderen en dit is misschien de opmaat naar de veranderingen die er per juli, als de uitzendingen langer worden, gaan plaatsvinden. Het zou 'nog spannender' worden 'de dingen op zijn kop konden zetten'....en dat blijkt...
Deed ik ook een hele tijd, maar met fok erbij vind ik het wel leuker. Direct reagerenquote:Op zondag 15 juni 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk het niet lineair maar semi live, en spoel lekker door met commercials.
Ik denk dat de focus wat minder op zijn vrolijke ADHD ligt, ik moet die gast op één of andere manier niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:10 schreef Majoraan het volgende:
Ik had van Desmond het idee dat hij wellicht minder zelfingenomen en aardiger zou zijn zonder uber negatieve Perla. Dat onderlinge wedstrijdje wie haat het meest en wie heeft de stoerste taal en "dreigementen" van buiten zou ik dit en als dit, dan laf "hou me vast" want anders.![]()
Maar goed, nu is Perla weg, maar Desmond koos toch voor Peter, die eerder ook al naast hem lag te krikken.
Peter zijn vrolijke Samson ADHD lijkt ineens ook zomaar verdwenen. Is ook een niet relevante nare negatieveling.
Sure. Maar erop reageren met je eigen visie mag ook natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
DGK had expliciete beelden die nog nooit eerder waren gezien en die daarna, ook internationaal, nooit meer te zien was.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zélfs in DGK deden ze het nog onder de dekens voornamelijk, dus dit is de 2.0 versie...
Zij hebben natuurlijk het programma ook eerder gezien. Diederik en die ene meid hadden ook seks maar is nooit heel expliciet uitgezonden. Het gaat ook een heel andere kant op dit programma, ineens is het behoorlijk sbs6 zeg maar. Denk dat ze daar niet bij stil staan.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
Tell me you're an incel without telling me you're an incel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:25 schreef ThijsTH het volgende:
Schaamteloos van Julia zeg, zo ordinair met de benen wijd tussen mensen die willen slapen.
Net je kwakje geloost, je ligt nog na te druppen in Julia en dan gelijk zeggen. Dit is nooit gebeurd, vriendquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
filmpje
https://streamable.com/k7nnir
[ afbeelding ]
De meesten kiezen ervoor dat stukje privé te houden , in ieder geval zonder anderen eromheenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden
Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
Hij is fakequote:Op zondag 15 juni 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de focus wat minder op zijn vrolijke ADHD ligt, ik moet die gast op één of andere manier niet.
Nou jaquote:Op zondag 15 juni 2025 07:01 schreef Cosima het volgende:
[..]
Zij hebben natuurlijk het programma ook eerder gezien. Diederik en die ene meid hadden ook seks maar is nooit heel expliciet uitgezonden. Het gaat ook een heel andere kant op dit programma, ineens is het behoorlijk sbs6 zeg maar. Denk dat ze daar niet bij stil staan.
wel een Poll waard.. Wiens beentjes zijn de volgdende die wijd gaan en voor wie?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Die deden het echt wel strak onder de dekens
Roma en Elche mochten we ook al van meegenieten ( meer geluid dan beeld )
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.quote:
BB's zijn vervelende vacantiehuisjes geworden met Kleuter Belgjes en Saaie Hollanders, niet veel leuks meer aanquote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.
En er wordt wel eens gezegd dat DB gestuurd wordt door de Febo, en dat zal best op momenten zo zijn, maar als er ergens gestuurd wordt in een programma dan is het wel BB, dat is bijna gescript.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB's zijn vervelende vacantiehuisjes geworden met Kleuter Belgjes en Saaie Hollanders, niet veel leuks meer aan
Klopt, een BB Show van 3 maanden kan niet anders dan volgens een draaiboek lopen, maar alle deelnemers in DB moet ook elke week naar de Dagboek Febokamer, en dat is niet om een kroketje te etenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En er wordt wel eens gezegd dat DB gestuurd wordt door de Febo, en dat zal best op momenten zo zijn, maar als er ergens gestuurd wordt in een programma dan is het wel BB, dat is bijna gescript.
EJVJL was een goede middenweg. Er mist echt gewoon zoiets. De laatste BB vond ik tergend saai en Bondgenoten heeft geen streams.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.
Ja hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 15 juni 2025 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
EJVJL was een goede middenweg. Er mist echt gewoon zoiets. De laatste BB vond ik tergend saai en Bondgenoten heeft geen streams.
Dat sowieso en ik heb de Febo al een paar keer betrapt op het feit dat ze beelden in een verkeerde volgorde gebruiken voor hun eigen verhaallijnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het helemaal mee eens
Ik heb het idee dat er in de loods veel gebeurt
Maar goed... hier wordt al veel over gepiept
Jup, dat gezapige je tijd uitzitten en als eindelijk een beetje de pleuris dreigt, altijd weer precies op tijd net genoeg puntjes krijgen om weer booschappen te doen... áls je tenmiste regelmatig ook een kijkcijferrelletje opstartquote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik mis de ouderwetse geheime brief en de paranoia en tactieken die daarbij horen.
En ik mis de tactische voordelen die bij zulke brieven horen.
Ja joh? Ik vind dat gedoe altijd tenenkrommend; halve slachtpartijen om zo'n brief dan in handen te krijgen en als het niet lukt met z'n allen die oren tegen de deuren aan drukken. Dan weet alsnog de hele groep wat er in staat want ze blijven die dingen achterlijk hard voorlezen aan de rest van het bondjequote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik mis de ouderwetse geheime brief en de paranoia en tactieken die daarbij horen.
Beetje geweest, en die bondjes konden dit inmiddels ook wel dromen. Werd te voorspelbaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ja, nee, dat vechten om een brief hoef ik niet te zien. Maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja joh? Ik vind dat gedoe altijd tenenkrommend; halve slachtpartijen om zo'n brief dan in handen te krijgen en als het niet lukt met z'n allen die oren tegen de deuren aan drukken. Dan weet alsnog de hele groep wat er in staat want ze blijven die dingen achterlijk hard voorlezen aan de rest van het bondje
Ok, daar zit wel wat in. Dan mogen ze wat anders leuks bedenken.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje geweest, en die bondjes konden dit inmiddels ook wel dromen. Werd te voorspelbaar.
Het zijn geen pubers he? Volwassen mensen, ze neuken zo vaak maar als ze willen (in de douche in de sauna in de tuin of in bed) Maar je bent toch wel een beetje tokkie om dat naast je slapende mede inwoners te doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja neuken op tv, naast je slaapbondgenoten. Tis wat. Ze zijn jong, zitten er al een tijdje en de hormonen gieren door hun lijf. Ze denken niet meer na, maar denken met hun lust. Denk aan EL che, die met Brijan ging liggen eeuhh ,wat ze ook deden onder de dekens, maar leek op pijpen. Ze deden het dan niet in de slaapkamer naast anderen, maar seks is een natuurlijk iets, wat mensen liever privé willen doen, maar is lastig met zoveel camara's.
Hoorde ook in de Macdate dat ze er een hekel aan hadden de badkamer, vooral de doucheputjes schoon te maken, want er kwam nog wel eens een kwak mee (volgens Senna en Flo)
OOk smerig voor een ander, die het moet schoon maken.
Mssn moeten we er allemaal niet zo spaans over doen en als ik Desmond was of Justin zou ik er een grap over maken en er naast gaan staan en vragen of ik mee mocht doen en zo niet of ze ergens anders verder wilden gaan.
Ik zou er eerder om lachen dan boos over worden en zeggen: jullie weten dat dit hoogstwaarschijnlijk op tv te zien zal zijn, het is maar hoe je op tv en internet neergezet wilt worden, die beelden gaan er nooit meer af. (helpt denk ik meer dan boos worden)
Sommigen gaan echt af staan luisteren om het afluisteren. Ook als er niks anders wordt besproken dan 'hoe doen we het met de boodschappen'. Slaat echt nergens op. Zou echt verboden moeten zijn om aan de deur te luisteren. Dat je op je eigen kamer kunt horen wat er bij een ander bondje gebeurt als het hard genoeg is, dat mag natuurlijk wel, maar niet met je oor tegen de deur. Ziet er echt heel sukkelig uit ook, dat afluisteren.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik wel zou willen is dat als die bondjes wat geheims willen bespreken dat ze dat niet meer op hun kamer doen want alles valt blijkbaar af te luisteren. Beter gaan ze met z'n alle in de sauna zitten met iemand op de uitkijk. Denk dat dit de enige plek is op het terrein en in de loods, waar ze ongehoord dingen kunnen bespreken en waar toch een camera bij komt.
Andere maatregel zou ook kunnen zijn dat er bij afluisteren van andere bondjes een gele kaart in het verschiet ligt van de FEBO.
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @Aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn geen pubers he? Volwassen mensen, ze neuken zo vaak maar als ze willen (in de douche in de sauna in de tuin of in bed) Maar je bent toch wel een beetje tokkie om dat naast je slapende mede inwoners te doen.
In het kader van fairplay zou dit afgestraft mogen worden door de FEBO, of de bondjes moeten zo slim dat op een andere plek te doen dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Sommigen gaan echt af staan luisteren om het afluisteren. Ook als er niks anders wordt besproken dan 'hoe doen we het met de boodschappen'. Slaat echt nergens op. Zou echt verboden moeten zijn om aan de deur te luisteren. Dat je op je eigen kamer kunt horen wat er bij een ander bondje gebeurt als het hard genoeg is, dat mag natuurlijk wel, maar niet met je oor tegen de deur. Ziet er echt heel sukkelig uit ook, dat afluisteren.
Tijden zijn veranderd, iedereen, en ook hier en dus ook in de loods, zit gelijk in de hoogste boom als dit gebeurd en doet misplaatst verontwaardigd. Niemand taalde er naar jaren geleden. We zijn goed gehersenspoeld de afgelopen jaren blijkbaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @:aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.
Ik zou zeggen: Hoezo niet gebeurd? Dit wordt gewoon uitgezonden! Jullie ouders en grootouders zitten hier naar te kijken!
We weten toch niet eens of er boos is gereageerd? Wel dat ze er op aan worden gesproken, maar dat zien we vanavond wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @:aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.
Ik zou zeggen: Hoezo niet gebeurd? Dit wordt gewoon uitgezonden! Jullie ouders en grootouders zitten hier naar te kijken!
Klopt. En wat is 'boos'. Is zeggen: "Doe dat lekker overdag of in de sauna" 'boos' reageren?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:54 schreef Soury het volgende:
[..]
We weten toch niet eens of er boos is gereageerd? Wel dat ze er op aan worden gesproken, maar dat zien we vanavond wel.
"Luisteren bij deuren levert je een gele kaart op. Maar je mag gerust op je kamer gaan zitten en heel stil zijn. Als je daardoor iets hoort, praten ze te hard." Zoiets, denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In het kader van fairplay zou dit afgestraft mogen worden door de FEBO, of de bondjes moeten zo slim dat op een andere plek te doen dus.
Als ze nu na bija 1½jaar nóg niet door hebben dat de muren oren hebben mogen ze luisteren wat ze willen.. en dan nog, de meeste brieven zijn uiteindlijk toch voor de hele groep, allemaal opgepepte fuckquote:Op maandag 16 juni 2025 13:47 schreef Gia het volgende:
[..]
"Luisteren bij deuren levert je een gele kaart op. Maar je mag gerust op je kamer gaan zitten en heel stil zijn. Als je daardoor iets hoort, praten ze te hard." Zoiets, denk ik.
ik vind Desmond een kwal eerste klasquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. En wat is 'boos'. Is zeggen: "Doe dat lekker overdag of in de sauna" 'boos' reageren?
Heb een beetje het idee dat elk commentaar van Desmond als 'boos' reageren wordt gezien, ongeacht op welke toon hij iets zegt.
Punt is wel dat je dit niet hoeft te accepteren. Seks is seks, klopt, maar houdt dat lekker privé.
Ok boomer.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Desmond een kwal eerste klas
maar mocht hij boos zijn geworden vind ik dat niet overdreven
ik had een emmer water eroverheen gegooid
een beetje fatsoen op kunnen brengen en bedenken dat je niet alleen op de wereld bent(julia en peter) is niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok boomer.
Laat Gen-Z gewoon lekker publiek neuken als ze willen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]"Peter Koekenpannenkoek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Aan zijn ego mankeert hij niets.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Peter denkt nog steeds dat degene die thuis zit nog wel zin heeft in hem hierna
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok boomer.
Laat Gen-Z gewoon lekker publiek neuken als ze willen joh
Met je crocs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het echte neukwerk waar hij boos om werd nog moet komen...quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef Whuzz het volgende:
Waarom loopt Desmons nou lollig te doen alsof hij het allemaal prima vond
ik zie echt geen enkel aantrekkelijk punt aan die manquote:
huh? Maar dat zagen we toch vorige aflevering alquote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat het echte neukwerk waar hij boos om werd nog moet komen...
Ik ook niet. We zijn het eens over een bewoner.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie echt geen enkel aantrekkelijk punt aan die man
zowel innerlijk als uiterlijk niet
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet. We zijn het eens over een bewoner.
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Maar dat zagen we toch vorige aflevering al
Wat is dit... Bondception?
Oh ok.. dat had ik niet begrepen. Moeilijke tijdlijn allemaalquote:Op maandag 16 juni 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.
In zijn kaki broek en bloes... kijkend naar de vloer van de gym.quote:
Ja het is af en toe wat chaotisch. Je went er aan.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh ok.. dat had ik niet begrepen. Moeilijke tijdlijn allemaal
Erik zijn ego is iig ook flink gegroeid volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In zijn kaki broek en bloes... kijkend naar de vloer van de gym.
eriks ego was al zo groot als hij lang isquote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik zijn ego is iig ook flink gegroeid volgens mij.
Klopt, toch lijkt het wat meer, kweet niet waarom ik dat denk/zie. Benieuwd wie hem als eerste zat is iig.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
eriks ego was al zo groot als hij lang is
En het ook nog zeggen dat het tegen je gebruikt kan worden daar. Robert zou het iig doen, tegen je gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, erg verstandig om je onzekerheden te delen, wordt nooit tegen je gebruikt daar.
De voiceover zei ook "en het is niet de laatste keer"quote:Op maandag 16 juni 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.
Ja zoiets. Ach verder niet boeiend als hij zo maar echt boos wordt en niet maar 1 dingetje roept en stopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De voiceover zei ook "en het is niet de laatste keer"
Ja, alles bewaren en verstoppenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
En dit is het moment dat Erik weer een eigen voorraad in z'n klerenkast gaat beginnen
Precies. BOOSWOEST willen we zien.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ach verder niet boeiend als hij zo maar echt boos wordt en niet maar 1 dingetje roept en stopt.
Ja hoe ze meteen over haar praten, echt ziek.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, nu is Seymona de nieuwe Julia bij de haaien? Wil niet doen wat zij doen dus afgeschreven. Yup shark shark ...
Komt zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
pffff
kan iemand een bommetje droppen daar
dit is ook weer te braaf
met maskertjes kletsen
Gewoon vervelend volk, nooit verwacht dat ik van die 3 ventjes El Che nog het meest sympathiek zou vindenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoe ze meteen over haar praten, echt ziek.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoorde Demi net ineens als Roma praten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |