EJVJL was een goede middenweg. Er mist echt gewoon zoiets. De laatste BB vond ik tergend saai en Bondgenoten heeft geen streams.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup en als BB het niveau van afgelopen seizoen blijft voortzetten dan doet dat het 'm ook niet meer.
Ja hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 15 juni 2025 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
EJVJL was een goede middenweg. Er mist echt gewoon zoiets. De laatste BB vond ik tergend saai en Bondgenoten heeft geen streams.
Dat sowieso en ik heb de Febo al een paar keer betrapt op het feit dat ze beelden in een verkeerde volgorde gebruiken voor hun eigen verhaallijnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het helemaal mee eens
Ik heb het idee dat er in de loods veel gebeurt
Maar goed... hier wordt al veel over gepiept
Jup, dat gezapige je tijd uitzitten en als eindelijk een beetje de pleuris dreigt, altijd weer precies op tijd net genoeg puntjes krijgen om weer booschappen te doen... áls je tenmiste regelmatig ook een kijkcijferrelletje opstartquote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik mis de ouderwetse geheime brief en de paranoia en tactieken die daarbij horen.
En ik mis de tactische voordelen die bij zulke brieven horen.
Ja joh? Ik vind dat gedoe altijd tenenkrommend; halve slachtpartijen om zo'n brief dan in handen te krijgen en als het niet lukt met z'n allen die oren tegen de deuren aan drukken. Dan weet alsnog de hele groep wat er in staat want ze blijven die dingen achterlijk hard voorlezen aan de rest van het bondjequote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik mis de ouderwetse geheime brief en de paranoia en tactieken die daarbij horen.
Beetje geweest, en die bondjes konden dit inmiddels ook wel dromen. Werd te voorspelbaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Cirilico het volgende:
Ja, nee, dat vechten om een brief hoef ik niet te zien. Maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja joh? Ik vind dat gedoe altijd tenenkrommend; halve slachtpartijen om zo'n brief dan in handen te krijgen en als het niet lukt met z'n allen die oren tegen de deuren aan drukken. Dan weet alsnog de hele groep wat er in staat want ze blijven die dingen achterlijk hard voorlezen aan de rest van het bondje
Ok, daar zit wel wat in. Dan mogen ze wat anders leuks bedenken.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje geweest, en die bondjes konden dit inmiddels ook wel dromen. Werd te voorspelbaar.
Het zijn geen pubers he? Volwassen mensen, ze neuken zo vaak maar als ze willen (in de douche in de sauna in de tuin of in bed) Maar je bent toch wel een beetje tokkie om dat naast je slapende mede inwoners te doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja neuken op tv, naast je slaapbondgenoten. Tis wat. Ze zijn jong, zitten er al een tijdje en de hormonen gieren door hun lijf. Ze denken niet meer na, maar denken met hun lust. Denk aan EL che, die met Brijan ging liggen eeuhh ,wat ze ook deden onder de dekens, maar leek op pijpen. Ze deden het dan niet in de slaapkamer naast anderen, maar seks is een natuurlijk iets, wat mensen liever privé willen doen, maar is lastig met zoveel camara's.
Hoorde ook in de Macdate dat ze er een hekel aan hadden de badkamer, vooral de doucheputjes schoon te maken, want er kwam nog wel eens een kwak mee (volgens Senna en Flo)
OOk smerig voor een ander, die het moet schoon maken.
Mssn moeten we er allemaal niet zo spaans over doen en als ik Desmond was of Justin zou ik er een grap over maken en er naast gaan staan en vragen of ik mee mocht doen en zo niet of ze ergens anders verder wilden gaan.
Ik zou er eerder om lachen dan boos over worden en zeggen: jullie weten dat dit hoogstwaarschijnlijk op tv te zien zal zijn, het is maar hoe je op tv en internet neergezet wilt worden, die beelden gaan er nooit meer af. (helpt denk ik meer dan boos worden)
Sommigen gaan echt af staan luisteren om het afluisteren. Ook als er niks anders wordt besproken dan 'hoe doen we het met de boodschappen'. Slaat echt nergens op. Zou echt verboden moeten zijn om aan de deur te luisteren. Dat je op je eigen kamer kunt horen wat er bij een ander bondje gebeurt als het hard genoeg is, dat mag natuurlijk wel, maar niet met je oor tegen de deur. Ziet er echt heel sukkelig uit ook, dat afluisteren.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik wel zou willen is dat als die bondjes wat geheims willen bespreken dat ze dat niet meer op hun kamer doen want alles valt blijkbaar af te luisteren. Beter gaan ze met z'n alle in de sauna zitten met iemand op de uitkijk. Denk dat dit de enige plek is op het terrein en in de loods, waar ze ongehoord dingen kunnen bespreken en waar toch een camera bij komt.
Andere maatregel zou ook kunnen zijn dat er bij afluisteren van andere bondjes een gele kaart in het verschiet ligt van de FEBO.
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @Aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn geen pubers he? Volwassen mensen, ze neuken zo vaak maar als ze willen (in de douche in de sauna in de tuin of in bed) Maar je bent toch wel een beetje tokkie om dat naast je slapende mede inwoners te doen.
In het kader van fairplay zou dit afgestraft mogen worden door de FEBO, of de bondjes moeten zo slim dat op een andere plek te doen dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Sommigen gaan echt af staan luisteren om het afluisteren. Ook als er niks anders wordt besproken dan 'hoe doen we het met de boodschappen'. Slaat echt nergens op. Zou echt verboden moeten zijn om aan de deur te luisteren. Dat je op je eigen kamer kunt horen wat er bij een ander bondje gebeurt als het hard genoeg is, dat mag natuurlijk wel, maar niet met je oor tegen de deur. Ziet er echt heel sukkelig uit ook, dat afluisteren.
Tijden zijn veranderd, iedereen, en ook hier en dus ook in de loods, zit gelijk in de hoogste boom als dit gebeurd en doet misplaatst verontwaardigd. Niemand taalde er naar jaren geleden. We zijn goed gehersenspoeld de afgelopen jaren blijkbaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @:aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.
Ik zou zeggen: Hoezo niet gebeurd? Dit wordt gewoon uitgezonden! Jullie ouders en grootouders zitten hier naar te kijken!
We weten toch niet eens of er boos is gereageerd? Wel dat ze er op aan worden gesproken, maar dat zien we vanavond wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen dat wel hier. Maar je kunt er op een normale manier wat van zeggen, zoals @:aardbeienmoes zegt. Boos worden is niet nodig.
Ik zou zeggen: Hoezo niet gebeurd? Dit wordt gewoon uitgezonden! Jullie ouders en grootouders zitten hier naar te kijken!
Klopt. En wat is 'boos'. Is zeggen: "Doe dat lekker overdag of in de sauna" 'boos' reageren?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:54 schreef Soury het volgende:
[..]
We weten toch niet eens of er boos is gereageerd? Wel dat ze er op aan worden gesproken, maar dat zien we vanavond wel.
"Luisteren bij deuren levert je een gele kaart op. Maar je mag gerust op je kamer gaan zitten en heel stil zijn. Als je daardoor iets hoort, praten ze te hard." Zoiets, denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In het kader van fairplay zou dit afgestraft mogen worden door de FEBO, of de bondjes moeten zo slim dat op een andere plek te doen dus.
Als ze nu na bija 1½jaar nóg niet door hebben dat de muren oren hebben mogen ze luisteren wat ze willen.. en dan nog, de meeste brieven zijn uiteindlijk toch voor de hele groep, allemaal opgepepte fuckquote:Op maandag 16 juni 2025 13:47 schreef Gia het volgende:
[..]
"Luisteren bij deuren levert je een gele kaart op. Maar je mag gerust op je kamer gaan zitten en heel stil zijn. Als je daardoor iets hoort, praten ze te hard." Zoiets, denk ik.
ik vind Desmond een kwal eerste klasquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. En wat is 'boos'. Is zeggen: "Doe dat lekker overdag of in de sauna" 'boos' reageren?
Heb een beetje het idee dat elk commentaar van Desmond als 'boos' reageren wordt gezien, ongeacht op welke toon hij iets zegt.
Punt is wel dat je dit niet hoeft te accepteren. Seks is seks, klopt, maar houdt dat lekker privé.
Ok boomer.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Desmond een kwal eerste klas
maar mocht hij boos zijn geworden vind ik dat niet overdreven
ik had een emmer water eroverheen gegooid
een beetje fatsoen op kunnen brengen en bedenken dat je niet alleen op de wereld bent(julia en peter) is niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok boomer.
Laat Gen-Z gewoon lekker publiek neuken als ze willen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |