quote:Op maandag 16 juni 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]"Peter Koekenpannenkoek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Aan zijn ego mankeert hij niets.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Peter denkt nog steeds dat degene die thuis zit nog wel zin heeft in hem hierna
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok boomer.
Laat Gen-Z gewoon lekker publiek neuken als ze willen joh
Met je crocs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het echte neukwerk waar hij boos om werd nog moet komen...quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef Whuzz het volgende:
Waarom loopt Desmons nou lollig te doen alsof hij het allemaal prima vond
ik zie echt geen enkel aantrekkelijk punt aan die manquote:
huh? Maar dat zagen we toch vorige aflevering alquote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat het echte neukwerk waar hij boos om werd nog moet komen...
Ik ook niet. We zijn het eens over een bewoner.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie echt geen enkel aantrekkelijk punt aan die man
zowel innerlijk als uiterlijk niet
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet. We zijn het eens over een bewoner.
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Maar dat zagen we toch vorige aflevering al
Wat is dit... Bondception?
Oh ok.. dat had ik niet begrepen. Moeilijke tijdlijn allemaalquote:Op maandag 16 juni 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.
In zijn kaki broek en bloes... kijkend naar de vloer van de gym.quote:
Ja het is af en toe wat chaotisch. Je went er aan.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh ok.. dat had ik niet begrepen. Moeilijke tijdlijn allemaal
Erik zijn ego is iig ook flink gegroeid volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In zijn kaki broek en bloes... kijkend naar de vloer van de gym.
eriks ego was al zo groot als hij lang isquote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik zijn ego is iig ook flink gegroeid volgens mij.
Klopt, toch lijkt het wat meer, kweet niet waarom ik dat denk/zie. Benieuwd wie hem als eerste zat is iig.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
eriks ego was al zo groot als hij lang is
En het ook nog zeggen dat het tegen je gebruikt kan worden daar. Robert zou het iig doen, tegen je gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, erg verstandig om je onzekerheden te delen, wordt nooit tegen je gebruikt daar.
De voiceover zei ook "en het is niet de laatste keer"quote:Op maandag 16 juni 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch in een vooruitblik, dat hij het iig hoorde want nu net zei hij dat hij niets had gehoord. Vandaar mijn conclusie.
Ja zoiets. Ach verder niet boeiend als hij zo maar echt boos wordt en niet maar 1 dingetje roept en stopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De voiceover zei ook "en het is niet de laatste keer"
Ja, alles bewaren en verstoppenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
En dit is het moment dat Erik weer een eigen voorraad in z'n klerenkast gaat beginnen
Precies. BOOSWOEST willen we zien.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ach verder niet boeiend als hij zo maar echt boos wordt en niet maar 1 dingetje roept en stopt.
Ja hoe ze meteen over haar praten, echt ziek.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, nu is Seymona de nieuwe Julia bij de haaien? Wil niet doen wat zij doen dus afgeschreven. Yup shark shark ...
Komt zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
pffff
kan iemand een bommetje droppen daar
dit is ook weer te braaf
met maskertjes kletsen
Gewoon vervelend volk, nooit verwacht dat ik van die 3 ventjes El Che nog het meest sympathiek zou vindenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoe ze meteen over haar praten, echt ziek.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoorde Demi net ineens als Roma praten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |