Uiteraard. DEI hire.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Joe krijgt zoals verwacht erg veel beeld waarin hij alles uitgebreidt uit kan leggen over zijn leven
Volgens Peter is er niets gebeurd en mag het niet buiten die kamer komenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
En idd... Julia en Peter bijneuken..
[ afbeelding ]
En ook nog open en bloot, geen deken er overheenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Voetjes in de lucht en lekker krikken naast mensen die daar niet om hebben gevraagd.
Da's wel redelijk next-level tokkie.
Ik denk niet dat Julia binnen die kamer is gekomen, dus dan was er inderdaad niets te belevenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens Peter is er niets gebeurd en mag het niet buiten die kamer komen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Julia binnen die kamer is gekomen, dus dan was er inderdaad niets te beleven
a la ex on the beachquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Voetjes in de lucht en lekker krikken naast mensen die daar niet om hebben gevraagd.
Da's wel redelijk next-level tokkie.
Echt he.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Precies Desmond zeg er wat van. Dat kan echt niet hoor, neuken ze maar overdag. Julia keek nog verbaasd ook
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Precies Desmond zeg er wat van. Dat kan echt niet hoor, neuken ze maar overdag. Julia keek nog verbaasd ook
Dan weet je wat je kan verwachten, hier zitten mensen er niet op te wachten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nooit van een sexclub gehoord? Zat mensen die daar op kicken
En ik vermoed dat zo'n loods dat soort types specifiek aantrekt.
Daar zijn ook wat flesjes van, de rest is met alcohol.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
Even terugkijkend.
Heel vrolijk daar met alcoholische nulletje alcohol bier.
Deughomo, serieus gast. Een stel neukende mensen in je slaapkamer. Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was een top aflevering met Erik die gelijk al zijn stempel drukte door Roma te vertellen dat ze haar beentjes bij elkaar moet houden, want hij zag haar hele vooronder. Ik moest hardop lachen, echt satire. En ook om de eenakter in de tuin toen hij alle plantjes bestudeerde, lekker in je eigen kletsen als je alleen bent zal de FEBO gezegd hebben anders hebben we geen content, dat was ook 1 van de regels bij Utopia. Nee, heb ik erg gelachen deze aflevering met name om Erik, en dat heb ik maanden misschien wel nooit gedaan zelfs. En mooi ook dat hij via een langzame start toch nog 2e werd bij de opdracht. En leuk dat Robert zichzelf weer een beetje aan het terug vinden is nu Fleuris weg is, en zomaar een opdracht weer eens winnend weet af te sluiten.
De aflevering werd lekker afgetopt met een fikse beurt van Peter en Julia, met geluid. Gelukkig gaan we niet woke doen bij DB dus we laten horen zoals het gaat en zien zoals het eruit zag; bij de konijnen af dus, lekker man! Jammer dat Desmond hier maandag weer zijn plasje over gaat plegen en even de deughomo gaat uithangen.
Het zijn wat waarden en normen die je hebt als medebewoner, en met een neukend stel naast je hoef. je. niet. te. dealen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet je je niet opgeven voor een RLS, so. deal. with. that.
Ik snap dat als je nooit geneukt hebt dat je niet weet dat dat soms geluiden met zich meebrengt, en die zijn niet smakelijk als je er zelf niet bij betrokken bent.quote:
Desmond heeft gelijk, ik krijg soms het vermoeden dat je hem dan weer als deughomo of wat dan ook kan wegzetten (uitschelden). Je bent zo lekker niet "woke" laat me niet lachen, en ja dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat mag Desmond dan zich aantrekken, die heeft blijkbaar nooit wat mee gemaakt...
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij had Desmond daar vooraf al iets van gezegd. Dat hij knuffelen niet een probleem vond. Was met het vormen van het bondje want die 4 waren er al uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
Fijn dat jullie dat vinden. En door.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin
het is niet zo dat als je je opgeeft, dat dan gelijk al je normen en waarden maar opzij gegooid moeten worden .
Dit is gewoon onfatsoenlijk, in real live en in een RLS
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie dat vinden. En door.
Dus dat. Je zit in een TV programma, een RLS waar dit kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Tis gewoon viesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Jan is backquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:24 schreef Was-beer het volgende:
Leuk filmpje van Jan met een kijkje achter de schermen
https://www.facebook.com/reel/1250025573179698
Nature is healing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nature is healing...Ik heb ook stukjes gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Het is ook een raar gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Als je had gezegd dat hij zichzelf er zo achter had gefotoshopt had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Geniet er nog maar even van, iedereen lacht nog.. dat mag nooit lang duren het geen vacantieoort daar zoals Erik grapjes doet vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Saskia van Noord - Fout! Er staat geen 'van' bij
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem - Helemaal goed!
Ehh.....
Ze hebben hem niet voor niets terug gehaald, dus hij krijgt behoorlijk wat airtime voorlopig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is trouwens de laatste 2 dagen wel de grote Erik show. Daar zit ik ook weer niet op te wachten.
Wat? Waar moet ik dán neuken als dat niet eens meer in mijn slaapkamer kan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deughomo, serieus gast. Een stel neukende mensen in je slaapkamer. Dat kan echt niet
Ik zie zo gauw geen condooms...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
En er was natuurlijk een nieuwe stand na de boodschappen , allemaal braaf voor precies ¤50 gesjopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodigquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Annet zei dat altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Disrespectfull .. die heb ik een tijd niet gehoord Kletsmond
Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Huh? Wie? Roy toch niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijn![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig hoeveel gereedschap Erik mee had in zijn koffertje.. en hoeveel dingen er ineens kapot zijn in de Loods om Erik nog eens 11 maanden bezig te houden
Oh kijk eens aan. Zo leer je nog wat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodig
Bron: MacDate met Floris en Senna.
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoeltquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoelt![]()
Overigens viel de boel tijdens EJVJL ook al uit elkaar:Toch mis ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een eckte rlsEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, "e:Op zaterdag 14 juni 2025 17:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit.
Maar sommige namen werden sowieso wel iets anders uitgesproken dan juist.
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, &
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:53 schreef Cirilico het volgende:
Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.
Maar goed, niet dat ik heilig ben als het aankomt op publieke onzedelijkheid.![]()
En verder snap ik natuurlijk wel dat het smeuďge televisie oplevert. Zonder die twee hadden we heel wat minder te bespreken en te oordelen gehad.
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
Oh dat wist ik niet, ben niet zo met voetbal. Maar ja goedgekeurd.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.
Als het die kant op blijft gaan haak ik af.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Het verbaast me ook wel dat het zo expliciet wordt uitgezonden. Ik heb daar zelf ook totaal geen moeite mee. Het programma mag van mij zo blijven doorgaan. Niks mis mee, beetje actie en discussie.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligtquote:Op zondag 15 juni 2025 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden vind ik het vrijen niet kunnen
Maar goed... kijkcijfers en ik ben best tuttig
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester isquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligt
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzendenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.
[ afbeelding ]
Dat is dan weer een pluspuntje voor haarquote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester is
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.
Ik hou het liever privéquote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden
Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
Misschien juist daardoor boven de dekens...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHaquote:Op zondag 15 juni 2025 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien juist daardoor boven de dekens...
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord, alleen dit was zo ordinair dat het woord neuken het meest passende isquote:Op zondag 15 juni 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |