Het zijn wat waarden en normen die je hebt als medebewoner, en met een neukend stel naast je hoef. je. niet. te. dealen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet je je niet opgeven voor een RLS, so. deal. with. that.
Ik snap dat als je nooit geneukt hebt dat je niet weet dat dat soms geluiden met zich meebrengt, en die zijn niet smakelijk als je er zelf niet bij betrokken bent.quote:
Desmond heeft gelijk, ik krijg soms het vermoeden dat je hem dan weer als deughomo of wat dan ook kan wegzetten (uitschelden). Je bent zo lekker niet "woke" laat me niet lachen, en ja dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat mag Desmond dan zich aantrekken, die heeft blijkbaar nooit wat mee gemaakt...
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet je je niet opgeven voor een RLS, so. deal. with. that.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij had Desmond daar vooraf al iets van gezegd. Dat hij knuffelen niet een probleem vond. Was met het vormen van het bondje want die 4 waren er al uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
Fijn dat jullie dat vinden. En door.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin
het is niet zo dat als je je opgeeft, dat dan gelijk al je normen en waarden maar opzij gegooid moeten worden .
Dit is gewoon onfatsoenlijk, in real live en in een RLS
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie dat vinden. En door.
Dus dat. Je zit in een TV programma, een RLS waar dit kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Seymona een weddenschap verloren?
Die lijkt helemaal niet in de loods te willen zijn![]()
Desmond heeft gelijk over dat gewip, maar hij had dit vooraf toch ook kunnen inschatten? Koppeltjes in 1 bondje is meestal geen goed idee. Het blijft welvan Peter en Julia. Trouwens, jammer voor je Petertje
Ongeveer 500.000 mensen in Nederland, inclusief je nummer 1, weten nu van je kriksessie die zogenaamd geheim moest blijven.
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Tis gewoon viesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een tokkies die Julia en Peter. Open en bloot liggen krikken terwijl er op 2 meter afstand 2 andere mensen liggen mee te 'genieten'.
Jan is backquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:24 schreef Was-beer het volgende:
Leuk filmpje van Jan met een kijkje achter de schermen
https://www.facebook.com/reel/1250025573179698
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |