quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:16 schreef Bluesdude het volgende:
Hortmankilling:
Er is een manifest gevonden in de auto van de moordenaar en een lijst van mensen die hij ook wilde vermoorden.
Vandaar dat men denk: politieke aanslag. Terrorisme.
NOS update
quote:In a news conference, the Minnesota State Patrol asked people not to attend today’s planned anti-Trump demonstrations across Minnesota out of an abundance of caution. State Patrol Col. Christina Bogojevic said the suspects’ vehicle contained fliers for the “No Kings” events
NYTquote:Gov. Tim Walz of Minnesota also warned residents not to attend today’s anti-Trump protests until the suspect has been apprehended. State officials described the search as a “very active manhunt.”
Lees anders lekker wat berichten terug van 4 jaar geleden. Is een stuk makkelijker voor je als je antwoorden wil, succes alvast. 👍🏾quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom Trump niet ingreep?
Of is dat te lastig voor je.
En waarom kregen ze gratie?
Kom op, zelfs jij kunt dit niet serieus menen.quote:
Kortom, je weet niet meer hoe je dat moet goedpraten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lees anders lekker wat berichten terug van 4 jaar geleden. Is een stuk makkelijker voor je als je antwoorden wil, succes alvast. 👍🏾
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, zelfs jij kunt dit niet serieus menen.
Iets zegt mij dat deze lieverdjes vandaag nog veel in het nieuws komen, verkleed als politie/soldaat/indiaan/brandweerman.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom Trump niet ingreep?
Of is dat te lastig voor je.
En waarom kregen ze gratie?
Zolang het schieten op volksvertegenwoordigers maar vreedzaam gebeurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
De drempel om wat blauwe volksvertegenwoordigers aan te vallen wordt nog natuurlijk wel stevig verlaagd in de wetenschap dat de president iedere opstandeling die hem goed gezind is gewoon gratie geeft.
Er heeft toch juist een verhoging plaatsgevonden met deze rellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zolang het schieten op volksvertegenwoordigers maar vreedzaam gebeurt.
En de lat voor wat vreedzaam is, is aardig verlaagd.
Maar dat waren geen rellen tegen de Democraten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er heeft toch juist een verhoging plaatsgevonden met deze rellen?
Oh, de lat voor de Democraten. Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat waren geen rellen tegen de Democraten.
DeSantis ook, die mensen effectief aanmoedigde om met hun auto gas te geven als ze een demonstrerende menigte voor hun bumper hebben...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:01 schreef Kijkertje het volgende:
Ondertussen in Florida:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lrl63culzt2a
[ afbeelding ]
Het is geen Republikein hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef beefkeek het volgende:
Ik vind het wel alleszeggend dat Trump, Vance, Bondi, Patel of Johnson allemaal bijzonder stil zijn over de aanslag op Hortman
Eensquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef beefkeek het volgende:
Ik vind het wel alleszeggend dat Trump, Vance, Bondi, Patel of Johnson allemaal bijzonder stil zijn over de aanslag op Hortman
En Putin, Kim, Orban, Wilders ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef beefkeek het volgende:
Je act is wat doorzichtig, probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Putin, Kim, Orban, Wilders ook.
Interesseert ze niet, waren toch maar Democraten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef beefkeek het volgende:
Zwijgen is toestemmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef beefkeek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |