abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217923426
Beste Tesla-fans en critici,

Laten we duiken in het verhaal van Tesla, een bedrijf dat de autowereld op zijn kop heeft gezet en nog steeds voor vuurwerk zorgt, niet in de laatste plaats door de excentrieke CEO, Elon Musk. Hier is een korte schets van Tesla's historie, wat harde cijfers, de toekomstplannen, en een paar gedachten over de man achter het stuur.

Een Korte Geschiedenis
Tesla werd in 2003 opgericht door Martin Eberhard en Marc Tarpenning, met als missie om elektrische auto's mainstream te maken. In 2004 stapte Elon Musk in met een flinke investering van $6,5 miljoen, wat Tesla's eerste grote financiële boost gaf. Hij nam in 2008 de rol van CEO over, na een roerige periode waarin het bedrijf op de rand van faillissement balanceerde. Onder Musk's leiding groeide Tesla van een nichespeler met de Roadster naar een wereldwijde krachtpatser met iconische modellen zoals de Model S, 3, X, Y en de Cybertruck.

Cijfers die Spreken
Marktkapitalisatie: Tesla's waarde schommelde recent rond de $1 biljoen, hoewel het aandeel sinds december 2024 een daling van ruim 10% zag, mede door Musk's politieke avonturen en een zwakkere vraag in Europa.

Verkoop: In Q1 2025 daalden de leveringen met 13%, de grootste daling in Tesla's geschiedenis. Toch blijft Tesla marktleider in EV's, met 1,8 miljoen voertuigen geleverd in 2024.

Innovatie: Tesla investeert zwaar in Full Self-Driving (FSD) en de Optimus-robot. Musk claimt dat autonomie en robotica de toekomst van het bedrijf zijn, met een geplande robotaxi-lancering in Austin in juni 2025.

Winst: De winst kelderde met 71% in recente cijfers, deels door prijsverlagingen en concurrentie. Toch steeg het aandeel met 58% sinds april 2025, wat optimisme weerspiegelt over Musk's visie.

De Toekomst
Tesla mikt op een revolutie in mobiliteit en technologie:

Robotaxi's: Musk belooft zelfrijdende Model Y's die zonder bestuurder klanten ophalen, met tests die al succesvol zijn in Austin.

Optimus: De humanïde robot van Tesla zou fabriekswerk en meer kunnen transformeren. Nvidia's CEO Jensen Huang noemt dit potentieel een "multi-triljoen dollar industrie".

Betaalbare EV's: Nieuwe, goedkopere modellen staan op de planning om de concurrentie met Chinese EV-makers aan te gaan.

Maar er zijn hobbels: dalende verkopen in Europa, vandalisme tegen Tesla-dealers door Musk's controverses, en zijn betrokkenheid bij Trump's DOGE-initiatief maken investeerders nerveus.

De Gestoorde Genius: Elon Musk
Elon Musk is een fenomeen: briljant, controversieel, en vaak polarizing. Hij runt niet alleen Tesla, maar ook SpaceX, Neuralink, The Boring Company en xAI, terwijl hij tot voor kort Trump adviseerde bij DOGE. Zijn uitspraken, zoals "Ik blijf CEO tenzij ik doodga" op het Qatar Economic Forum, tonen zijn vastberadenheid, maar ook zijn onvoorspelbaarheid. Critici wijzen op zijn politieke uitspraken, vermeende leugens (zoals over Tesla's financiering of gameprestaties), en een managementstijl die werknemers uitperst. Fans zien hem als een visionair die de wereld verandert, met risico's die bijna altijd vruchten afwerpen. Wat vind jij van Musk's rol? Is hij Tesla's grootste troef of een tikkende tijdbom?
pi_217923450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De techniek en de waargemaakt beloftes.
De vraag is op basis waarvan JIJ oordeelt. Niet waarover.
pi_217923567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef epicbeardman het volgende:

Als je weer eens dagje naar kantoor gaat zie je hoeveel Tesla's je wel niet tegenkomt, of ik let er op tegenwoordig.
Er rijden ongeveer 120.000 Tesla's rond in Nederland tegenover ruim 1.000.000 Volkswagens.

Dus voor iedere Tesla die je ziet heb je al ruim 8 Volkswagens voorbij zien komen.

Ik denk dat je ze vooral vaak ziet omdat je er zelf in rijdt of er op let.
pi_217923671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er rijden ongeveer 120.000 Tesla's rond in Nederland tegenover ruim 1.000.000 Volkswagens.

Dus voor iedere Tesla die je ziet heb je al ruim 8 Volkswagens voorbij zien komen.

Jouw redenering klopt niet. De kans dat je ze onderweg tegenkomt hangt ook af van het aantal kilometers dat gemaakt wordt. ;) Maar ook van de omgeving waar je woont.
pi_217923693
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De vraag is op basis waarvan JIJ oordeelt. Niet waarover.
Ik weet goed hoe de techniek werkt, wat de voor- en de nadelen zijn van de verschillende manieren en wat realistisch is. Ze krijgen pluspunten voor de dingen die ze goed doen, zeker als het heel innovatief en boven verwachting is. Verder vraag ik me regelmatig af wat Tesla ondertussen allemaal gedaan had moeten hebben, gezien de beloftes van Musk. Hij krijgt wat extra ElonTijd. En ze krijgen dan minpunten voor de grote missers.

Wat je vaak ziet als je projecten uitvoert is, dat de mensen die er het minste van afweten verwachte dat het snel klaar is, omdat het voor hun heel eenvoudig klinkt. "The devil is in the details." En als de mensen die het uit moeten voeren niet weten hoe ze het moeten gaan doen, beginnen zij met zeggen dat het heel ingewikkeld is en heel lang gaat duren.

Ik ben een keer op een sollicitatiegesprek geweest, waar ze iemand zochten om projecten te leiden. De manager wilde dat ik hem ging vertellen dat ik een methodiek beheerste, waarmee ik van te voren al precies kon vertellen hoe veel mensen er voor ieder nieuw project nodig waren en hoe lang het precies ging duren. Hij maakt geen onderscheid naar kennis en kunde van de medewerkers, die waren uitwisselbaar. En toen ik hem uitlegde, dat zo'n methode niet bestaat en dat je de hoeveelheid werk en de specificaties moest aanpassen op de hoeveelheid geld en tijd die je nog had, werd hij kwaad en moest ik weg. (Het was een econoom.)

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 12-06-2025 20:13:14 ]
pi_217923697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jouw redenering klopt niet. De kans dat je ze onderweg tegenkomt hangt ook af van het aantal kilometers dat gemaakt wordt. ;) Maar ook van de omgeving waar je woont.
Dat moet ik je nageven. Rond een Tesla servicepunt of bij een laadpaal zal je ze idd vaker zien dan in een weiland.
pi_217923840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat moet ik je nageven. Rond een Tesla servicepunt of bij een laadpaal zal je ze idd vaker zien dan in een weiland.
Zie je wel, AP/FSD werkt uitstekend, geen enkele Tesla rijdt een weiland in!
pi_217923873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik weet goed hoe de techniek werkt, wat de voor- en de nadelen zijn van de verschillende manieren en wat realistisch is. Ze krijgen pluspunten voor de dingen die ze goed doen, zeker als het heel innovatief en boven verwachting is. Verder vraag ik me regelmatig af wat Tesla ondertussen allemaal gedaan had moeten hebben, gezien de beloftes van Musk. Hij krijgt wat extra ElonTijd. En ze krijgen dan minpunten voor de grote missers.

Wat je vaak ziet als je projecten uitvoert is, dat de mensen die er het minste van afweten verwachte dat het snel klaar is, omdat het voor hun heel eenvoudig klinkt. "The devil is in the details." En als de mensen die het uit moeten voeren niet weten hoe ze het moeten gaan doen, beginnen zij met zeggen dat het heel ingewikkeld is en heel lang gaat duren.

Ik ben een keer op een sollicitatiegesprek geweest, waar ze iemand zochten om projecten te leiden. De manager wilde dat ik hem ging vertellen dat ik een methodiek beheerste, waarmee ik van te voren al precies kon vertellen hoe veel mensen er voor ieder nieuw project nodig waren en hoe lang het precies ging duren. Hij maakt geen onderscheid naar kennis en kunde van de medewerkers, die waren uitwisselbaar. En toen ik hem uitlegde, dat zo'n methode niet bestaat en dat je de hoeveelheid werk en de specificaties moest aanpassen op de hoeveelheid geld en tijd die je nog had, werd hij kwaad en moest ik weg. (Het was een econoom.)
Ok, we gaan weer naar de 'ik ben te slim om een baan te hebben', nu aangevuld met 'ik ben slimmer dan Elon, want die dacht dat het snel klaar zou zijn'. Ik haak af.
pi_217923994
quote:
18s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ok, we gaan weer naar de 'ik ben te slim om een baan te hebben', nu aangevuld met 'ik ben slimmer dan Elon, want die dacht dat het snel klaar zou zijn'. Ik haak af.
Heel verstandig. Als je niets van techniek weet, kun je je daar beter ook niet mee bemoeien.

Jij vraagt hoe ik Tesla beoordeel en dat heb ik je uitgelegd. Dat heeft ook niets te maken met de aandelenkoers, die de meeste mensen gebruiken als maatstaf voor het succes. Hoe goed ze het kunnen verkopen, dus. Marketing.
pi_217924006
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zie je wel, AP/FSD werkt uitstekend, geen enkele Tesla rijdt een weiland in!
pi_217924214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Driver error, zie je meteen!
pi_217924234
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Driver error, zie je meteen!
De autopiloot week uit voor de koeien. Kunnen die ook eens voor drijver spelen.
pi_217924255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Heel verstandig. Als je niets van techniek weet, kun je je daar beter ook niet mee bemoeien.

Jij vraagt hoe ik Tesla beoordeel en dat heb ik je uitgelegd. Dat heeft ook niets te maken met de aandelenkoers, die de meeste mensen gebruiken als maatstaf voor het succes. Hoe goed ze het kunnen verkopen, dus. Marketing.
Ten eerste lijkt het mij beter om niet in te vullen dat ik niets van techniek weet.

Ten tweede heb je niet uitgelegd hoe jij Tesla beoordeelt, maar kwam je met een wollig verhaal. Wat dat betreft staat er ook nog genoeg andere concrete vragen open van eerder deze week.
pi_217924267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De autopiloot week uit voor de koeien. Kunnen die ook eens voor drijver spelen.
Die koe is gewoon FSD unsupervised in drag...
pi_217924312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ten eerste lijkt het mij beter om niet in te vullen dat ik niets van techniek weet.

Ten tweede heb je niet uitgelegd hoe jij Tesla beoordeelt, maar kwam je met een wollig verhaal. Wat dat betreft staat er ook nog genoeg andere concrete vragen open van eerder deze week.
Wil je een score? Ik geef ze een 4 uit 10.

Of bedoel je dat ik er geen mening over mag hebben als die niet gelijk is aan de beurskoers?
pi_217924381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:53 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wil je een score? Ik geef ze een 4 uit 10.

Of bedoel je dat ik er geen mening over mag hebben als die niet gelijk is aan de beurskoers?
Nee, ik hoop alleen op iets concreets. Niet op: ik vind het niks. Waarom? Daarom!

Ja, sorry. Maar daar schiet toch niemand wat mee op?
pi_217924401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik hoop alleen op iets concreets. Niet op: ik vind het niks. Waarom? Daarom!

Moet dat dan?
pi_217924451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alle concrete dingen waar ik mee kom worden door jou weggehoond: "Kijk hem weer eens denken dat hij slimmer is dan Musk, de slimste persoon ter wereld! Wat een enorme sukkel!"

Het hangt natuurlijk ook van je definitie van "slim" af. Voor jou is dat: hoeveel geld je hebt verdient. Volgens die definitie is Musk heel slim. Maar erg intelligent is hij niet, volgens mijn definitie :)
pi_217924626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Alle concrete dingen waar ik mee kom worden door jou weggehoond: "Kijk hem weer eens denken dat hij slimmer is dan Musk, de slimste persoon ter wereld! Wat een enorme sukkel!"

Het hangt natuurlijk ook van je definitie van "slim" af. Voor jou is dat: hoeveel geld je hebt verdient. Volgens die definitie is Musk heel slim. Maar erg intelligent is hij niet, volgens mijn definitie :)
Als je met een ongeïnformeerd overdreven jubelverhaal komt, dan is er niets aan de hand, maar o wee als je een kritiekpuntje hebt..
pi_217924661
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je met een ongeïnformeerd overdreven jubelverhaal komt, dan is er niets aan de hand, maar o wee als je een kritiekpuntje hebt..
Voor marketing heb je geef feiten nodig, die leiden maar af van wat er echt belangrijk is: hoe goed je mensen zo voor de gek kunt houden, dat ze hun geld aan jou geven. Daarom zal ik ook nooit rijk worden.
pi_217924750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nou, Tesla's hebben op zich een typisch eigen uiterlijk, dat opvalt als je er oog voor hebt.
En het zijn maar een paar modellen, die in grote lijnen hetzelfde uiterlijk hebben.

Hier in de wijk zie je veel witte Tesla's. Die vallen mij op. Volkswagens niet, die hebben een veel grotere verscheidenheid qua modellen en kleuren.
Zelfde bij Tesla Superchargers: op afstand zie je de Tesla's staan. Bij de andere merken moet ik in veel gevallen kijken om welk merk het gaat.
pi_217924812
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Moet dat dan?
Op een discussieforum lijkt mij dat wel handig. Tenminste, als je een serieuze discussie wenselijk vindt.
pi_217924824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op een discussieforum lijkt mij dat wel handig. Tenminste, als je een serieuze discussie wenselijk vindt.
Dat punt zijn we hier al voorbij.
pi_217924837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Je legt mij nu weer woorden in de mond die ik niet heb gebezigd.

Verder reageer ik gewoon op deze passage van jou: Wat je vaak ziet als je projecten uitvoert is, dat de mensen die er het minste van afweten verwachte dat het snel klaar is, omdat het voor hun heel eenvoudig klinkt

Dat is gewoon een sneer naar Musk. En dat is gewoon wat lachwekkend, zeker komende van jou.
pi_217924852
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, Tesla's hebben op zich een typisch eigen uiterlijk, dat opvalt als je er oog voor hebt.
En het zijn maar een paar modellen, die in grote lijnen hetzelfde uiterlijk hebben.

Hier in de wijk zie je veel witte Tesla's. Die vallen mij op. Volkswagens niet, die hebben een veel grotere verscheidenheid qua modellen en kleuren.
Zelfde bij Tesla Superchargers: op afstand zie je de Tesla's staan. Bij de andere merken moet ik in veel gevallen kijken om welk merk het gaat.
Volkswagens lijken behoorlijk op elkaar. Nog net niet zo erg als Audi's, maar toch. Mercedessen hebben ook altijd een duidelijke lijn. BMW's ook.

Geen idee hoe jij kijkt.
pi_217924867
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat punt zijn we hier al voorbij.
Onzin. Er is geen enkele belemmering om op te houden met shitposts en gewoon een normale discussie te voeren.

Sommigen lijken daar gewoon heel erg niet toe bereid. Dat is wat er gaande is.
pi_217924895
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volkswagens lijken behoorlijk op elkaar. Nog net niet zo erg als Audi's, maar toch. Mercedessen hebben ook altijd een duidelijke lijn. BMW's ook.

Geen idee hoe jij kijkt.

Je hebt gelijk, als 2 druppels...
pi_217924919
Als 2 druppels.

pi_217924922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin. Er is geen enkele belemmering om op te houden met shitposts en gewoon een normale discussie te voeren.
Waarom doe je dat dan niet?

quote:
Sommigen lijken daar gewoon heel erg niet toe bereid. Dat is wat er gaande is.
Ah, dat verklaart waarom je toch doorgaat.
pi_217924958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je legt mij nu weer woorden in de mond die ik niet heb gebezigd.

Verder reageer ik gewoon op deze passage van jou: Wat je vaak ziet als je projecten uitvoert is, dat de mensen die er het minste van afweten verwachte dat het snel klaar is, omdat het voor hun heel eenvoudig klinkt

Dat is gewoon een sneer naar Musk. En dat is gewoon wat lachwekkend, zeker komende van jou.
Er zaten nog meer sneren naar Musk in :)
pi_217924967
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als 2 druppels.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook:

pi_217924973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo kan ik het ook:

[ afbeelding ]
Kijk, een Lotus Elise!
  Moderator donderdag 12 juni 2025 @ 21:59:53 #33
236264 crew  capricia
pi_217924979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Kijk, een Lotus Elise!
_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217924986
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom doe je dat dan niet?
[..]
Ah, dat verklaart waarom je toch doorgaat.
Heb je nou echt niet door hoe kinderachtig je nu weer bezig bent? Bewijs gewoon maar eens dat je ook inhoudelijk iets te melden hebt door gewoon inhoudelijk te gaan posten.

Doe ik dat ook, ok?
pi_217924991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Kijk, een Lotus Elise!
Zie je wel, zelfs als je haar hier post denken sommigen nog dat het een Lotus is ipv een Tesla!
  Moderator donderdag 12 juni 2025 @ 22:03:44 #36
236264 crew  capricia
pi_217925008
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zie je wel, zelfs als je haar hier post denken sommigen nog dat het een Lotus is ipv een Tesla!
Nou, het lijkt mij wel duidelijk dat dit geen lotus is.
Gvd. _O-
Heerlijk dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217925047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb je nou echt niet door hoe kinderachtig je nu weer bezig bent? Bewijs gewoon maar eens dat je ook inhoudelijk iets te melden hebt door gewoon inhoudelijk te gaan posten.

Doe ik dat ook, ok?
Nee, dat ga je niet doen.
Anders liet je dat niet van mij afhangen.
pi_217925055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De Dinkytoy uitvoering.
pi_217925097
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou, het lijkt mij wel duidelijk dat dit geen lotus is.
Gvd. _O-
Heerlijk dit.
Tsja, mij niet bellen.
pi_217925103
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat ga je niet doen.
Anders liet je dat niet van mij afhangen.
Proof me wrong.
pi_217925119
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Proof me wrong.
Al gedaan.
pi_217925142
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Al gedaan.
Is dit nou jouw verweer? Dat jij niet inhoudelijk en serieus hier gaat posten omdat ik vervolgens niet inhoudelijk zou posten? Ik ben toch niet de enige die hier post ofzo?

Wat een slappe hap...
pi_217925372
quote:
13s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is dit nou jouw verweer? Dat jij niet inhoudelijk en serieus hier gaat posten omdat ik vervolgens niet inhoudelijk zou posten? Ik ben toch niet de enige die hier post ofzo?

Wat een slappe hap...
Je geeft zelf aan niet eerder inhoudelijk te gaan posten totdat de ander dat ook doet.

Dat zegt genoeg.
pi_217925399
Ik heb gevoel dat ik in een loop zit in deze simulatie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217925562
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:
Dat is ook zo. Wist je dat niet?
pi_217925611
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:
pi_217925639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 07:12 schreef knoopie het volgende:

[..]
Maar zitten die bedrijven ook daadwerkelijk in financiële problemen, of hebben ze tot nu toe enkel altijd optimaal gebruik gemaakt van de ruimte die ze kregen? Alle (grote) bedrijven waar ik mee/voor gewerkt heb, hebben altijd de rekeningen pas betaald op de allerlaatste dag. Puur omdat het best een verschil maakt in rente en liquiditeit bij die bedragen. Dus an sich is daar niks vreemds aan.
Ik denk dat als ze in financiële problemen zaten dat we het dan al lang hadden gehoord. Zulke sappige verhalen laten de Engelstalige media niet links liggen als het gaat om dat land.
pi_217925875
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je geeft zelf aan niet eerder inhoudelijk te gaan posten totdat de ander dat ook doet.

Dat zegt genoeg.
Nee, dat schreef ik niet en ik heb altijd zoveel mogelijk inhoudelijk gepost, ook hier.
pi_217925911
twitter

30 mil views voor zo'n tweetje..
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217925928
twitter

Er rijden trouwens blijkbaar al Cybercabs rond in Austin, wel opvallend dat het 4 deurs is achterkant wat moeilijk te zien is lijkt niet op een Juniper Model Y, wat overigens helemaal niet zo gek is als je 4 man Cybercab wil bestellen of zelfs met 5 man erin proppen dat een Model Y je komt ophalen. Uiteindelijk kan je zelfs naar 6 of meer. 3 voorin.

2 man is leuk maarja.. ook niet handig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')