Onzin. Er is geen enkele belemmering om op te houden met shitposts en gewoon een normale discussie te voeren.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volkswagens lijken behoorlijk op elkaar. Nog net niet zo erg als Audi's, maar toch. Mercedessen hebben ook altijd een duidelijke lijn. BMW's ook.
Geen idee hoe jij kijkt.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Er is geen enkele belemmering om op te houden met shitposts en gewoon een normale discussie te voeren.
Ah, dat verklaart waarom je toch doorgaat.quote:Sommigen lijken daar gewoon heel erg niet toe bereid. Dat is wat er gaande is.
Er zaten nog meer sneren naar Musk inquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je legt mij nu weer woorden in de mond die ik niet heb gebezigd.
Verder reageer ik gewoon op deze passage van jou: Wat je vaak ziet als je projecten uitvoert is, dat de mensen die er het minste van afweten verwachte dat het snel klaar is, omdat het voor hun heel eenvoudig klinkt
Dat is gewoon een sneer naar Musk. En dat is gewoon wat lachwekkend, zeker komende van jou.
Zo kan ik het ook:quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als 2 druppels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je nou echt niet door hoe kinderachtig je nu weer bezig bent? Bewijs gewoon maar eens dat je ook inhoudelijk iets te melden hebt door gewoon inhoudelijk te gaan posten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
[..]
Ah, dat verklaart waarom je toch doorgaat.
Zie je wel, zelfs als je haar hier post denken sommigen nog dat het een Lotus is ipv een Tesla!quote:
Nou, het lijkt mij wel duidelijk dat dit geen lotus is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie je wel, zelfs als je haar hier post denken sommigen nog dat het een Lotus is ipv een Tesla!
Nee, dat ga je niet doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door hoe kinderachtig je nu weer bezig bent? Bewijs gewoon maar eens dat je ook inhoudelijk iets te melden hebt door gewoon inhoudelijk te gaan posten.
Doe ik dat ook, ok?
De Dinkytoy uitvoering.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie je wel, zelfs als je haar hier post denken sommigen nog dat het een Lotus is ipv een Tesla!
Tsja, mij niet bellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij wel duidelijk dat dit geen lotus is.
Gvd.
Heerlijk dit.
Proof me wrong.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat ga je niet doen.
Anders liet je dat niet van mij afhangen.
Is dit nou jouw verweer? Dat jij niet inhoudelijk en serieus hier gaat posten omdat ik vervolgens niet inhoudelijk zou posten? Ik ben toch niet de enige die hier post ofzo?quote:
Je geeft zelf aan niet eerder inhoudelijk te gaan posten totdat de ander dat ook doet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit nou jouw verweer? Dat jij niet inhoudelijk en serieus hier gaat posten omdat ik vervolgens niet inhoudelijk zou posten? Ik ben toch niet de enige die hier post ofzo?
Wat een slappe hap...
Dat is ook zo. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb gevoel dat ik in een loop zit in deze simulatie.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb gevoel dat ik in een loop zit in deze simulatie.
Ik denk dat als ze in financiële problemen zaten dat we het dan al lang hadden gehoord. Zulke sappige verhalen laten de Engelstalige media niet links liggen als het gaat om dat land.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar zitten die bedrijven ook daadwerkelijk in financiële problemen, of hebben ze tot nu toe enkel altijd optimaal gebruik gemaakt van de ruimte die ze kregen? Alle (grote) bedrijven waar ik mee/voor gewerkt heb, hebben altijd de rekeningen pas betaald op de allerlaatste dag. Puur omdat het best een verschil maakt in rente en liquiditeit bij die bedragen. Dus an sich is daar niks vreemds aan.
Nee, dat schreef ik niet en ik heb altijd zoveel mogelijk inhoudelijk gepost, ook hier.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan niet eerder inhoudelijk te gaan posten totdat de ander dat ook doet.
Dat zegt genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |