SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Zo @mario390 heeft goed punten gepakt vannacht
puncktenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ben jij ook uit de puntentelling?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:
ja ik had per ongeluk door een slotje gepost en toen had ik ineens superveel puncktenquote:
iedereen #mad zonder reden
neem aan dat ik volgende ronde weer meedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zomaar per ongelukquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik had per ongeluk door een slotje gepost en toen had ik ineens superveel punckten
neem aan dat ik volgende ronde weer meedoe
Is hier iemand zijn hond aan het uitlaten in zijn pyjama
Moest aan Ambar denkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
slotjes betekenen niks voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I know right?quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze hebben je te veel macht gegevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ergste is dat ze het me laten houdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je doet alleen mee als je uit de lijst wordt gehaald en dat is een handmatige actie. Als je dat wil even DM sturen aan het einde van de ronde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik had per ongeluk door een slotje gepost en toen had ik ineens superveel punckten
neem aan dat ik volgende ronde weer meedoe![]()
doe ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als je uit de lijst wordt gehaald en dat is een handmatige actie. Als je dat wil even DM sturen aan het einde van de ronde.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar hebben meer mods last vanquote:
Even een remind me in de agenda voor 1 juli dan maarquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als je uit de lijst wordt gehaald en dat is een handmatige actie. Als je dat wil even DM sturen aan het einde van de ronde.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is fok
Beetje chaos is nodig![]()
Mij lijkt door het slotje heen kunnen posten iets wat een feature is voor de gemiddelde thread
Maar het is vaker meer een bug voor post 302
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.![]()
![]()
Had hij eigenlijk een goed kudgadje?quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo @:mario390 heeft goed punten gepakt vannachtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe eensquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.quote:![]()
Ik vind 103 maar matigquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
Een heleboel. Leuk voor hem. Hij was er ook op tijd bij.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik post er ook wel vaak door, maar door het slotje van DTS als SwJ hem gesloten heeft waag ik mij niet aan. Wel eens aangedacht, maar dan pak ik de punten van een andere users af en dat zijn er veel in dat gevalquote:
Dus lette wel extra op in de avond uren
Fijn dat jij het weer op je genomen hebt Bondagequote:Op woensdag 11 juni 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als je uit de lijst wordt gehaald en dat is een handmatige actie. Als je dat wil even DM sturen aan het einde van de ronde.
ding is, ik meende gelezen te hebben dat er geen sluitpost zou komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post er ook wel vaak door, maar door het slotje van DTS als SwJ hem gesloten heeft waag ik mij niet aan. Wel eens aangedacht, maar dan pak ik de punten van een andere users af en dat zijn er veel in dat geval
Dus lette wel extra op in de avond uren
ik zag sjw als lapo en dacht is het nog open?
dus bolk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die enequote:Op woensdag 11 juni 2025 08:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké station gevonden
Nu nog een trein kiezenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik had ook een slokje op dus niet meer over nagedachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vind nog steeds dat al de woede nergens voor nodig was en dat ik niet onredelijk reageerde
punt klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoals vaak met dit soort dingen zal het deactiveren van het modem ook wel niet werken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.
How can I make this topic about me?![]()
Als ik zo overkwam, ik was alleen aan het plagen over de billenkoek héquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:31 schreef sp3c het volgende:
vind nog steeds dat al de woede nergens voor nodig was en dat ik niet onredelijk reageerde
punt klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijft apart dat dingen ineens niet meer werken...quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.Don't follow me. I am lost too
Boze mensen
Call meDon't follow me. I am lost too
jij mag mij wel billenkoek geven, dat maakt niet uitquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik zo overkwam, ik was alleen aan het plagen over de billenkoek héOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Bahquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Slecht gekozen trein van mij
Hij ruikt naar bier![]()
![]()
Dood bier..Don't follow me. I am lost too
Loop je ‘s ochtends door de winkelstraat, ruik je vers gebakken brood en vers gezette koffie.. heerlijk
quote:
Een 6-je... Ik praat niet meer met jou.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beter dan een 5,5!quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Een 6-je... Ik praat niet meer met jou.
Ik dacht ik laat nog wat ruimte voor verbetering
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou vooruit. Voor vannacht zoek ik wat beters.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dan een 5,5!
Ik dacht ik laat nog wat ruimte voor verbeteringOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mooi, Amy is het beste, maar dat is dan lekker voor ons.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor vannacht zoek ik wat beters.
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor vannacht zoek ik wat beters.
GGGquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi, Amy is het beste, maar dat is dan lekker voor ons.![]()
![]()
Ik voel mij meteen weer een beetje wijzerquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe voel je je, nu je weer een jaartje ouder bent?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eerlijk gezegd niet zo best vandaag. Problematiek rondom mijn moeder. En zelf is de verkoudheid vanacht doorgezet dus 2uurtjes slaap en mijn kop vol. Ga zo maar stomen.quote:
Hoest bij jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Veel sterkte!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo best vandaag. Problematiek rondom mijn moeder. En zelf is de verkoudheid vanacht doorgezet dus 2uurtjes slaap en mijn kop vol. Ga zo maar stomen.
Hoest bij jou?How can I make this topic about me?![]()
Kakquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo best vandaag. Problematiek rondom mijn moeder. En zelf is de verkoudheid vanacht doorgezet dus 2uurtjes slaap en mijn kop vol. Ga zo maar stomen.
Hoest bij jou?
Maar niet voor fok
Goed vitamine nemen Steven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmm klote te horen. Hoop dat je je snel beter mag voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak
Maar niet voor fok
Goed vitamine nemen Steven
Ja vitamientjes op in de vorm van kiwiBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is iets voor de lange ademquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm klote te horen. Hoop dat je je snel beter mag voelen.
Ja vitamientjes op in de vorm van kiwi
En kiwi is altijd goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zus is nu bij haar en jullie gaan om en om?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je hebt voldoende inhoud, dus gast goedkomenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is iets voor de lange adem
En kiwi is altijd goedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt voldoende inhoud, dus gaat goedkomenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het duurt al evenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt voldoende inhoud, dus gast goedkomen
Ze weten nog niets?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.How can I make this topic about me?![]()
Nee eigenlijk nog niets. Ontlasting is op kweek gezet maar dat gaat dagen duren. Dus weet even nog niet zo goed hoe ze t vandaag beoordelen. Ben ergens bang dat mijn moeder zegt dat t wel gaat en ze ontslagen wordt met nog dezelfde klachten als gisteren en geen oplossing. Maar wachten het maar even afquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klinkt niet fijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nog niets. Ontlasting is op kweek gezet maar dat gaat dagen duren. Dus weet even nog niet zo goed hoe ze t vandaag beoordelen. Ben ergens bang dat mijn moeder zegt dat t wel gaat en ze ontslagen wordt met nog dezelfde klachten als gisteren en geen oplossing. Maar wachten het maar even af
Heb je een zorgmachtigjng mbt je moeder ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Wiesdat?quote:Don't follow me. I am lost too
We hebben een levenstestament waarin mijn zus en ik alle bevoegdheden hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn
Heb je een zorgmachtigjng mbt je moeder ?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gretaquote:
Onze Zweedse heldinquote:
Verstandigquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We hebben een levenstestament waarin mijn zus en ik alle bevoegdheden hebben
Man, man.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo @:mario390 heeft goed punten gepakt vannacht
Ze hebben hem laten lopen![]()
![]()
![]()
Bel de politie..quote:Don't follow me. I am lost too
Zo naar het strand..Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Soms een uurtje.quote:Don't follow me. I am lost too
Zandkasteel bouwen
Met een gracht eromheen...Don't follow me. I am lost too
Doe je dat straks of vanmiddag?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschappen doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Ah is t hopelijk ook nog rustiger dan vanmiddagquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
Was het vannacht open?Don't follow me. I am lost too
ik zie de damp er niet vandaan spattenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat op en dutch erotik magazin sensueel daar staat 2 hete poezen![]()
![]()
Nou dan weet je toch wel wat ze daarmee bedoelenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat op en dutch erotik magazin sensueel daar staat 2 hete poezen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
de bedoeling staat nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan weet je toch wel wat ze daarmee bedoelen![]()
schwulequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat op en dutch erotik magazin sensueel daar staat 2 hete poezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
geef maar aan mijquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:36 schreef mario390 het volgende:
nu nog en keer sorry wegen de vele punten, het is gebeurd en nu ook
Je hebt er nu eerlijk voor gebolktquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:36 schreef mario390 het volgende:
nu nog en keer sorry wegen de vele punten, het is gebeurd en nu ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ZO, dat hebben we er ook weer opzitten, nu tijd voor koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom sorry zeggen, niet nodig toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:36 schreef mario390 het volgende:
nu nog en keer sorry wegen de vele punten, het is gebeurd en nu ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paul
Morgenquote:![]()
Nu niet heel veel zon, zitten steeds wolken voor
Ik eigenlijk niet, vind het wel lekker zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of Dotquote:
is moeilijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of DotWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die felle zon hoeft van mij ook niet, dat brandt zo op de kop.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen![]()
Nu niet heel veel zon, zitten steeds wolken voorHow can I make this topic about me?![]()
ik heb een beperking, sommige dingen zijn moelijk voor mij, sorryquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ff goed smeren op je kale hoofdjequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die felle zon hoeft van mij ook niet, dat brandt zo op de kop.![]()
dat met de waffen weet ik seit gestern, en hij had ook en waffenbesitzkarte alles legalquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of Dot![]()
Toe maar..quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, da's een goed punt, even zonnebrandcrčme kopen zo.![]()
Ik heb nog, al vergeet ik ook nog wel eens mij in te smeren
hij wohnte bij moeder de moet zich schrecklich voelen nu wat de polizei alles gevonden heeftquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of Dot
zij heeft niks bemerkt van haar zon verhalten ofzo![]()
Hopelijk gaat het goed met die lieverd van een Amalia en haar gebroken armpje
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ah hij wilde dus nog niet alleen in de woonkamer blijven liggen.. Wat ook wel logisch is natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ahhh, hij is je voor eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.![]()
Dat klinkt lievquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DouchenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wandelen gaat heel goed daar heeft echt plezier onze kwispelend en al.quote:
Hij vindt het alleen echt niet leuk als we weggaan (ik moet echt moeite doen om het tuigje om te doen en hem dan echt oppakken en naar beneden tillen). Hij wil ook niet naar huis, dus dan til ik hem ook maar op.
In huis steeds mij opzoeken en piepen als hij mij niet kan zien. Al gaat hij wel steeds meer zijn eigen gang.
Dus nog vooral angstig in onbekende situaties.Trotste mama van Ambar
tis ook wennenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wandelen gaat heel goed daar heeft echt plezier onze kwispelend en al.
Hij vindt het alleen echt niet leuk als we weggaan (ik moet echt moeite doen om het tuigje om te doen en hem dan echt oppakken en naar beneden tillen). Hij wil ook niet naar huis, dus dan til ik hem ook maar op.
In huis steeds mij opzoeken en piepen als hij mij niet kan zien. Al gaat hij wel steeds meer zijn eigen gang.
Dus nog vooral angstig in onbekende situaties.
een nieuw huis
een nieuwe baas
trappen etc
fijn dat hij wandelen zo fijn vindtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De hondenmand heb ik voor niets gekocht
Hij weet niet dat die mand voor hem is. Heeft hij zijn eigen speeltjes meegekregen? Dan kun je die daarin leggen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De hondenmand heb ik voor niets gekochtHow can I make this topic about me?![]()
Hij heeft niets meegekregen. Maar de mand is ook niet te delen met mij, dus dat is nu ook totaal niet interessantquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij weet niet dat die mand voor hem is. Heeft hij zijn eigen speeltjes meegekregen? Dan kun je die daarin leggen?Trotste mama van Ambar
Dus het is echt een goede match.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij is ook wel een makkelijke hond.
Gaat je vast lukken, je bent tenslotte een grote jongenquote:
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat hij een pestverleden heeftquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat met de waffen weet ik seit gestern, en hij had ook en waffenbesitzkarte alles legal
O vreselijk voor die mensen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij wohnte bij moeder de moet zich schrecklich voelen nu wat de polizei alles gevonden heeft
zij heeft niks bemerkt van haar zon verhalten ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat zegten ze gisteren middag al, dat is zeer dom als zo en gepestete dann en waffe legal besitztquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat hij een pestverleden heeft![]()
En dan met 55 punten nog welquote:
Ja, maar dat wisten ze waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zegten ze gisteren middag al, dat is zeer dom als zo en gepestete dann en waffe legal besitztWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik word ook soms gepest op fokquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat hij een pestverleden heeft
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet je hoog boven staan doe ik ook. Lekker laten lullen en je niet druk makenquote:
Pakjes boter op je rug smeren en er af laten glijden hoppa zo de grond in
Maar degene die de vergunning afgaf wist waarschijnlijk niks van zijn pestverleden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zegten ze gisteren middag al, dat is zeer dom als zo en gepestete dann en waffe legal besitzt![]()
En daar gaan we weer Paul Paul Paul je kan het ook niet laten he
hij vroeg wat dts was in mijn mooien topicjes dus geef hem warm welkomquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan we weer Paul Paul Paul je kan het ook niet laten heWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan je hem niet beter in je eigen topicjes houden dan post daar tenminste ook nog iemand
WelkomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hey Lovely![]()
Toch maar geen dagje rust genomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dottekequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Hey Lovely![]()
Toch maar geen dagje rust genomen?
Nee ik moet door bolken
Kwam er gister pas in een ander topic achter dat SwJ voor Superworm Jim staatquote:Wat een bazengame was dat. Zoveel gespeeld op de SNES
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je moet nog wel, van wie moet je dat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: