Veel sterkte!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo best vandaag. Problematiek rondom mijn moeder. En zelf is de verkoudheid vanacht doorgezet dus 2uurtjes slaap en mijn kop vol. Ga zo maar stomen.
Hoest bij jou?
Kakquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo best vandaag. Problematiek rondom mijn moeder. En zelf is de verkoudheid vanacht doorgezet dus 2uurtjes slaap en mijn kop vol. Ga zo maar stomen.
Hoest bij jou?
Owww toch welquote:
Hmmm klote te horen. Hoop dat je je snel beter mag voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak
Maar niet voor fok
Goed vitamine nemen Steven
Het is iets voor de lange ademquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm klote te horen. Hoop dat je je snel beter mag voelen.
Ja vitamientjes op in de vorm van kiwi
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zus is nu bij haar en jullie gaan om en om?
Je hebt voldoende inhoud, dus gast goedkomenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is iets voor de lange adem
En kiwi is altijd goed
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt voldoende inhoud, dus gaat goedkomen
Het duurt al evenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je hebt voldoende inhoud, dus gast goedkomen
Ze weten nog niets?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mijn zus gaat naar middag bezoekuur en moet daarna weer naar huis. Ik ga dan vanavond als t verandwoord is en als ze moet blijven.
Nee eigenlijk nog niets. Ontlasting is op kweek gezet maar dat gaat dagen duren. Dus weet even nog niet zo goed hoe ze t vandaag beoordelen. Ben ergens bang dat mijn moeder zegt dat t wel gaat en ze ontslagen wordt met nog dezelfde klachten als gisteren en geen oplossing. Maar wachten het maar even afquote:
Klinkt niet fijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nog niets. Ontlasting is op kweek gezet maar dat gaat dagen duren. Dus weet even nog niet zo goed hoe ze t vandaag beoordelen. Ben ergens bang dat mijn moeder zegt dat t wel gaat en ze ontslagen wordt met nog dezelfde klachten als gisteren en geen oplossing. Maar wachten het maar even af
Wiesdat?quote:
We hebben een levenstestament waarin mijn zus en ik alle bevoegdheden hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn
Heb je een zorgmachtigjng mbt je moeder ?
Gretaquote:
Onze Zweedse heldinquote:
Verstandigquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We hebben een levenstestament waarin mijn zus en ik alle bevoegdheden hebben
Man, man.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo @:mario390 heeft goed punten gepakt vannacht
Bel de politie..quote:
Kom jij wel buiten danquote:
Soms een uurtje.quote:
Ik had maar een paar dingetjes nodigquote:
Ik moet ook nog boodschappen doenquote: