Morgenquote:
Ik eigenlijk niet, vind het wel lekker zoquote:
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of Dotquote:
is moeilijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon Dotteke zeggen hoor, of Dot
Die felle zon hoeft van mij ook niet, dat brandt zo op de kop.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen![]()
Nu niet heel veel zon, zitten steeds wolken voor
ik heb een beperking, sommige dingen zijn moelijk voor mij, sorryquote:
Ff goed smeren op je kale hoofdjequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die felle zon hoeft van mij ook niet, dat brandt zo op de kop.
dat met de waffen weet ik seit gestern, en hij had ook en waffenbesitzkarte alles legalquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar..quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, da's een goed punt, even zonnebrandcrème kopen zo.
Hoe is de eerste nacht gegaan?quote:
hij wohnte bij moeder de moet zich schrecklich voelen nu wat de polizei alles gevonden heeftquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.quote:
Ah hij wilde dus nog niet alleen in de woonkamer blijven liggen.. Wat ook wel logisch is natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.
Ahhh, hij is je voor eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nadat ik hem toch maar op bed had getild, ging het best goed. Hele nacht tegen elkaar aangelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |