quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Chaos creëren is niet zo moeilijk... Hoef alleen maar mijn server uit te zetten.
Had hij eigenlijk een goed kudgadje?quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo @:mario390 heeft goed punten gepakt vannacht
Doe eensquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.quote:
Ik vind 103 maar matigquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
Een heleboel. Leuk voor hem. Hij was er ook op tijd bij.
Ik post er ook wel vaak door, maar door het slotje van DTS als SwJ hem gesloten heeft waag ik mij niet aan. Wel eens aangedacht, maar dan pak ik de punten van een andere users af en dat zijn er veel in dat gevalquote:
Fijn dat jij het weer op je genomen hebt Bondagequote:Op woensdag 11 juni 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als je uit de lijst wordt gehaald en dat is een handmatige actie. Als je dat wil even DM sturen aan het einde van de ronde.
ding is, ik meende gelezen te hebben dat er geen sluitpost zou komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post er ook wel vaak door, maar door het slotje van DTS als SwJ hem gesloten heeft waag ik mij niet aan. Wel eens aangedacht, maar dan pak ik de punten van een andere users af en dat zijn er veel in dat geval
Dus lette wel extra op in de avond uren
Die enequote:Op woensdag 11 juni 2025 08:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké station gevonden
Nu nog een trein kiezen
Zoals vaak met dit soort dingen zal het deactiveren van het modem ook wel niet werken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.
Als ik zo overkwam, ik was alleen aan het plagen over de billenkoek héquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:31 schreef sp3c het volgende:
vind nog steeds dat al de woede nergens voor nodig was en dat ik niet onredelijk reageerde
punt klaar
Blijft apart dat dingen ineens niet meer werken...quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het vanzelf ineens niet meer werkt. Ik heb een nieuw modem ontvangen en er staat een dreigement op de doos dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. Gezien ik het nog niet heb vervangen kan het zijn dat het eerdaags wegvalt, modem ligt al tijdje in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |