SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja de bel van de haringkar van opaquote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nog iets in huis van vroeger, waarvan je denkt/hoopt dat het ooit nog wat meer waard wordt? Ik niet.
Welke film kijk je?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in bier. zou dat door die film komen??
Snap ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voer en snoepjes betalen zich niet vanzelf
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo net met de "groep' film gekeken. Back to Black. Best prima filmpje
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet bijzonder kostbaar. Eentje is een prent van de futurologenbroertjes Das. En de andere een onbekend werkje uit opgeheven kunstbank van een gemeente hier in de buurt.
Ah. ok. Ik kwam pas in het nieuwe topic binnen, dus niet teruggelezen.quote:
Oh wat leuk, zou ik best eens voor schilderijen willen rondneuzenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.
Snap ikquote:Op maandag 9 juni 2025 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah. ok. Ik kwam pas in het nieuwe topic binnen, dus niet teruggelezen.
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.
Nu heb je een biechtstoel in huis?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.
De naam klinkt alsof ze erop spugen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.
Is wel een manier om iets te ontheiligen, dus zou best kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam klinkt alsof ze erop spugen.
Oeh, leuk om af en toe eens rond te snuffelenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar naar die dikke tetten te starenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm vreemde gang van zaken in Japan.
https://www.instagram.com/reel/DKfbVeVM78u/
Die mensjes mogen ook gewoon even gaan nadenken wat ze aan het doen zijn hequote:
Gewoon een moderne razziaquote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mensjes mogenoog gewoon even gaan nadenekn wat ze aan het doen zijn he
straks is trumpie dood en haat iedereen half amerika. En niemand die het voor ze op gaat nemen. Nee jammer sorry johquote:
Oeh welke allemaalquote:Op maandag 9 juni 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ltvdk Ik heb trouwens de afgelopen weken voor het eerst in tijden weer wat blu-rays besteld. De laatste ronde was in december zie ik nu.
Ik hoop dat ik binnenkort weer in alle rust een berg films kan kijken.
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.quote:
Klinkt als de meimarkt in Tilburgquote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.
Iemand heeft de slippery slope weer ingevet.
Had verwacht dat van de week met Musk de bom al zou barsten, maar het ettert maar doorquote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.
Die lokale overheid is nog meer woke dan mijn tante op haar paarse fiets zonder zadel.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, je bent er ...quote:Op maandag 9 juni 2025 22:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt als de meimarkt in Tilburg
quote:Tilburger (33) masturbeert voor vrouwelijke hulpofficier van justitie en spuugt naar agent
TILBURG - De politie had zondag 8 en maandag 9 juni 2025 haar handen vol aan een man met ‘zorgwekkend gedrag’. De 33-jarige Tilburger veroorzaakte zondag op meerdere plekken overlast in zijn woonplaats.
‘De man maakte tijdens de aanhouding onfatsoenlijke en seksueel getinte opmerkingen tegen een vrouwelijke politieagent’, laat de politie in een persbericht weten.
Later die middag werd zijn gedrag nog erger. Toen de man werd voorgeleid bij een vrouwelijke hulpofficier van justitie liet hij zijn geslachtsdeel zien en begon hij eraan te trekken.
Tijdens die beoordeling spuugde de verdachte een politieagent van het arrestantencomplex in zijn gezicht. De agent heeft aangifte gedaan.
Helaas heeft zijn opsluiting er niet toe geleid dat de man is gekalmeerd. Maandagochtend bleek namelijk dat hij zichzelf en de observatiecel waarin hij zit, heeft besmeurd met uitwerpselen.
https://www.bndestem.nl/t(...)naar-agent~ab6d3d6f/
De billetjes van vlinder petsenquote:
Benieuwd wat daar van overblijft als trump dood gaat.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had verwacht dat van de week met Musk de bom al zou barsten, maar het ettert maar door
Ik had ze in de UK besteld zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh welke allemaalKon in de 3 voor 20 blij Bol niet echt 3 films vinden die ik wilde of nog niet heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat pulp, een boxset met sci-fi films uit de 60s en 70s van een Oost Duitse productiestudio. En drie Tsjechoslowaakse New Wave films die ik wel al gezien heb maar graag nog eens wil kijken.
🐙
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ze in de UK besteld zoals gewoonlijk.Dit is wel allemaal ultra-niche hoor, geloof niet dat ik er ook maar 1 van kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat pulp, een boxset met sci-fi films uit de 60s en 70s van een Oost Duitse productiestudio. En drie Tsjechoslowaakse New Wave films die ik wel al gezien heb maar graag nog eens wil kijken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem dr wel over hoor, als je van dr af moet
De Oostduitse films had ik ook nog nooit van gehoord maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal ultra-niche hoor, geloof niet dat ik er ook maar 1 van ken
Oost-Duitse scifi, dan zie ik gelijk een soort slapstick met slecht getimede grappen en low-budget decors en kostuums voor mequote:Op maandag 9 juni 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Oostduitse films had ik ook nog nooit van gehoord maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar.
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, even wat naaktslakken naar Emmen sturen
Kleine gele watjes daar ook allemaal.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ws een beetje gedramatiseerd maar als we denken een zware dag te hebben dan moeten we even aan deze Jap denken haha.
https://www.instagram.com/reel/DFfH-H-SH1n/
Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine gele watjes daar ook allemaal.
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oost-Duitse scifi, dan zie ik gelijk een soort slapstick met slecht getimede grappen en low-budget decors en kostuums voor me![]()
Is de natuur, survival of the fittest, leeuwen, tijgers en jaguars moeten ook gewoon rennen voor hun vleesje.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Heel ander soort film ja. Maar het voordeel van een brede smaak hebben is dat ik het alletwee kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnUit die periode kijk ik liever zoiets
Two-Lane Blacktop (1971) - Reference View - IMDb
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nuquote:
Die heb ik nog uit de UK geīmporteerd in de tijd dat ze nog in de EU zaten en alle goedkope webshops op al die eilanden zatenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
https://www.amazon.co.uk/(...)lu-ray/dp/B005SDDE2Kquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Dit zijn geen propagandafilms. En films zoals The Ear steken keihard de draak met de partijcultuur op dat moment en het constante afluisteren.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.
Ja daar zag ik hem ook, maar dan komt er ook nog minstens 10 pond verzendkosten en nog een hele andere roedel aan btw en invoerrechten bijquote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/(...)lu-ray/dp/B005SDDE2K
Eventjes in m'n lijstje gezet.
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar zag ik hem ook, maar dan komt er ook nog minstens 10 pond verzendkosten en nog een hele andere roedel aan btw en invoerrechten bij
Dat is ook weer zo, alleen die film los bestellen kom je uit opquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.
De verzendkosten waren vroeger beter ja. Maar die 10 pond blijft hetzelfde of je nou één of zes blurays bestelt. Dus ik spaar het op.
quote:EUR 28.04
GBP 23.21
Ja dat moet je niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, alleen die film los bestellen kom je uit op
[..]
Maar ik ga mijn bed opzoeken ipv mijn winkelmandje vullen om de bezorgkosten te rechtvaardigenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet doen natuurlijk.
Die van mij zowaar een keer niet.quote:
Heb je ook storende buren?quote:
postnl is in staat alsnog btw en invoerrechten aan te slaan, been there done thatquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.
De verzendkosten waren vroeger beter ja. Maar die 10 pond blijft hetzelfde of je nou één of zes blurays bestelt. Dus ik spaar het op.
op andere tijdstippen wel (vaker) last van je buren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh fijn
ik kan mij niet herinneren dat ik rond dit tijdstip last heb gehad van mn buren
Meh, stom. Hopelijk is het snel weg. Slaap lekker.quote:
Eens. Dieven zijn het.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
[..]
postnl is in staat alsnog btw en invoerrechten aan te slaan, been there done that
vorige buren wel, praktisch de hele zaterdag overdag bv, verder klinkt boren en schuren lekker door(enkele appartementen)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op andere tijdstippen wel (vaker) last van je buren?
ik ook niet, maar ik ben wel al op het werkquote:
De NSDAP boot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Die boot van Greta heeft volgens eigen zeggen een “fictieve lading van hulpmiddelen”
Ditquote:
Die waait alleen maar met de wind mee die er op dat moment staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yesilgoz heeft ook eindelijk door dat Wilders onbetrouwbaar is. Het heeft even mogen duren.
Timmerfrans lacht en ziet z'n kansen groeienquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yesilgoz heeft ook eindelijk door dat Wilders onbetrouwbaar is. Het heeft even mogen duren.
Haha dit dus, geen ruggegraat zolang ze maar in het pluche kan plaatsnemenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Die waait alleen maar met de wind mee die er op dat moment staat.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik ben wel al op het werk
vroege vogels.. eerder stoppen kan ik sowieso nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit
Maar ik ben toch maar al begonnen. Kan ik vanmiddag wellicht eerder stoppen.
Jij bent soms echt niet goed snik he?quote:
Soms?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent soms echt niet goed snik he?
Ik dacht ik houd het nog netjes zo op de vroege ochtendquote:
Nouja!quote:In dierenklinieken van de drie grootste ketens werken zeker honderd onbevoegde diergeneeskundigen,blijkt uit onderzoek van de NOS en Omroep Brabant. Minstens vier dierenartsen voerden zonder registratie operaties uit, schreven medicijnen voor of stelden diagnoses.Ruim honderd onbevoegde dierenartsassistenten hadden geen bloed mogen afnemen,medicatie mogen meegeven of een verdoving mogen toedienen. AniCura,IVC Evidensia en VetPartners, erkennen dat er fouten zijn gemaakt en zeggen dat ze voor een deel van de onbevoegde dierenartsassistenten alsnog een registratie hebben aangevraagd.
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht ik houd het nog netjes zo op de vroege ochtend
Dus ze zijn wel opgeleid ervoor, enkel de registratie ontbreekt?quote:
Denk het.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze zijn wel opgeleid ervoor, enkel de registratie ontbreekt?
Op naar de vogelgriepepidemiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat goed daar he![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)viseert-over-vaccins
Dat vind ik het niet zo'n groot probleem.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op naar de vogelgriepepidemie
Ja dit gaat helpenquote:De minister zegt dat hij de 17 leden van de commissie gaat vervangen door zijn eigen kandidaten. "Er is een schone lei nodig om het publieke vertrouwen in de vaccinwetenschap te herstellen", zei Kennedy maandag
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog best frips eigenlijk.
Nee had toen ik het merkte gelijk paar advil genomen. Ben terug mijn bed in gegaan. Net weze ontbijten en nu gaat het weer okequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen
Geen migraine meer?
hierook non stop regen en grijsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltje
Hier wel droog nog, maar wel volledig grijs inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltje
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee had toen ik het merkte gelijk paar advil genomen. Ben terug mijn bed in gegaan. Net weze ontbijten en nu gaat het weer oke![]()
als ik op tijd ben met die advil ontspring ik meestal de dans
Je hebt nog niet echt geluk met het weer afgelopen tijd.quote:
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelatenquote:
Dat is wel weer jammer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelaten
neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt geluk met het weer afgelopen tijd.
ja samen zullen we alles delenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelaten
Zit de spin er nog?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
maar geloof dat dit normaal is voor juni. Eerste keer dat ik hier in deze tijd ben
Weten hoe je vaksen schrijft is een pre.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je nu inkopen om in de commissie te zitten. Etentje met RFK krijg je er gratis bij.
Suikergoed en marsepein?quote:
Zeggen jullie al goedemorgen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die hou ik nauwlettend in de gaten
neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen jullie al goedemorgen tegen elkaar?
Een licht verontrustende foto zo voor 10.00 uurquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/cheesecake-spread/p10018454
Wat is deze
Eens in de maand is de cheesecake zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/cheesecake-spread/p10018454
Wat is deze
Het is droogquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het lekkere weer is er vandaag nog niet.
Staat waarschijnlijk ook op het station te wachten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het lekkere weer is er vandaag nog niet.
Ach ja. Slecht is anders idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is droog
Het is niet heet
Ik vind het mooi
beetje grijs wel, maar daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is droog
Het is niet heet
Ik vind het mooi
Zal wel moeten op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje grijs wel, maar daar kan ik mee leven
Wow ik heb dejavuquote:
3 maandenquote:
Waar zwerf jij ergens rond vandaag?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Kan de NS nog wat van leren.
Thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zwerf jij ergens rond vandaag?
Wordt de hond soms via luchtpost geleverd?quote:
Hopelijk hebben ze haar dan in een dwangbuis gezet met een masker opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Greta Thunberg is op een vliegtuig naar Zweden gezet.
Een vliegtuig.
Thunberg in een vliegtuig
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Greta Thunberg is op een vliegtuig naar Zweden gezet.
Een vliegtuig.
Thunberg in een vliegtuig
ik zou het zelfs nog fris willen noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal wel moeten op jouw leeftijd
Zijn net mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.
Wel bij voorkeur business, anders moeten ze bij het plebs zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Kan de NS nog wat van leren.
En een koekjequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijd
Normaal op rails.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijd
quote:
quote:Om de melkproductie bij vrouwen te stimuleren en te verhogen, kunnen diverse strategieën ingezet worden. Vaker aanleggen, kolven en huid-op-huidcontact bevorderen de aanmaak van prolactine, het hormoon dat melkproductie stimuleert. Daarnaast kan het gebruik van kruiden zoals havermout, knoflook, gember, of lactatiethee, alsmede het vermijden van stress, een positieve invloed hebben.
Morgen wordt het beterquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb maar een vest aangetrokken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:42 schreef rival het volgende:
oh laat maar, daar staat vermijden van stress
Kind werpen, de nieuwe Olympische sport.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
Ja ja. Groenten zoals schep, hark, grasmaaier.quote:
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Detailsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Huehuequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Groenten zoals schep, hark, grasmaaier.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef gianni61 het volgende:
ik vond een zakje radijsjes in mn tas.
die was niet van deze week zegmaar
Ik ga dit niet googelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.
ik heb vandaag ook een zakje radijs meegenomen, maar het was wel vrij duidelijk welke het verse zakje wasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.
quote:Was peaceful until the order takers escalated.
Christians want this tho. This is end times shit. Global unrest means the 2nd coming. Frothing at the mouths is their agenda to take a selfie with their false prophet.
The biggest misstep in Roman history was that they didn’t behead that asshole. You can’t taa-daa im still here if your head is missing.
2025 years later and we are still feeling the bullshit of a bitch lying about her pregnancy
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom je eigen onderzoek doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.
Er zijn zelfs mensen die er zijn uitgestapt en waarschuwen voor de gevaren.
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasd
quote:In het Oostenrijkse Graz zou een schietpartij hebben plaatsgevonden op een school. Er zouden schoten zijn gehoord en meerdere Oostenrijkse media bevestigen dat er vijf mensen zijn overleden, onder wie scholieren en docenten.
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.
Bij StackOverflow staat in de comments vaak nog dat het niet werkt; ChatGPT meent gewoon gelijk te hebben.
Beetje de wereld waarin we leven tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
*kijkt naar voetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.
way to ruīn the moodquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
Ik pleur meteen al mijn chocolade weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schietpartij in Oostenrijk, AI apocalyps, de VS die het leger inzet tegen z'n eigen mensen.quote:
Hij zou om kwart over twaalf landen dacht ik, hij heeft 20 minuten vertraging, en dan duurt het geloof ik nog een uur voor ze hem heeft? Dus we hebben nog even stilte voor de storm.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
chocola is echt teringduur geworden. En Lindt is niet eens leverbaar bij de picnic momenteel.
https://www.candyxl.com/winkel/chocolade-euro-biljetten/quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
chocola is echt teringduur geworden. En Lindt is niet eens leverbaar bij de picnic momenteel.
matigjes allemaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.candyxl.com/winkel/chocolade-euro-biljetten/
Hmm. Chocolade biljetjes zijn ook al 45 euro de kilo zo te zien.
Biljet met 20 triljard nullenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen Rhodesie en Nyasaland ponden. Maar toch.
Extra rondje op de bagageband.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zou om kwart over twaalf landen dacht ik, hij heeft 20 minuten vertraging, en dan duurt het geloof ik nog een uur voor ze hem heeft? Dus we hebben nog even stilte voor de storm.
Economics 4 dummies.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe meer we het over chocola hebben, hoe meer ik het wil.
Ben na 5 min al uitgeputquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra rondje op de bagageband.
Ik vind Koala's toch een grammetje schattiger uitzien, sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een filmpje van een klein stinkdiertje en toen twijfelde ik even. Zou die schattiger zijn dan een rode panda. 🤔. Maar nee! de rode panda blijft toch het schattigste beestje ooit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Meningen verschillenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een filmpje van een klein stinkdiertje en toen twijfelde ik even. Zou die schattiger zijn dan een rode panda. 🤔. Maar nee! de rode panda blijft toch het schattigste beestje ooit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
schattiger dan een rode panda?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind Koala's toch een grammetje schattiger uitzien, sorry
De hyperinflatie van de Zimbabwaanse dollar kwam echt pas decennia na de Rhodesische munteenheden.quote:
hmmquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hebben toch een net wat bollere gezicht = schattiger
Pohhh OUWE SNOEPKONTquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
waarom blaas ik nou weer op. vannochtend yoghurt met granola en fruit en nu net klein zakje nootjes
Jaquote:
En die telefoons blokkeertquote:
Neequote:
Die is bang voor deze pluizebol!quote:
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is bang voor deze pluizebol!
Dat zie ik niet gebeuren met Hedwig. Ja misschien als ze wat ouder is maar ze is nu nog veel te gek in haar kop.quote:
Zag van de week ook een reclame voor AI aircoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:LG introduceert nieuwste DUALCOOL AI airconditioner met geavanceerde AI-technologie
LG Electronics (LG) introduceert zijn nieuwste geüpgradede residentiële airconditioner, de DUALCOOL™ AI Air. Met de verbeterde AI Core-Tech van LG biedt dit nieuwe model uitzonderlijk comfort, energie-efficiëntie en luchtkwaliteit met ongekend gebruiksgemak.
https://www.lgklimaat.nl/(...)erde-ai-technologie/
Bekijk deze YouTube-video
Die van mij huppelt wel de buurt door dus dat lijkt me stiekem wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef rival het volgende:
Ik zou mijn katten best weleens willen volgen met een cameraatje of gps maar volgens mij komen ze echt niet verder dan de buren
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag van de week ook een reclame voor AI airco
[..]
Ik heb op youtube ook weleens van die filmpjes gezien. Sommige katten gaan echt de hele stad door op avontuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij huppelt wel de buurt door dus dat lijkt me stiekem wel grappig.
Ja ipv overal een stickertje op plakken met 'HIERIN ZITTEN EIWITTEN!' gaat het opeens heel snel dat er overal een stickertje 'AI' op moet zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.
Oh werkte dat hier ook maar zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb op youtube ook weleens van die filmpjes gezien. Sommige katten gaan echt de hele stad door op avontuur.
Maar zodra ik roep dat het eten er is zijn ze er altijd binnen 30 seconden. Ik zie ze ook nooit ergens anders in de straat oid...
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijdquote:
Als ik eten hoor of lees graai ik ook naar de koelkastquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijd
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijd
Mijn kat kwam altijd met lichtsnelheid aangevlogen als je ook maar het plastic van een pakje vleeswaren aanraaktequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zou er niet op wachten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.
Ach ja, je moet wat nu "HD" niet meer zo boeiend is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik koop alleen de beste UHD HDR HFR bananen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat nu "HD" niet meer zo boeiend is.
Ik alleen maar 8K AI bananenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, ik koop alleen de beste UHD HDR HFR bananen.
Vanaf dag 1 floot ik die melodie als ik ze eten gaf. Nu is het een trigger voor zequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat kwam altijd met lichtsnelheid aangevlogen als je ook maar het plastic van een pakje vleeswaren aanraakte
Die soort ken ik niet, gillen die een beetje als je er in bijt?quote:
Niet alleen dieren en mensen hebben een gevoel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die soort ken ik niet, gillen die een beetje als je er in bijt?
Arme bananenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet alleen dieren en mensen hebben een gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |