Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
Detailsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
Huehuequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Groenten zoals schep, hark, grasmaaier.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef gianni61 het volgende:
ik vond een zakje radijsjes in mn tas.
die was niet van deze week zegmaar
Ik ga dit niet googelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.
ik heb vandaag ook een zakje radijs meegenomen, maar het was wel vrij duidelijk welke het verse zakje wasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.
quote:Was peaceful until the order takers escalated.
Christians want this tho. This is end times shit. Global unrest means the 2nd coming. Frothing at the mouths is their agenda to take a selfie with their false prophet.
The biggest misstep in Roman history was that they didn’t behead that asshole. You can’t taa-daa im still here if your head is missing.
2025 years later and we are still feeling the bullshit of a bitch lying about her pregnancy
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom je eigen onderzoek doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.
Er zijn zelfs mensen die er zijn uitgestapt en waarschuwen voor de gevaren.
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasd
quote:In het Oostenrijkse Graz zou een schietpartij hebben plaatsgevonden op een school. Er zouden schoten zijn gehoord en meerdere Oostenrijkse media bevestigen dat er vijf mensen zijn overleden, onder wie scholieren en docenten.
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.
Bij StackOverflow staat in de comments vaak nog dat het niet werkt; ChatGPT meent gewoon gelijk te hebben.
Beetje de wereld waarin we leven tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
*kijkt naar voetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.
way to ruīn the moodquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
Ik pleur meteen al mijn chocolade weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schietpartij in Oostenrijk, AI apocalyps, de VS die het leger inzet tegen z'n eigen mensen.quote:
Hij zou om kwart over twaalf landen dacht ik, hij heeft 20 minuten vertraging, en dan duurt het geloof ik nog een uur voor ze hem heeft? Dus we hebben nog even stilte voor de storm.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
chocola is echt teringduur geworden. En Lindt is niet eens leverbaar bij de picnic momenteel.
https://www.candyxl.com/winkel/chocolade-euro-biljetten/quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
chocola is echt teringduur geworden. En Lindt is niet eens leverbaar bij de picnic momenteel.
matigjes allemaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.candyxl.com/winkel/chocolade-euro-biljetten/
Hmm. Chocolade biljetjes zijn ook al 45 euro de kilo zo te zien.
Biljet met 20 triljard nullenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen Rhodesie en Nyasaland ponden. Maar toch.
Extra rondje op de bagageband.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zou om kwart over twaalf landen dacht ik, hij heeft 20 minuten vertraging, en dan duurt het geloof ik nog een uur voor ze hem heeft? Dus we hebben nog even stilte voor de storm.
Economics 4 dummies.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe meer we het over chocola hebben, hoe meer ik het wil.
Ben na 5 min al uitgeputquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra rondje op de bagageband.
Ik vind Koala's toch een grammetje schattiger uitzien, sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een filmpje van een klein stinkdiertje en toen twijfelde ik even. Zou die schattiger zijn dan een rode panda. 🤔. Maar nee! de rode panda blijft toch het schattigste beestje ooit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Meningen verschillenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een filmpje van een klein stinkdiertje en toen twijfelde ik even. Zou die schattiger zijn dan een rode panda. 🤔. Maar nee! de rode panda blijft toch het schattigste beestje ooit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
schattiger dan een rode panda?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind Koala's toch een grammetje schattiger uitzien, sorry
De hyperinflatie van de Zimbabwaanse dollar kwam echt pas decennia na de Rhodesische munteenheden.quote:
hmmquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hebben toch een net wat bollere gezicht = schattiger
Pohhh OUWE SNOEPKONTquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
waarom blaas ik nou weer op. vannochtend yoghurt met granola en fruit en nu net klein zakje nootjes
Jaquote:
En die telefoons blokkeertquote:
Neequote:
Die is bang voor deze pluizebol!quote:
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is bang voor deze pluizebol!
Dat zie ik niet gebeuren met Hedwig. Ja misschien als ze wat ouder is maar ze is nu nog veel te gek in haar kop.quote:
Zag van de week ook een reclame voor AI aircoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:LG introduceert nieuwste DUALCOOL AI airconditioner met geavanceerde AI-technologie
LG Electronics (LG) introduceert zijn nieuwste geüpgradede residentiële airconditioner, de DUALCOOL™ AI Air. Met de verbeterde AI Core-Tech van LG biedt dit nieuwe model uitzonderlijk comfort, energie-efficiëntie en luchtkwaliteit met ongekend gebruiksgemak.
https://www.lgklimaat.nl/(...)erde-ai-technologie/
Bekijk deze YouTube-video
Die van mij huppelt wel de buurt door dus dat lijkt me stiekem wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef rival het volgende:
Ik zou mijn katten best weleens willen volgen met een cameraatje of gps maar volgens mij komen ze echt niet verder dan de buren
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag van de week ook een reclame voor AI airco
[..]
Ik heb op youtube ook weleens van die filmpjes gezien. Sommige katten gaan echt de hele stad door op avontuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij huppelt wel de buurt door dus dat lijkt me stiekem wel grappig.
Ja ipv overal een stickertje op plakken met 'HIERIN ZITTEN EIWITTEN!' gaat het opeens heel snel dat er overal een stickertje 'AI' op moet zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.
Oh werkte dat hier ook maar zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb op youtube ook weleens van die filmpjes gezien. Sommige katten gaan echt de hele stad door op avontuur.
Maar zodra ik roep dat het eten er is zijn ze er altijd binnen 30 seconden. Ik zie ze ook nooit ergens anders in de straat oid...
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijdquote:
Als ik eten hoor of lees graai ik ook naar de koelkastquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijd
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het woordje "eten" noem of fluit op de melodie van 3 little birds dan zijn ze er altijd meteen. Voedertijd
Mijn kat kwam altijd met lichtsnelheid aangevlogen als je ook maar het plastic van een pakje vleeswaren aanraaktequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zou er niet op wachten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.
Ach ja, je moet wat nu "HD" niet meer zo boeiend is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er stickers op het groente en fruit in de supermarkt zitten met een of andere AI marketing claim er op.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik koop alleen de beste UHD HDR HFR bananen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat nu "HD" niet meer zo boeiend is.
Ik alleen maar 8K AI bananenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, ik koop alleen de beste UHD HDR HFR bananen.
Vanaf dag 1 floot ik die melodie als ik ze eten gaf. Nu is het een trigger voor zequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat mijn kat ook luistert. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat kwam altijd met lichtsnelheid aangevlogen als je ook maar het plastic van een pakje vleeswaren aanraakte
Die soort ken ik niet, gillen die een beetje als je er in bijt?quote:
Niet alleen dieren en mensen hebben een gevoel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die soort ken ik niet, gillen die een beetje als je er in bijt?
Arme bananenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet alleen dieren en mensen hebben een gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |