SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja de bel van de haringkar van opaquote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nog iets in huis van vroeger, waarvan je denkt/hoopt dat het ooit nog wat meer waard wordt? Ik niet.
Welke film kijk je?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in bier. zou dat door die film komen??
Snap ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voer en snoepjes betalen zich niet vanzelf
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo net met de "groep' film gekeken. Back to Black. Best prima filmpje
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet bijzonder kostbaar. Eentje is een prent van de futurologenbroertjes Das. En de andere een onbekend werkje uit opgeheven kunstbank van een gemeente hier in de buurt.
Ah. ok. Ik kwam pas in het nieuwe topic binnen, dus niet teruggelezen.quote:
Oh wat leuk, zou ik best eens voor schilderijen willen rondneuzenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.
Snap ikquote:Op maandag 9 juni 2025 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah. ok. Ik kwam pas in het nieuwe topic binnen, dus niet teruggelezen.
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tijd geleden ook bij https://onterfdgoed.nl wat gekocht. Tussen de rommel zitten af en toe wat leuke dingen.
Nu heb je een biechtstoel in huis?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.
De naam klinkt alsof ze erop spugen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Fluminalis, die kopen wereldwijd kerkinboedel op en "ontheiligen" het voor de particuliere verkoop.
Is wel een manier om iets te ontheiligen, dus zou best kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam klinkt alsof ze erop spugen.
Oeh, leuk om af en toe eens rond te snuffelenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar naar die dikke tetten te starenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm vreemde gang van zaken in Japan.
https://www.instagram.com/reel/DKfbVeVM78u/
Die mensjes mogen ook gewoon even gaan nadenken wat ze aan het doen zijn hequote:
Gewoon een moderne razziaquote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mensjes mogenoog gewoon even gaan nadenekn wat ze aan het doen zijn he
straks is trumpie dood en haat iedereen half amerika. En niemand die het voor ze op gaat nemen. Nee jammer sorry johquote:
Oeh welke allemaalquote:Op maandag 9 juni 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ltvdk Ik heb trouwens de afgelopen weken voor het eerst in tijden weer wat blu-rays besteld. De laatste ronde was in december zie ik nu.
Ik hoop dat ik binnenkort weer in alle rust een berg films kan kijken.
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.quote:
Klinkt als de meimarkt in Tilburgquote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.
Iemand heeft de slippery slope weer ingevet.
Had verwacht dat van de week met Musk de bom al zou barsten, maar het ettert maar doorquote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen volk terwijl de locale overheid zegt dat het niet nodig is. Vinden dat iedere overtreder de gevangenis in moet met maximale straffen terwijl je net alle bestormers van het capitool een pardon hebt gegeven.
Die lokale overheid is nog meer woke dan mijn tante op haar paarse fiets zonder zadel.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, je bent er ...quote:Op maandag 9 juni 2025 22:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt als de meimarkt in Tilburg
quote:Tilburger (33) masturbeert voor vrouwelijke hulpofficier van justitie en spuugt naar agent
TILBURG - De politie had zondag 8 en maandag 9 juni 2025 haar handen vol aan een man met ‘zorgwekkend gedrag’. De 33-jarige Tilburger veroorzaakte zondag op meerdere plekken overlast in zijn woonplaats.
‘De man maakte tijdens de aanhouding onfatsoenlijke en seksueel getinte opmerkingen tegen een vrouwelijke politieagent’, laat de politie in een persbericht weten.
Later die middag werd zijn gedrag nog erger. Toen de man werd voorgeleid bij een vrouwelijke hulpofficier van justitie liet hij zijn geslachtsdeel zien en begon hij eraan te trekken.
Tijdens die beoordeling spuugde de verdachte een politieagent van het arrestantencomplex in zijn gezicht. De agent heeft aangifte gedaan.
Helaas heeft zijn opsluiting er niet toe geleid dat de man is gekalmeerd. Maandagochtend bleek namelijk dat hij zichzelf en de observatiecel waarin hij zit, heeft besmeurd met uitwerpselen.
https://www.bndestem.nl/t(...)naar-agent~ab6d3d6f/
De billetjes van vlinder petsenquote:
Benieuwd wat daar van overblijft als trump dood gaat.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had verwacht dat van de week met Musk de bom al zou barsten, maar het ettert maar door
Ik had ze in de UK besteld zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh welke allemaalKon in de 3 voor 20 blij Bol niet echt 3 films vinden die ik wilde of nog niet heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat pulp, een boxset met sci-fi films uit de 60s en 70s van een Oost Duitse productiestudio. En drie Tsjechoslowaakse New Wave films die ik wel al gezien heb maar graag nog eens wil kijken.
🐙
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ze in de UK besteld zoals gewoonlijk.Dit is wel allemaal ultra-niche hoor, geloof niet dat ik er ook maar 1 van kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat pulp, een boxset met sci-fi films uit de 60s en 70s van een Oost Duitse productiestudio. En drie Tsjechoslowaakse New Wave films die ik wel al gezien heb maar graag nog eens wil kijken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |