Dus ze zijn wel opgeleid ervoor, enkel de registratie ontbreekt?quote:
Denk het.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze zijn wel opgeleid ervoor, enkel de registratie ontbreekt?
Op naar de vogelgriepepidemiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat goed daar he![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)viseert-over-vaccins
Dat vind ik het niet zo'n groot probleem.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op naar de vogelgriepepidemie
Ja dit gaat helpenquote:De minister zegt dat hij de 17 leden van de commissie gaat vervangen door zijn eigen kandidaten. "Er is een schone lei nodig om het publieke vertrouwen in de vaccinwetenschap te herstellen", zei Kennedy maandag
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog best frips eigenlijk.
Nee had toen ik het merkte gelijk paar advil genomen. Ben terug mijn bed in gegaan. Net weze ontbijten en nu gaat het weer okequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen
Geen migraine meer?
hierook non stop regen en grijsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltje
Hier wel droog nog, maar wel volledig grijs inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat vandaag die warmte al zou beginnen, nu vooral grijs en een druppeltje
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee had toen ik het merkte gelijk paar advil genomen. Ben terug mijn bed in gegaan. Net weze ontbijten en nu gaat het weer oke![]()
als ik op tijd ben met die advil ontspring ik meestal de dans
Je hebt nog niet echt geluk met het weer afgelopen tijd.quote:
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelatenquote:
Dat is wel weer jammer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelaten
neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt geluk met het weer afgelopen tijd.
ja samen zullen we alles delenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat je alles wel had meegenomen, maar je hebt nog een restje wolkjes hier achter gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |