Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine gele watjes daar ook allemaal.
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oost-Duitse scifi, dan zie ik gelijk een soort slapstick met slecht getimede grappen en low-budget decors en kostuums voor me![]()
Is de natuur, survival of the fittest, leeuwen, tijgers en jaguars moeten ook gewoon rennen voor hun vleesje.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Heel ander soort film ja. Maar het voordeel van een brede smaak hebben is dat ik het alletwee kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnUit die periode kijk ik liever zoiets
Two-Lane Blacktop (1971) - Reference View - IMDb
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nuquote:
Die heb ik nog uit de UK geïmporteerd in de tijd dat ze nog in de EU zaten en alle goedkope webshops op al die eilanden zatenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
https://www.amazon.co.uk/(...)lu-ray/dp/B005SDDE2Kquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Dit zijn geen propagandafilms. En films zoals The Ear steken keihard de draak met de partijcultuur op dat moment en het constante afluisteren.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.
Ja daar zag ik hem ook, maar dan komt er ook nog minstens 10 pond verzendkosten en nog een hele andere roedel aan btw en invoerrechten bijquote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/(...)lu-ray/dp/B005SDDE2K
Eventjes in m'n lijstje gezet.
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar zag ik hem ook, maar dan komt er ook nog minstens 10 pond verzendkosten en nog een hele andere roedel aan btw en invoerrechten bij
Dat is ook weer zo, alleen die film los bestellen kom je uit opquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.
De verzendkosten waren vroeger beter ja. Maar die 10 pond blijft hetzelfde of je nou één of zes blurays bestelt. Dus ik spaar het op.
quote:EUR 28.04
GBP 23.21
Ja dat moet je niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, alleen die film los bestellen kom je uit op
[..]
Maar ik ga mijn bed opzoeken ipv mijn winkelmandje vullen om de bezorgkosten te rechtvaardigenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet doen natuurlijk.
Die van mij zowaar een keer niet.quote:
Heb je ook storende buren?quote:
postnl is in staat alsnog btw en invoerrechten aan te slaan, been there done thatquote:Op maandag 9 juni 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De BTW als je iets bestelt bij Amazon zelf is allemaal al geregeld bij het afrekenen, dus komt er niet achteraf nog bij.
De verzendkosten waren vroeger beter ja. Maar die 10 pond blijft hetzelfde of je nou één of zes blurays bestelt. Dus ik spaar het op.
op andere tijdstippen wel (vaker) last van je buren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh fijn
ik kan mij niet herinneren dat ik rond dit tijdstip last heb gehad van mn buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |