Zit de spin er nog?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
maar geloof dat dit normaal is voor juni. Eerste keer dat ik hier in deze tijd ben
Weten hoe je vaksen schrijft is een pre.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je nu inkopen om in de commissie te zitten. Etentje met RFK krijg je er gratis bij.
Suikergoed en marsepein?quote:
Zeggen jullie al goedemorgen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die hou ik nauwlettend in de gaten
neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen jullie al goedemorgen tegen elkaar?
Een licht verontrustende foto zo voor 10.00 uurquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/cheesecake-spread/p10018454
Wat is deze
Eens in de maand is de cheesecake zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/cheesecake-spread/p10018454
Wat is deze
Het is droogquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het lekkere weer is er vandaag nog niet.
Staat waarschijnlijk ook op het station te wachten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het lekkere weer is er vandaag nog niet.
Ach ja. Slecht is anders idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is droog
Het is niet heet
Ik vind het mooi
beetje grijs wel, maar daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is droog
Het is niet heet
Ik vind het mooi
Zal wel moeten op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje grijs wel, maar daar kan ik mee leven
3 maandenquote:
Waar zwerf jij ergens rond vandaag?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Kan de NS nog wat van leren.
Thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zwerf jij ergens rond vandaag?
Wordt de hond soms via luchtpost geleverd?quote:
Hopelijk hebben ze haar dan in een dwangbuis gezet met een masker opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Greta Thunberg is op een vliegtuig naar Zweden gezet.
Een vliegtuig.
Thunberg in een vliegtuig
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Greta Thunberg is op een vliegtuig naar Zweden gezet.
Een vliegtuig.
Thunberg in een vliegtuig
ik zou het zelfs nog fris willen noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal wel moeten op jouw leeftijd
Zijn net mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.
Wel bij voorkeur business, anders moeten ze bij het plebs zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste van die figuren zijn hypocriet genoeg om gewoon met het vliegtuig te reizen.
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Kan de NS nog wat van leren.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijd
Normaal op rails.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Technisch gezien rijdt de NS vandaag op tijd
quote:
quote:Om de melkproductie bij vrouwen te stimuleren en te verhogen, kunnen diverse strategieën ingezet worden. Vaker aanleggen, kolven en huid-op-huidcontact bevorderen de aanmaak van prolactine, het hormoon dat melkproductie stimuleert. Daarnaast kan het gebruik van kruiden zoals havermout, knoflook, gember, of lactatiethee, alsmede het vermijden van stress, een positieve invloed hebben.
Morgen wordt het beterquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb maar een vest aangetrokken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:42 schreef rival het volgende:
oh laat maar, daar staat vermijden van stress
Kind werpen, de nieuwe Olympische sport.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |