Vind een forum MIK logischerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
Is het geen idee om NWS en OOR te fuseren inmiddels?
Ali_boo in NWS / Conflict Israël - Iran #30quote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Misschien een quote van een verwijderde post?
Nee, de eerste post heb je verwijdert zonder goede reden. Dat ik hem daarna een idioot noemde is nog steeds geen reden om die eerste post, waarin ik niets fouts deed, om die ook te wissenquote:
Het is geen geheim dat ik in het verleden wat matige bronnen gebruikte. Dat gezegd te hebben, als het om Israël gaat zijn mijn bronnen A-tier.quote:
quote:
hahaquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een gezeik om een verwijderde post zeg
Ik wilde alleen je idioot post verwijderen. Moet je maar niet schelden
Joke's on you, ik wist niet eens waar dit over ging. Wilde alleen een koekje van eigen deeg geven.quote:
ja das misluktquote:Op zondag 15 juni 2025 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Joke's on you, ik wist niet eens waar dit over ging. Wilde alleen een koekje van eigen deeg geven.
ja das een voordeel van een nuchter momentjequote:
Je moet me niet te veel vleien.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das een voordeel van een nuchter momentje
In deze tijd van desinformatie en AI kan ik het niemand kwalijk nemen als een Tweet niet betrouwbaar blijkt te zijn. Daadwerkelijk nieuws is soms idioter of walgelijker dan AI kan verzinnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, de eerste post heb je verwijdert zonder goede reden. Dat ik hem daarna een idioot noemde is nog steeds geen reden om die eerste post, waarin ik niets fouts deed, om die ook te wissen
Reden waarom de tweede post verwijderd is kan ik nog begrijpen, de eerste niet
[..]
Het is geen geheim dat ik in het verleden wat matige bronnen gebruikte. Dat gezegd te hebben, als het om Israël gaat zijn mijn bronnen A-tier.
Al die bronnen die door mij zijn geïntroduceerd worden nu regelmatig gebruikt in het topic zelf. Om te zeggen dat ik valse info post, is niets anders dan beledigend
Voelde me niet lekker gisteravondquote:Op zondag 15 juni 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
In deze tijd van desinformatie en AI kan ik het niemand kwalijk nemen als een Tweet niet betrouwbaar blijkt te zijn. Daadwerkelijk nieuws is soms idioter of walgelijker dan AI kan verzinnen.
Daarnaast hoef ik alleen de policy te modden
En je werd vannacht gemist in het Israël - Iran topic
Zijn opmerking viel verkeerd bij mij, juist omdat ik erg zorgvuldig ben met mijn berichtgeving mbt Israël. Neemt niet weg dat het fout was van mij om hem te beledigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een gezeik om een verwijderde post zeg
Ik wilde alleen je idioot post verwijderen. Moet je maar niet schelden
quote:
Klopt, maar OOR is een beetje leeggelopen gezien Rus-Oek vooral in NWS werd besproken.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef sp3c het volgende:
Was OOR niet een fusie van DEF en OEK
DEF deel heeft niet heel veel in NWS te zoeken, dus nope
@Pumatje en @Lotusss al en tijdje niet meer waargenomen.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:32 schreef sp3c het volgende:
In principe zouden we wel wat meer topics in nws daarheen kunnen sturen maar ik weet niet hoe actief de mods nog zijn en zeker als het om israel gaat is er wel moderatie nodig
De boel fuseren met NWS gaat iig niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |