vertelTquote:Op zondag 15 juni 2025 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
Tja wie verteld hier de waarheid? Reuters of Tzachi Hanegbi
[ x ]
ja we konden ze ook prima geloven toen ze willens en wetens hulpverleners overhoop schotenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Israël bezit 95 procent van alle kennis en kunde ter wereld op inlichtingenniveau dus dit kun je best geloven.
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, wat is je punt, dit hebben ze gewoon toegegeven naderhand?
quote:
jullie spreken elkaar tegen en het slaat alsnog allemaal nergens opquote:Op zondag 15 juni 2025 18:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Amerikanen hebben er een miljoentje of wat in de afgelopen 100 jaar op hun geweten. Toch zijn het voor mij nog steeds helden, net als het land waar ze voor staan. Zo werkt oorlog. Dingen kunnen gruwelijk mis gaan.
Perfecte consistente reacties zie ik. Maximale consistentie. Het bloedsprookje zit hem in jouw bewering van willens en wetens, alsof daar doelbewust opdracht tot gegeven was, wetende wie het waren.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja we konden ze ook prima geloven toen ze willens en wetens hulpverleners overhoop schoten
[..]
[..]
[..]
jullie spreken elkaar tegen en het slaat alsnog allemaal nergens op
Nee hoor, helemaal niet te laat juist, maar ze bellen denk ik de verkeerde, ze moeten Trump bellen, die zit met de hoorn in zijn handen, Europese landen tellen niet mee, die zijn te laf en onbelangrijk.quote:
Weet ik niet.quote:
Op Lelystad zou het een vreemd civiel doelwit zijn, aangezien het vliegveld ergens op een weiland ligt.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als op Lelystad F-35's staan en burgertoestellen voor vakantievluchten, is het dan een civiel of militair doelwit?
2 miljard moslims en zo'n klein dapper volkje deelt de lakens en de kaarten van de toekomst uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Israël kan nu een grote pik op de onderhandelingstafel leggen. Daarvoor konden de Ayatollah en zijn bebaarde kornuiten zich nog op een combinatie van trots en hubris beroepen en zeer plausibele dreiging van hun vuurpijltjes.
Nu heeft Israël laten zien dat ze het Iraanse regime keihard kunnen aanpakken én dat de vuurpijltjes van de Ayatollah niet zo verwoestend en/of niet te onderscheppen zijn als gedacht. Israël kan dus gunstige voorwaarden afdwingen.
Het verhaal van Israël, teken bij het kruisje of anders is nu geloofwaardiger geworden en het weerwoord van de Ayatollah bijna niet relevant.
Creatief met de waarheid omgaan? Je bedoelt dat ze liegen om zo steun te krijgen van andere landen. Laat ze lekker hun eigen conflicten uitvechten, zonder de hele wereld erbij te betrekkenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het wel om regimes die hun hand er niet voor zouden omdraaien als ze de kans hadden.
Één heeft Israël al bestookt met Scuds, de andere is nog radicaler en sponsort terreurgroepen die Israël omsingelen. Ook roept zij openlijk op tot de vernietiging van.
Wat mij betreft kan je dan soms best creatief met daadwerkelijke praktijkinfo omspringen. Je kunt de gok niet wagen. Achterover leunen betekent vernietiging aan de hand van deze regimes.
Flinke afmetingen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef AchJa het volgende:
Die Iraanse propaganda is niet zo best...![]()
![]()
[ x ]
Bij een eventuele overwinning zal Israël een flinke vinger in de pap hebben, want ze willen de investering wel terugverdienen door aanspraak te maken op gas en olie.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een oppositie met een duidelijke leider is. Die zijn afgelopen jaren systematisch verdwenen of gewoon uitgemoord. Dus als het regime weg is hoop ik niet op de zoveelste burgeroorlog in die regio. De mensen met de wapens en die ze ook graag gebruiken zitten vooral aan de verkeerde kant zeg maar. Dus voor een echt geslaagde actie moet er bijna wel een invasie komen om de boel een beetje weer in het gareel te krijgen en daar zit ook weer niemand echt op te wachten.
Ik wist niet dat die fighters zo groot zijn. Komen die van een andere planeet. Invasie van Marsmannenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ x ]
Als andere landen niet zouden willen zouden ze hun eigen counter intelligence erop loslaten of nee zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Creatief met de waarheid omgaan? Je bedoelt dat ze liegen om zo steun te krijgen van andere landen. Laat ze lekker hun eigen conflicten uitvechten, zonder de hele wereld erbij te betrekken
Dit kan toch niet? Ze hebben de complete leiding van Irans betekenisvolle instanties gedood. Ze kunnen doen wat ze willen boven Iran, er is allemaal zo voorspelbaar geen enkele weerstand meer. Iedere nieuwe raket die gelanceerd wordt vanaf een installatie zien ze meteen en kunnen ze at will vernietigen. Ze hebben de strijd zo goed als gewonnen. Waarom zou je dan willen onderhandelen….quote:
Das wel geluk dat die niet op de gebouwen terecht is gekomen man, halve stad wegquote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ x ]
De hamvraag blijft natuurlijk of dit soort acties het nucleaire programma van Iran echt significant vertragen. Het meeste werk gebeurt diep ondergronds buiten bereik van Israëlische wapens.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Israël kan nu een grote pik op de onderhandelingstafel leggen. Daarvoor konden de Ayatollah en zijn bebaarde kornuiten zich nog op een combinatie van trots en hubris beroepen en zeer plausibele dreiging van hun vuurpijltjes.
Nu heeft Israël laten zien dat ze het Iraanse regime keihard kunnen aanpakken én dat de vuurpijltjes van de Ayatollah niet zo verwoestend en/of niet te onderscheppen zijn als gedacht. Israël kan dus gunstige voorwaarden afdwingen.
Het verhaal van Israël, teken bij het kruisje of anders is nu geloofwaardiger geworden en het weerwoord van de Ayatollah bijna niet relevant.
Hele slechte AI, maar er zullen best wel weer wat wappies intuinen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef AchJa het volgende:
![]()
[ x ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb de beste bronnen als het gaat om Israel. Dat andere er niet bekend mee zijn is niet mijn probleem.
Daarom moeten zsm die bunkerbusters die aan die B2’s gehangen kunnen worden de lucht in. Ze staan al voor de kust van Iran te wachten. Ik snap niet waarom Trump zo loopt te treuzelen. Iran hangt al in de touwen en moet nu de genadeklap hebben. Dan zijn we de komende 10-15 jaar van dit atoombom gezeik af.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De hamvraag blijft natuurlijk of dit soort acties het nucleaire programma van Iran echt significant vertragen. Het meeste werk gebeurt diep ondergronds buiten bereik van Israëlische wapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |