Volgens mij zei Trump een paar dagen geleden nog dat de Iraniërs waarmee ze aan de onderhandelingstafel spraken inmiddels dood waren. En dat de rest ook zou volgen als ze niet onmiddelijk zouden toegeven aan de voorwaarden. Dus denk dat Trump het allemaal in deze zaak niet zoveel boeit.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veto als in goedkeuring of afkeuring?
Ja precies. Je had nog geluk als je opgehangen werd door het regime van Saddam Hussein. Zijn zoons hebben ook huisgehouden als beestenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, op orde... Er was orde, want wie uit de pas liep werd gewoon opgehangen. Wel mee eens dat regime changes zelden goed uitpakken.
Geen fake news posten, dat account staat er bol van.quote:
In elk geval een vooruitgang.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als op Lelystad F-35's staan en burgertoestellen voor vakantievluchten, is het dan een civiel of militair doelwit?
LOL en die honderden raketten van Iran afgelopen dagen die willekeurig gokken wat burgers te raken, en vervolgens massaal gaan juichen als er een keertje eentje inslaat daar geil je zeker wel op? Het is allemaal zo voorspelbaar. Iran is gewoon hopeloos zwak gebleken, ik snap dat dat zeer teleurstellend voor je kan zijn, maar wees dan in elk geval niet hypocriet.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef Chadi het volgende:
Ondertussen auto's gebruiken met bommen erin. Wat een schurkenstaat
Israël bezit 95 procent van alle kennis en kunde ter wereld op inlichtingenniveau dus dit kun je best geloven.quote:
Hier druk ik wel X. Ik geloof dat ze dat zouden doen als ze een steady arsenaal zouden hebben maar dat plan was nog niet uitvoerbaar binnen nu en 3 jaar.quote:
Ik heb de beste bronnen als het gaat om Israel. Dat andere er niet bekend mee zijn is niet mijn probleem.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Rustig, dat account wat je eerst postte was inderdaad twijfelachtig. Niet meteen gaan schelden.
ja we konden ze ook prima geloven toen ze willens en wetens hulpverleners overhoop schotenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Israël bezit 95 procent van alle kennis en kunde ter wereld op inlichtingenniveau dus dit kun je best geloven.
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb de beste bronnen als het gaat om Israel. Dat andere er niet bekend mee zijn is niet mijn probleem.
Ja, wat is je punt, dit hebben ze gewoon toegegeven naderhand?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja we konden ze ook prima geloven toen ze willens en wetens hulpverleners overhoop schoten
Geen bloedsprookjes graag.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja we konden ze ook prima geloven toen ze willens en wetens hulpverleners overhoop schoten
Amerikanen hebben er een miljoentje of wat in de afgelopen 100 jaar op hun geweten. Toch zijn het voor mij nog steeds helden, net als het land waar ze voor staan. Zo werkt oorlog. Dingen kunnen gruwelijk mis gaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat de Israëliërs komen met valse info. Denk aan de oorlog met Irakquote:Op zondag 15 juni 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Israël bezit 95 procent van alle kennis en kunde ter wereld op inlichtingenniveau dus dit kun je best geloven.
In beide gevallen gaat het wel om regimes die hun hand er niet voor zouden omdraaien als ze de kans hadden.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat de Israëliërs komen met valse info. Denk aan de oorlog met Irak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |