SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
hoezo mazzel?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Met een beetje mazzel heb je zo een hele deken van orb weaver-webben tussen de bomen hangen.
nou zegquote:Op maandag 9 juni 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die zwevende spinnies.
Dan was de foto niet goed genoeg voor de scan.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen trekspinmaar een GIANT golden orb weaver
hij lijkt hieropquote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Zijn beschermdquote:Op maandag 9 juni 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
dan ga ik wel iemand vragen het weg te halen
En hoe noemt spin jou?quote:
nietquote:Op maandag 9 juni 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens een forse vleermuizen zien vangen.
Jawel, Bat Cave nabij Khoa Sok, daar vliegen miljoenen vleermuizen uit in de schemering over de jungle en bij de uitgang van die grot wachten duizenden orb spiders dagelijks in hun webben.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
Hebben ze ook met journalisten gedaanquote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze ook met journalisten gedaan
Greta is te dom om daar iets van te leren.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
ja snap ik wel. Dat leed hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.
nee, sorryquote:Op maandag 9 juni 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen getraumatiseerd door m'n filmpje.
Ja kan ik niet heen vliegen vanaf hierquote:Op maandag 9 juni 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
beter direct ticket naar rotterdam toch?
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?quote:
Raar Syndroom van Down kutkind, had ze een video opgenomen "als je dit filmpje ziet dan heeft de verschrikkelijke Joodse bezetter mij gekidnapt en ontvoerd, zet dan de Zweedse regering onder druk dat ze mij zo snel mogelijk weer vrij krijgen"quote:Op maandag 9 juni 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Greta is te dom om daar iets van te leren.
Denk dat ik idd een foutje heb gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?
Denk het ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik idd een foutje heb gemaakt![]()
[ afbeelding ]
oeps.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een maandje zie je er zo uit ------->quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik ken wel geteld nul namen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
https://intothegrave.nl/line-up/
Sicke line up. Vind Elvenking vroeger ook zo tof.
Weer rondom evenaar en tropische gebieden is stabieler dan het weer in Europa he? We zijn echt afhankelijk waar de wind vandaan komt enzo.quote:
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag!Hoe staat het met je tuin @:citizen.erased ? Nog wat moois meegenomen uit het tuincentrum de laatste tijd?
Mijn balkonplantjes doen het heel goed, behalve die ene die omgeknakt is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Plantjes in huis hebben er wat minder zin in dit jaar
Openingstijdenquote:
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe lang geleden was dat?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...
Maar de line up is wel super goed ja.. Jammer dat het zover weg is, anders had ik een dag echt wel overwogen...
nog geen 2 jaar geleden..quote:Op maandag 9 juni 2025 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat?
Ja, Leeuwarden is niet te doen helaas. Maar Feuerschwanz alleen is al geweldig.
Into the Grave is altijd wel leuk. Had dit jaar geen kaartjes gehaald omdat ik even wilde kijken hoe het liep met school. Maar volgend jaar misschien weer.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgelopen vrijdagquote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagJohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
Mooie plantjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
Even met moeders naar het tuincentrum geweest, mocht zelf ook wat uitkiezen
[ afbeelding ]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Johdenken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
[..]
Afgelopen vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.Oef. Fijn dat er een beetje opluchting is in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lavendelquote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen vrijdagVeel sterkte voor je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kwam op precies het juiste moment binnenvallen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Je bent zelf cute!quote:
Oho here she comesquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
[..]
Afgelopen vrijdagWel fijn dat er nu wat meer duidelijkheid en perspectief is, veel sterkte de komende tijd in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hmm ok, hoe zou je daar extra hitsig van moeten worden?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:ltvdk
[ link | afbeelding ]
deze chocolade
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
Die wil ikquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetquote:
oh vet zegquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetding is wel gigantisch
[ afbeelding ]
Lag al een paar maanden klaar, maar gisteren was het zulk troosteloos kutweer dat ik hem maar in elkaar ben gaan zettenquote:
schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, hoe zou je daar extra hitsig van moeten worden?
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @CherryLipsquote:Op maandag 9 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest worden
goed nieuws bal!quote:
Hoe laat komt zequote:Op maandag 9 juni 2025 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed nieuws bal!
Heb de spin even gesproken.
Ze komt morgen langs om gezellig kennis te maken. Je hoeft niets in te slaan verder, ze neemt zelf wat vleermuizen mee.
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.quote:
*gaat koffer pakkenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.
Nou ja zegquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
[..]
Afgelopen vrijdagKlinkt vooralsnog goed. Hopen dat het zo blijft. Fingers crossed en sterkte voor jullie allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Krijgen we straks hitsige CL posts.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @:CherryLips
jij mag ook komen proberen hoorquote:
Ik heb ook al lijstje met opmerkingen en adviezen waar ik niets mee kan. Heel vreemd.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zegZelfs al denk je dat, dat zeg je toch niet.
ik ben een raspessimist en bereid mezelf graag voor op het ergste, ik denk dat sommige dat ook proberen te doen voor anderen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oeh die kreeg ik te horenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'
Het is allemaal onderdeel van zijn planquote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
Mijn oma riep dat ook te pas en te onpas. Toen ze betrokken was bij een flinke aanrijding en in de kreukels lag werd ze heel boos als dat tegen haar werd gezegd. Mensen....quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
jouw schouders zijn kleiner, dus je wordt gespaardquote:
Ja, is gelukt. 9298 inmiddels. Kwart over drie wordt het weer droog geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou gaat het om half drie regenen. Daar kan ik nog wel even voorlangs denk ik4048 nu
![]()
oh die ken ik ook eenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn oma riep dat ook te pas en te onpas. Toen ze betrokken was bij een flinke aanrijding en in de kreukels lag werd ze heel boos als dat tegen haar werd gezegd. Mensen....
Ja heel veel mensen zeiden dat. Fleur bv die zei dat ook tegen mij. Of collega’s.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik wilde kijken maar mijn horloge ligt aan de oplader...quote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. 9298 inmiddels. Kwart over drie wordt het weer droog geloof ik.
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een envelop en een deegroller. Gaat helemaal goedkomen.
Oh ja dat vergeet ik ook steeds dusquote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde kijken maar mijn horloge ligt aan de oplader...
cutequote:Op maandag 9 juni 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Niet mijn beste foto maar boeiend. Nu heb ik ze alle 4.
[ link | afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jouw schouders zijn kleiner, dus je wordt gespaard
mijn schouders zagen er vanochtend in de sportschool goed uit
er zijn nog meer plantjesquote:Op maandag 9 juni 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Niet mijn beste foto maar boeiend. Nu heb ik ze alle 4.
[ link | afbeelding ]
ik wil ook maar ik durf nietquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 30 juli tattoo afspraak, had ik dat al verteld?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je hem laten zetten?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CRACKADELICquote:Op maandag 9 juni 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze herontdekt en ben nu even verslaafd. Doei merol
Deze 4 horen bij elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik wat gemist en zijn er subreeksen in de botanicals serie?
NEEquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh damnquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetding is wel gigantisch
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigDeze foto lijkt echt, maar iets aan de belichting deed me meteen checken of het AI was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigIk voel me ook aangetrokken tot dit bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
waarom niet?! en wat wil je?quote:
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
jaaa lekkerquote:
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast sterkte met de pijn. Ga je iemand zijn hand fijnknijpen?
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet?! en wat wil je?
[..]
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kut
ik wil die kleine olifant van jungle book om mijn been compleet te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik wil de nederlandse marionette uit pinokkio
maar omdat het niet altijd goed gaat met me, is mijn pijngrens sterk wisselend, dus ik kan moeilijk zeggen of het een goede dag is voor een tattoo die maanden van tevoren ingepland wordt
plus geldHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Dat is al bijnaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIK DIEP DONKER ZWARTquote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa lekkerwat voor koffie drink jij?
[..]
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparen
ik ga altijd alleen, hebben artiesten meestal ook liever trouwens. En thanks![]()
![]()
![]()
En je ziel?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PIK DIEP DONKER ZWART
Zoals mijn hart
Ah, dat wist ik niet. Komt vast goed.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa lekkerwat voor koffie drink jij?
[..]
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparen
ik ga altijd alleen, hebben artiesten meestal ook liever trouwens. En thanks![]()
![]()
![]()
Gewoon van uit gaan dat het niet gaat meevallen?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil die kleine olifant van jungle book om mijn been compleet te maken
en ik wil de nederlandse marionette uit pinokkio
maar omdat het niet altijd goed gaat met me, is mijn pijngrens sterk wisselend, dus ik kan moeilijk zeggen of het een goede dag is voor een tattoo die maanden van tevoren ingepland wordt
plus geld
spannenddd!!!!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Weetje van dit uur: over 22 uur landt het vliegtuig
jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nog een paar wachtenden voor u.🐙
Wat een geluk. Snel een loterijticket kopen en ook 7 miljoen winnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
jaaaHet was de laatste plek voor deze boekingsronde, extra blij!
maar welke? goud of rood of die ander of nog iets anders?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PIK DIEP DONKER ZWART
Zoals mijn hart
maar?quote:
Gewoon blijven zitten en ooit is het overquote:Op maandag 9 juni 2025 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Komt vast goed.
Hoeveel uur staat er voor jouw ontwerp?
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
hoe lang sta je ingeschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nog een paar wachtenden voor u.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ik zit in de tram. 🤷🏻♂️quote:
Daar ben ik al te oud voor.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @:CherryLips
Arme beestje weet niet wat hem overkomt.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een geluk. Snel een loterijticket kopen en ook 7 miljoen winnen.
Hmm, is wel een extra uitdaging jaquote:
leukquote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kaartjes voor een Doors-coverband![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet?! en wat wil je?
[..]
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kut
Vind het wel leuk staan, zo. Geeft persoonlijkheid af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
4 jaar, 2 maanden, 11 dagenquote:
Bijna thuis dus dan komt het goed.quote:
Leuk, van die muziek uit je jeugd herbeleven.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kaartjes voor een Doors-coverband![]()
Ja zag van de week dat die bij de Dirk in de aanbieding was, heel dat schap was natuurlijk al geplunderdquote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, er is een nieuwe rittersport @:ltvdk .. met pistsacheuiteraard
Is hij snel genoeg vergeten. En er wacht een leuk leven te wachten. Als het allemaal echt zo traumatisch was geweest dan waren ze niet per vliegtuig gekomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme beestje weet niet wat hem overkomt.
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, er is een nieuwe rittersport @:ltvdk .. met pistsacheuiteraard
Ik moest 8 jaar wachten, maar volgens mij heb ik gewoon heelveel geluk gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
4 jaar, 2 maanden, 11 dagen
Dit zijn lotingwoningen overigens. Maar de disyributie voelt af en toe niet heel willekeurig.
Als ik op woningen met verdeling op inschrijfduur reageer zit ik doorgaans zo halverwege de stapen.
Jij bent ouder, opa.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, van die muziek uit je jeugd herbeleven.
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk staan, zo. Geeft persoonlijkheid af.
Geniet ervanquote:
Ik eet andijviestampot meestal met cashew, maar you do youquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!
Koekjes, met pistache! Coca cola, nu met pistache! Andijviestamppot, met pistache!
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag van de week dat die bij de Dirk in de aanbieding was, heel dat schap was natuurlijk al geplunderd
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Ben benieuwd naar het eind resultaat Crack.
eerlijk, klinkt allemaal best goedquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!
Koekjes, met pistache! Coca cola, nu met pistache! Andijviestamppot, met pistache!
Ja alle Ritter voor 99 cent, lang niet meer gezien voor die prijsquote:
oke ziet er wel lekker uit maar ook best makkelijk om thuis zelf te makenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil binnenkort hierheen, hipster doen
https://www.instagram.com/reel/DKrFfAFM6KP
wow, watquote:Op maandag 9 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle Ritter voor 99 cent, lang niet meer gezien voor die prijs
Je krijgt natuurlijk altijd wel advies en opmerkingen waar je niks mee kunt, maar dat is gewoon een beetje negeren. Maar dit soort dingen vind ik echt alle perken te buiten gaan. Laten we het er maar op houden dat sommige mensen sociaal wat gehandicapt zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen zeiden dat. Fleur bv die zei dat ook tegen mij. Of collega’s.
Tegen de tijd dat ik genoeg wachttijd heb opgebouwd om op basis daarvan een sociale huurwoning te krijgen, verdien ik inmiddels teveel om er nog aanspraak op te maken vrees ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest 8 jaar wachten, maar volgens mij heb ik gewoon heelveel geluk gehad
dan ga je tzt minder uren werkenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik genoeg wachttijd heb opgebouwd om op basis daarvan een sociale huurwoning te krijgen, verdien ik inmiddels teveel om er nog aanspraak op te maken vrees ik.
Wat zou klinken als een luxepositie als middenhuur niet ook een puinhoop is.
Is vandaag en morgen nog geldig die aanbiedingquote:
En heb je nog wat gekocht op de markt?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vanmorgen eventjes naar de Pinkstermarkt geweest met mijn moeder
En ging best goed
We hebben maar 2x even moeten zitten, en ik heb geen last van mijn benen
Klinkt heel best goed!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
En ging best goed
hmmja, kan wel gaan kijken maar meestal zijn de goede aanbiedingen dan al wegquote:Op maandag 9 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is vandaag en morgen nog geldig die aanbieding
Klein bakje dacht ik 5 plus toppings, grote 7 plus toppings. Maar het lijken wel flinke bakjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke ziet er wel lekker uit maar ook best makkelijk om thuis zelf te maken
behalve die merengue dan, niet dat dat veel werk is maar wel teveel voor thuis![]()
of hoe duur is het? /tatta
Valt reuze meequote:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt heel best goed!
[..]
hmmja, kan wel gaan kijken maar meestal zijn de goede aanbiedingen dan al weg
Hoop mensen zien het ook weer als gelegenheid om wat anekdotes te vertellen. Ik kan daar zelf niet zoveel mee.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk altijd wel advies en opmerkingen waar je niks mee kunt, maar dat is gewoon een beetje negeren. Maar dit soort dingen vind ik echt alle perken te buiten gaan. Laten we het er maar op houden dat sommige mensen sociaal wat gehandicapt zijn.
Nja, ik check zo af en toe hoe mijn kansen op een hypotheek er bij staan. Dat gaat richting bijna genoeg voor een klein appartementje. Ondertussen maar sparen en zien wat er straks als eerste kan.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan ga je tzt minder uren werken
Oh valt nog mee. Vult denk ik behoorlijk jaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein bakje dacht ik 5 plus toppings, grote 7 plus toppings. Maar het lijken wel flinke bakjes.
Hopen dat het zo doorgaat, best snel verbetering?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Is echt heel fijn dat je even hebt gelopen en dat je benen daarna gewoon normaal voelen
Gewoon ene oor in en andere uitquote:Op maandag 9 juni 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop mensen zien het ook weer als gelegenheid om wat anekdotes te vertellen. Ik kan daar zelf niet zoveel mee.
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
En ging best goed
Ik kan dat wel goed. Als je vol in je emotie zit is dat soms wat lastiger.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon ene oor in en andere uitMensen bedoelen het meestal goed, moet je maar denken.
Gewoon cash afrekenen danquote:Op maandag 9 juni 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja, ik check zo af en toe hoe mijn kansen op een hypotheek er bij staan. Dat gaat richting bijna genoeg voor een klein appartementje. Ondertussen maar sparen en zien wat er straks als eerste kan.
Het lijkt allemaal wat minder onmogelijk, maar wel nog steeds verder weg dan ik zou willen.
"Ik heb nog nooit eerder een 50k eurobiljet gezien! Die K lijkt er wel met stift opgetekend?"quote:
Bijzonder deze tag op dit verhaal in deze scquote:
Ik voel mij jonger.quote:
hoop je, als ze geen vertraging hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier soms kinkyer dan in KPD.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bijzonder deze tag op dit verhaal in deze sc
Maar correct en tevens juist
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.nog ff afwachten dan dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel fijn dat het niet direct klaar is, en dat er nog hoop is.
Ik duim dat een eventuele behandeling goed gaat aanslaan
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
het voelde gepastquote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
laat me raden, https://www.youtube.com/@DrainCleaningAUSTRALIA ?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weer een nieuwe goudader geraakt op Youtube kennelijkeoa Australiër die verstopte afvoerpijpen doorspuit. Daar komt echt de goorste zooi ter wereld langs en hij wordt helemaal gek
![]()
Jaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh valt nog mee. Vult denk ik behoorlijk ja![]()
[..]
Hopen dat het zo doorgaat, best snel verbetering?
Ja mate, sommige bloody filmpjes kunnen de bloody helft korter mate. Als hij gewoon wat bloody stopwoordjes aan de bloody kant houdt mate.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden, https://www.youtube.com/@:DrainCleaningAUSTRALIA ?
oddly satisfying
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mate, sommige bloody filmpjes kunnen de bloody helft korter mate. Als hij gewoon wat bloody stopwoordjes aan de bloody kant houdt mate.
Ik dacht kan nu nog wel even voor de warme dagen eraan komen.quote:
Ik wist dit niet voor vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
goudquote:Op maandag 9 juni 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar welke? goud of rood of die ander of nog iets anders?
[..]
maar?
[..]
Gewoon blijven zitten en ooit is het over![]()
denk 3 - 4 uur ofzo. Ik weet nog niet of ik shading wil, denk het niet maar ze gaat het zonder en met uitwerken zodat ik even kan kijken
volgens mij zou shading later ook nog kunnen als je dat wil dus nee, ok geen shading
[..]
Afgelopen vrijdagEven teruggelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
BIj een jongen leek het vanwege zijn eigen verdriet. Hij hadook zijn vader verloren aan kanker maar hij zei dat regelmatig tegen mij ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk altijd wel advies en opmerkingen waar je niks mee kunt, maar dat is gewoon een beetje negeren. Maar dit soort dingen vind ik echt alle perken te buiten gaan. Laten we het er maar op houden dat sommige mensen sociaal wat gehandicapt zijn.
En daarna zonnetje balkonnetje biertjequote:Op maandag 9 juni 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even dit spetterbuitje en dan nog even een rondje hoor
Gisteren de stream gezien ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
zitten hier xbox fans? Daar komt ook een handheld van uit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Maar een Xbox was qua hardware eigenlijk al een pc. En nu laten ze Asus een versie van hun handheld pc maken met een Xbox sticker er op?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
zitten hier xbox fans? Daar komt ook een handheld van uit
Ziet er wel vet uit ookquote:Op maandag 9 juni 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren de stream gezien ja.
oh ja dan weet ik het nietquote:Op maandag 9 juni 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Asus maakt al een tijdje de ROG Ally. Specswijs lijkt hij alleen in de cpu ietsjes nieuwer, verder 90% identiek en de handgrepen zijn wat groter.
Dus wat maakt het dan "Xbox" ipv gewoon het ding van Asus met een Xbox sticker?
Zelfs de ledlampjes zaten ook al op de oude.
Dat is best oud nieuws.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus nu burgers die zelf zelf grenscontroles aan het uitvoeren zijn
En net als bij XR wordt er niks gedaan aan mensen die moedwillig een weg blokkeren.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus nu burgers die zelf zelf grenscontroles aan het uitvoeren zijn
serieus? oke das niet oudquote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het nieuws is van gisteren. Dat valt toch wel mee?
waarom denk je dat?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Huis weer helemaal gepoetst![]()
Droger is volgens mij wel aan vervanging toe binnenkort
Misschien is ze in de war met de burgerwacht mafketels die ook in Ter Apel rondlopen? Dat is al een paar jaar aan de gang volgens mij. Maar dat is iets anders.quote:
ik dacht ook dat het recent was vanwege de val van het kabinet natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is ze in de war met de burgerwacht mafketels die ook in Ter Apel rondlopen? Dat is al een paar jaar aan de gang volgens mij. Maar dat is iets anders.
ga je een nieuwe kopen? Denk als je er eenmaal 1 hebt gehad je ook niet meer zonder kanquote:Op maandag 9 juni 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij maakte wat ander geluid dan normaal. En het is al een redelijk oud beestje.
Dat begint ook een terugkerend ritueel te worden.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het recent was vanwege de val van het kabinet natuurlijk
welke legoset?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, legosetje voor mezelf besteld.
Dat mocht van mezelf, na een goede financiële maand.
Volgende dingen zijn weer allemaal voor het huis. Kattenkrabpaal, regenton, voordeur.
Oh geinig, die kende ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middeleeuws stadplein.
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel wat ridderkastelen op zolder staan.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middeleeuws stadplein.
[ afbeelding ]
cutequote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middeleeuws stadplein.
[ afbeelding ]
ik heb de originele daar nog vanquote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middeleeuws stadplein.
[ afbeelding ]
Had hem een tijd gelegen gezien, maar vond het te duur. Maar zo eens per jaar een setje kopen om beetje te bouwen in de avond/vakantie is prima.quote:
Je mag ze aan mij donerenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ridderkastelen op zolder staan.
quote:Op maandag 9 juni 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, hij kwam me al bekend voor. Heb je foto?
Vast wel. Dat ding draait best vaak.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je een nieuwe kopen? Denk als je er eenmaal 1 hebt gehad je ook niet meer zonder kan
Ohja, met die kipjes!quote:Op maandag 9 juni 2025 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel echt anders maargoed, mag ook wel na 15 jaar ofzo?
ik ga hier kijken voor zo'n was/droog combiquote:Op maandag 9 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel. Dat ding draait best vaak.
Ja ik probeer het ook een beetje te beperken tot één keer per jaar. Soms twee als er echt iets leuks voorbij komt. Ook omdat ruimte om het neer te zetten snel schaars wordt. Of ben jij zoiemand die het weer uit elkaar haalt als je klaar bent?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hem een tijd gelegen gezien, maar vond het te duur. Maar zo eens per jaar een setje kopen om beetje te bouwen in de avond/vakantie is prima.
Wel fijn als je dat in je eigen huisje kunt doen ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga hier kijken voor zo'n was/droog combi
Heb geen ruimte voor iets. Dus als deze er is, gaat het vikingdorp de zolder op achter het schot.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik probeer het ook een beetje te beperken tot één keer per jaar. Soms twee als er echt iets leuks voorbij komt. Ook omdat ruimte om het neer te zetten snel schaars wordt. Of ben jij zoiemand die het weer uit elkaar haalt als je klaar bent?
ja zekerquote:Op maandag 9 juni 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn als je dat in je eigen huisje kunt doen ook.
vikingsdorp?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen ruimte voor iets. Dus als deze er is, gaat het vikingdorp de zolder op achter het schot.
Door al dat getril vallen de spinnen uit hun webbenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook een springtouw besteld om hier thuis mee te springtouwen
nee doe het binnenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door al dat getril vallen de spinnen uit hun webben
hoopt ze ze mee weg te jagen...quote:Op maandag 9 juni 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door al dat getril vallen de spinnen uit hun webben
ook leuk, maar dat zijn van die sets die ik nergens bij kan plaatsenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)1&consent-modal=show
Ik heb vrouw, kind en 2 katten. Ik kan geen tentoonstelling maken, haha.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ook leuk, maar dat zijn van die sets die ik nergens bij kan plaatsen
ik heb veel sets liggen, staan er nu echt een handje vol , ik had er enkele tientallen staanquote:Op maandag 9 juni 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vrouw, kind en 2 katten. Ik kan geen tentoonstelling maken, haha.
Misschien dat de kleine ermee gaat spelen over een paar jaar.
Hoeveel heb je staan?
netjesquote:Op maandag 9 juni 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weerrondje 3 zit er ook op. 13.451 stapjes. De schoentjes zijn uit, ik heb wel een biertje verdiend
Hier is het 17 buitenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
meer dan 15-16 graden is het helaas nog niet
Voelde wel warmer tijdens het fietsenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
meer dan 15-16 graden is het helaas nog niet
Heb vanmorgen al boodschapjes gedaan. Toch maar 4099quote:Op maandag 9 juni 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
netjes
ik blijkbaar 10879 maar moet zo nog naar buiten voor boodschapjes
ik heb vanmorgen armen getraind en de stairmaster uitgedaagdquote:Op maandag 9 juni 2025 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb vanmorgen al boodschapjes gedaan. Toch maar 4099
Een like gegeven.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen armen getraind en de stairmaster uitgedaagd
zie, vet veel verdiepingen loveislikeakiss in ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Hier 11.800 na het boodschappen doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb vanmorgen al boodschapjes gedaan. Toch maar 4099
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
19 hier maar liever dat dan de 31 van deze weekquote:
Cool wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)1&consent-modal=show
quote:Op maandag 9 juni 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet nu al janken om warmte die er nog niet is hoor.
Ik bedoel, jank jij ook niet over warmte die er nog steeds niet is?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik jank over kou die er wel is.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel, jank jij ook niet over warmte die er nog steeds niet is?
Dit is een beetje hetzelfde als nu in Gaza een Weight Watchers openen.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:22 schreef Californium het volgende:
[..]
19 hier maar liever dat dan de 31 van deze week
Dat is een van de redenen dat de SC bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
{display_name_6} klinkt wel interessant eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een paar minuten spenderen aan een Facebook-enquete over mijn interesses hoor. Momentje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |