schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, hoe zou je daar extra hitsig van moeten worden?
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @CherryLipsquote:Op maandag 9 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest worden
goed nieuws bal!quote:
Hoe laat komt zequote:Op maandag 9 juni 2025 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed nieuws bal!
Heb de spin even gesproken.
Ze komt morgen langs om gezellig kennis te maken. Je hoeft niets in te slaan verder, ze neemt zelf wat vleermuizen mee.
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.quote:
*gaat koffer pakkenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.
Nou ja zegquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagKlinkt vooralsnog goed. Hopen dat het zo blijft. Fingers crossed en sterkte voor jullie allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Krijgen we straks hitsige CL posts.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @:CherryLips
jij mag ook komen proberen hoorquote:
Ik heb ook al lijstje met opmerkingen en adviezen waar ik niets mee kan. Heel vreemd.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zegZelfs al denk je dat, dat zeg je toch niet.
ik ben een raspessimist en bereid mezelf graag voor op het ergste, ik denk dat sommige dat ook proberen te doen voor anderen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oeh die kreeg ik te horenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'
Het is allemaal onderdeel van zijn planquote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
Mijn oma riep dat ook te pas en te onpas. Toen ze betrokken was bij een flinke aanrijding en in de kreukels lag werd ze heel boos als dat tegen haar werd gezegd. Mensen....quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
jouw schouders zijn kleiner, dus je wordt gespaardquote:
Ja, is gelukt. 9298 inmiddels. Kwart over drie wordt het weer droog geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou gaat het om half drie regenen. Daar kan ik nog wel even voorlangs denk ik4048 nu
![]()
oh die ken ik ook eenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn oma riep dat ook te pas en te onpas. Toen ze betrokken was bij een flinke aanrijding en in de kreukels lag werd ze heel boos als dat tegen haar werd gezegd. Mensen....
Ja heel veel mensen zeiden dat. Fleur bv die zei dat ook tegen mij. Of collega’s.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik wilde kijken maar mijn horloge ligt aan de oplader...quote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. 9298 inmiddels. Kwart over drie wordt het weer droog geloof ik.
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een envelop en een deegroller. Gaat helemaal goedkomen.
Oh ja dat vergeet ik ook steeds dusquote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde kijken maar mijn horloge ligt aan de oplader...
cutequote:Op maandag 9 juni 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Niet mijn beste foto maar boeiend. Nu heb ik ze alle 4.
[ link | afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jouw schouders zijn kleiner, dus je wordt gespaard
mijn schouders zagen er vanochtend in de sportschool goed uit
er zijn nog meer plantjesquote:Op maandag 9 juni 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Niet mijn beste foto maar boeiend. Nu heb ik ze alle 4.
[ link | afbeelding ]
ik wil ook maar ik durf nietquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 30 juli tattoo afspraak, had ik dat al verteld?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je hem laten zetten?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CRACKADELICquote:Op maandag 9 juni 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze herontdekt en ben nu even verslaafd. Doei merol
Deze 4 horen bij elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik wat gemist en zijn er subreeksen in de botanicals serie?
NEEquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh damnquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetding is wel gigantisch
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigDeze foto lijkt echt, maar iets aan de belichting deed me meteen checken of het AI was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastigIk voel me ook aangetrokken tot dit bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
waarom niet?! en wat wil je?quote:
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
jaaa lekkerquote:
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast sterkte met de pijn. Ga je iemand zijn hand fijnknijpen?
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet?! en wat wil je?
[..]
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kut
ik wil die kleine olifant van jungle book om mijn been compleet te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik wil de nederlandse marionette uit pinokkio
maar omdat het niet altijd goed gaat met me, is mijn pijngrens sterk wisselend, dus ik kan moeilijk zeggen of het een goede dag is voor een tattoo die maanden van tevoren ingepland wordt
plus geldHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Dat is al bijnaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIK DIEP DONKER ZWARTquote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa lekkerwat voor koffie drink jij?
[..]
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparen
ik ga altijd alleen, hebben artiesten meestal ook liever trouwens. En thanks![]()
![]()
![]()
En je ziel?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PIK DIEP DONKER ZWART
Zoals mijn hart
Ah, dat wist ik niet. Komt vast goed.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa lekkerwat voor koffie drink jij?
[..]
stressballetje misschien, ding in mn mond om mn tanden te sparen
ik ga altijd alleen, hebben artiesten meestal ook liever trouwens. En thanks![]()
![]()
![]()
Gewoon van uit gaan dat het niet gaat meevallen?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil die kleine olifant van jungle book om mijn been compleet te maken
en ik wil de nederlandse marionette uit pinokkio
maar omdat het niet altijd goed gaat met me, is mijn pijngrens sterk wisselend, dus ik kan moeilijk zeggen of het een goede dag is voor een tattoo die maanden van tevoren ingepland wordt
plus geld
spannenddd!!!!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Weetje van dit uur: over 22 uur landt het vliegtuig
jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nog een paar wachtenden voor u.🐙
Wat een geluk. Snel een loterijticket kopen en ook 7 miljoen winnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
jaaaHet was de laatste plek voor deze boekingsronde, extra blij!
maar welke? goud of rood of die ander of nog iets anders?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PIK DIEP DONKER ZWART
Zoals mijn hart
maar?quote:
Gewoon blijven zitten en ooit is het overquote:Op maandag 9 juni 2025 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Komt vast goed.
Hoeveel uur staat er voor jouw ontwerp?
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
hoe lang sta je ingeschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nog een paar wachtenden voor u.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ik zit in de tram. 🤷🏻♂️quote:
Daar ben ik al te oud voor.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @:CherryLips
Arme beestje weet niet wat hem overkomt.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Weetje van dit uur: over 22 uur landt het vliegtuig
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een geluk. Snel een loterijticket kopen en ook 7 miljoen winnen.
Hmm, is wel een extra uitdaging jaquote:
leukquote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kaartjes voor een Doors-coverband![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet?! en wat wil je?
[..]
Op mn ribben, dus dat wordt echt helemaal kut
Vind het wel leuk staan, zo. Geeft persoonlijkheid af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
4 jaar, 2 maanden, 11 dagenquote:
Bijna thuis dus dan komt het goed.quote:
Leuk, van die muziek uit je jeugd herbeleven.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kaartjes voor een Doors-coverband![]()
Ja zag van de week dat die bij de Dirk in de aanbieding was, heel dat schap was natuurlijk al geplunderdquote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, er is een nieuwe rittersport @:ltvdk .. met pistsacheuiteraard
Is hij snel genoeg vergeten. En er wacht een leuk leven te wachten. Als het allemaal echt zo traumatisch was geweest dan waren ze niet per vliegtuig gekomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme beestje weet niet wat hem overkomt.
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, er is een nieuwe rittersport @:ltvdk .. met pistsacheuiteraard
Ik moest 8 jaar wachten, maar volgens mij heb ik gewoon heelveel geluk gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
4 jaar, 2 maanden, 11 dagen
Dit zijn lotingwoningen overigens. Maar de disyributie voelt af en toe niet heel willekeurig.
Als ik op woningen met verdeling op inschrijfduur reageer zit ik doorgaans zo halverwege de stapen.
Jij bent ouder, opa.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, van die muziek uit je jeugd herbeleven.
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk staan, zo. Geeft persoonlijkheid af.
Geniet ervanquote:
Ik eet andijviestampot meestal met cashew, maar you do youquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!
Koekjes, met pistache! Coca cola, nu met pistache! Andijviestamppot, met pistache!
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag van de week dat die bij de Dirk in de aanbieding was, heel dat schap was natuurlijk al geplunderd
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Ben benieuwd naar het eind resultaat Crack.
eerlijk, klinkt allemaal best goedquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is nu pistache. Tot het je oren uitkomt!
Koekjes, met pistache! Coca cola, nu met pistache! Andijviestamppot, met pistache!
Ja alle Ritter voor 99 cent, lang niet meer gezien voor die prijsquote:
oke ziet er wel lekker uit maar ook best makkelijk om thuis zelf te makenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil binnenkort hierheen, hipster doen
https://www.instagram.com/reel/DKrFfAFM6KP
wow, watquote:Op maandag 9 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle Ritter voor 99 cent, lang niet meer gezien voor die prijs
Je krijgt natuurlijk altijd wel advies en opmerkingen waar je niks mee kunt, maar dat is gewoon een beetje negeren. Maar dit soort dingen vind ik echt alle perken te buiten gaan. Laten we het er maar op houden dat sommige mensen sociaal wat gehandicapt zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen zeiden dat. Fleur bv die zei dat ook tegen mij. Of collega’s.
Tegen de tijd dat ik genoeg wachttijd heb opgebouwd om op basis daarvan een sociale huurwoning te krijgen, verdien ik inmiddels teveel om er nog aanspraak op te maken vrees ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest 8 jaar wachten, maar volgens mij heb ik gewoon heelveel geluk gehad
dan ga je tzt minder uren werkenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik genoeg wachttijd heb opgebouwd om op basis daarvan een sociale huurwoning te krijgen, verdien ik inmiddels teveel om er nog aanspraak op te maken vrees ik.
Wat zou klinken als een luxepositie als middenhuur niet ook een puinhoop is.
Is vandaag en morgen nog geldig die aanbiedingquote:
En heb je nog wat gekocht op de markt?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vanmorgen eventjes naar de Pinkstermarkt geweest met mijn moeder
En ging best goed
We hebben maar 2x even moeten zitten, en ik heb geen last van mijn benen
Klinkt heel best goed!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vanmorgen eventjes naar de Pinkstermarkt geweest met mijn moeder
En ging best goed
We hebben maar 2x even moeten zitten, en ik heb geen last van mijn benen
hmmja, kan wel gaan kijken maar meestal zijn de goede aanbiedingen dan al wegquote:Op maandag 9 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is vandaag en morgen nog geldig die aanbieding
Klein bakje dacht ik 5 plus toppings, grote 7 plus toppings. Maar het lijken wel flinke bakjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke ziet er wel lekker uit maar ook best makkelijk om thuis zelf te maken
behalve die merengue dan, niet dat dat veel werk is maar wel teveel voor thuis![]()
of hoe duur is het? /tatta
Valt reuze meequote:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt heel best goed!
[..]
hmmja, kan wel gaan kijken maar meestal zijn de goede aanbiedingen dan al weg
Hoop mensen zien het ook weer als gelegenheid om wat anekdotes te vertellen. Ik kan daar zelf niet zoveel mee.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk altijd wel advies en opmerkingen waar je niks mee kunt, maar dat is gewoon een beetje negeren. Maar dit soort dingen vind ik echt alle perken te buiten gaan. Laten we het er maar op houden dat sommige mensen sociaal wat gehandicapt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |