Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag!Hoe staat het met je tuin @:citizen.erased ? Nog wat moois meegenomen uit het tuincentrum de laatste tijd?
Mijn balkonplantjes doen het heel goed, behalve die ene die omgeknakt is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Plantjes in huis hebben er wat minder zin in dit jaar
Openingstijdenquote:
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
https://intothegrave.nl/line-up/
Sicke line up. Vind Elvenking vroeger ook zo tof.
Hoe lang geleden was dat?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...
Maar de line up is wel super goed ja.. Jammer dat het zover weg is, anders had ik een dag echt wel overwogen...
nog geen 2 jaar geleden..quote:Op maandag 9 juni 2025 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat?
Ja, Leeuwarden is niet te doen helaas. Maar Feuerschwanz alleen is al geweldig.
Into the Grave is altijd wel leuk. Had dit jaar geen kaartjes gehaald omdat ik even wilde kijken hoe het liep met school. Maar volgend jaar misschien weer.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
https://intothegrave.nl/line-up/
Sicke line up. Vind Elvenking vroeger ook zo tof.
Afgelopen vrijdagquote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagJohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
Mooie plantjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
Even met moeders naar het tuincentrum geweest, mocht zelf ook wat uitkiezen
[ afbeelding ]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Johdenken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Afgelopen vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.Oef. Fijn dat er een beetje opluchting is in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lavendelquote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen vrijdagVeel sterkte voor je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kwam op precies het juiste moment binnenvallen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Je bent zelf cute!quote:
Oho here she comesquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |