quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
Hebben ze ook met journalisten gedaanquote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze ook met journalisten gedaan
Greta is te dom om daar iets van te leren.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
ja snap ik wel. Dat leed hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.
nee, sorryquote:Op maandag 9 juni 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen getraumatiseerd door m'n filmpje.
Ja kan ik niet heen vliegen vanaf hierquote:Op maandag 9 juni 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
beter direct ticket naar rotterdam toch?
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?quote:
Raar Syndroom van Down kutkind, had ze een video opgenomen "als je dit filmpje ziet dan heeft de verschrikkelijke Joodse bezetter mij gekidnapt en ontvoerd, zet dan de Zweedse regering onder druk dat ze mij zo snel mogelijk weer vrij krijgen"quote:Op maandag 9 juni 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Greta is te dom om daar iets van te leren.
Denk dat ik idd een foutje heb gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?
Denk het ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik idd een foutje heb gemaakt![]()
[ afbeelding ]
oeps.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een maandje zie je er zo uit ------->quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik ken wel geteld nul namen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
https://intothegrave.nl/line-up/
Sicke line up. Vind Elvenking vroeger ook zo tof.
Weer rondom evenaar en tropische gebieden is stabieler dan het weer in Europa he? We zijn echt afhankelijk waar de wind vandaan komt enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |