SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
hoezo mazzel?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Met een beetje mazzel heb je zo een hele deken van orb weaver-webben tussen de bomen hangen.
nou zegquote:Op maandag 9 juni 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die zwevende spinnies.
Dan was de foto niet goed genoeg voor de scan.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen trekspinmaar een GIANT golden orb weaver
hij lijkt hieropquote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Zijn beschermdquote:Op maandag 9 juni 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
dan ga ik wel iemand vragen het weg te halen
En hoe noemt spin jou?quote:
nietquote:Op maandag 9 juni 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens een forse vleermuizen zien vangen.
Jawel, Bat Cave nabij Khoa Sok, daar vliegen miljoenen vleermuizen uit in de schemering over de jungle en bij de uitgang van die grot wachten duizenden orb spiders dagelijks in hun webben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |