SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
hoezo mazzel?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Met een beetje mazzel heb je zo een hele deken van orb weaver-webben tussen de bomen hangen.
nou zegquote:Op maandag 9 juni 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die zwevende spinnies.
Dan was de foto niet goed genoeg voor de scan.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen trekspinmaar een GIANT golden orb weaver
hij lijkt hieropquote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als ik op golden orb spider zoek, krijg ik andere plaatjes van spinnen te zien.
Zijn beschermdquote:Op maandag 9 juni 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
dan ga ik wel iemand vragen het weg te halen
En hoe noemt spin jou?quote:
nietquote:Op maandag 9 juni 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens een forse vleermuizen zien vangen.
Jawel, Bat Cave nabij Khoa Sok, daar vliegen miljoenen vleermuizen uit in de schemering over de jungle en bij de uitgang van die grot wachten duizenden orb spiders dagelijks in hun webben.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij is dit de Tsjechoslowahahahahaha spin
Hebben ze ook met journalisten gedaanquote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze ook met journalisten gedaan
Greta is te dom om daar iets van te leren.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Greta moest van het IDF verplicht de beelden van 7 oktober bekijken.
Zou ze nu een tikje ontdaan zijn of juist heel hard tussendoor gelachen hebben steeds?
ja snap ik wel. Dat leed hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele hoop Nederlandse journalisten hebben het geweigerd.
nee, sorryquote:Op maandag 9 juni 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen getraumatiseerd door m'n filmpje.
Ja kan ik niet heen vliegen vanaf hierquote:Op maandag 9 juni 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
beter direct ticket naar rotterdam toch?
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?quote:
Raar Syndroom van Down kutkind, had ze een video opgenomen "als je dit filmpje ziet dan heeft de verschrikkelijke Joodse bezetter mij gekidnapt en ontvoerd, zet dan de Zweedse regering onder druk dat ze mij zo snel mogelijk weer vrij krijgen"quote:Op maandag 9 juni 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Greta is te dom om daar iets van te leren.
Denk dat ik idd een foutje heb gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de regen ingepakt i.p.v. de zon?
Denk het ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik idd een foutje heb gemaakt![]()
[ afbeelding ]
oeps.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een maandje zie je er zo uit ------->quote:Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik ken wel geteld nul namen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
https://intothegrave.nl/line-up/
Sicke line up. Vind Elvenking vroeger ook zo tof.
Weer rondom evenaar en tropische gebieden is stabieler dan het weer in Europa he? We zijn echt afhankelijk waar de wind vandaan komt enzo.quote:
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag!Hoe staat het met je tuin @:citizen.erased ? Nog wat moois meegenomen uit het tuincentrum de laatste tijd?
Mijn balkonplantjes doen het heel goed, behalve die ene die omgeknakt is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Plantjes in huis hebben er wat minder zin in dit jaar
Openingstijdenquote:
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de voortuin nu roze lavendel staan; die begint het nu wel goed te doen.
De pioenrozen zijn beetje klaar na de harde regen van afgelopen week. En ik heb nog verbena in de tuin erbij gezet omdat die me aan vakantie in Engeland doet denken.
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe lang geleden was dat?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Elvenking gezien in het voorprogramma van AleStorm. Viel me een beetje tegen...
Maar de line up is wel super goed ja.. Jammer dat het zover weg is, anders had ik een dag echt wel overwogen...
nog geen 2 jaar geleden..quote:Op maandag 9 juni 2025 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat?
Ja, Leeuwarden is niet te doen helaas. Maar Feuerschwanz alleen is al geweldig.
Into the Grave is altijd wel leuk. Had dit jaar geen kaartjes gehaald omdat ik even wilde kijken hoe het liep met school. Maar volgend jaar misschien weer.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgelopen vrijdagquote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag nou of zijn jullie afgelopen vrijdag geweest met je vader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagJohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
Mooie plantjes.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
Even met moeders naar het tuincentrum geweest, mocht zelf ook wat uitkiezen
[ afbeelding ]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Johdenken ze dan longkanker? Nog steeds slecht nieuws maar duimen idd dat het het meest gunstige geval is.
Hoe voel je je erbij ?
[..]
Afgelopen vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.Oef. Fijn dat er een beetje opluchting is in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lavendelquote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen vrijdagVeel sterkte voor je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kwam op precies het juiste moment binnenvallen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Je bent zelf cute!quote:
Oho here she comesquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
[..]
Afgelopen vrijdagWel fijn dat er nu wat meer duidelijkheid en perspectief is, veel sterkte de komende tijd in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hmm ok, hoe zou je daar extra hitsig van moeten worden?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:ltvdk
[ link | afbeelding ]
deze chocolade
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets dat te behandelen zou moeten zijn.ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
Die wil ikquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dwergmiereneter post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetquote:
oh vet zegquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Concorde in elkaar gezetding is wel gigantisch
[ afbeelding ]
Lag al een paar maanden klaar, maar gisteren was het zulk troosteloos kutweer dat ik hem maar in elkaar ben gaan zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |