Dank uquote:
ja de leuke collega komt waarschijnlijk wel zaterdag langs.quote:
Ik zal de erotische chocolade klaarleggenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja de leuke collega komt waarschijnlijk wel zaterdag langs.
De woonboulevards en outlets zijn helemaal blij met dit weer tijdens het pinksterweekendquote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Karzai het volgende:
ik hoor op de radio dat er nu elke dag een kilometers lange file staat naar die outlet in roermond
Is dat anders dan normale chocolade dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zal de erotische chocolade klaarleggen
We hebben erotische chocolade?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zal de erotische chocolade klaarleggen
Volgens de verpakking wel, als ik eraan denk zal ik vanmiddag een foto makenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat anders dan normale chocolade dan?
Ja nog gekregen met kerstquote:
De anus dus waxen op vrijdag.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja de leuke collega komt waarschijnlijk wel zaterdag langs.
Er zitten hier ook mensen die helemaal wild worden van elke chocolade, ik zal geen namen zoals die van CL noemenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens de verpakking wel, als ik eraan denk zal ik vanmiddag een foto maken
Ik heb echt geweldige chocolade, melk chocolade waar geen melk bij komt kijken omdat ze de cacaoboter gebruiken om hem romig te makenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten hier ook mensen die helemaal wild worden van elke chocolade, ik zal geen namen zoals die van CL noemen
Weet niet of ze van het peggen is. Volgens mij is ze best vanille.quote:
Nee @Mickytjuh kon nietquote:
En daartussen kun je telkens een rondje lopenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 1 uur regen
Om 4 uur regen
Om 6 uur regen
Heerlie de peerlie.
ja en daarna ook nog.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daartussen kun je telkens een rondje lopen
Bij slecht weer pak ik vaak ook gewoon de loopband in de sportschool met een Netflix afleveringquote:
Wat saai.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet of ze van het peggen is. Volgens mij is ze best vanille.
Ja he.quote:
Hier in het dorp vindt iemand het leuk om op het wandelpad van de stadswallen muntjes vast te plakken. Ben benieuwd hoe Fles daarop zou reageren als die vastgeplakte centjes tegenkomtquote:Op maandag 9 juni 2025 09:48 schreef Karzai het volgende:
ik zal vandaag een duppie op straat gooien voor ome fles om hem te stimuleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |