SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook voor jou een likequote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vergeet de original poster niet![]()
Like degene die echt op 1 staatquote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn nu 6 "de weg naar de top" topics
Qua likes![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom? Die is er alquote:Op zondag 8 juni 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Like degene die echt op 1 staat
Qua likes![]()
![]()
Kies een leuke underdogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @Fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij![]()
![]()
Ik had @Homijn al een like gegevenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Like degene die echt op 1 staat
Qua likes![]()
![]()
![]()
![]()
Jij post meerquote:Op zondag 8 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @:fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij
Kwantiteit versus kwaliteit enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meer Posts ?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @:fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij
Nou jaquote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij post meer
Kwantiteit versus kwaliteit enzo
Er was een user
Die voor mij op 1 stond
Die had zijn likes enkel van tetten pics
Dus nou ja
Of dat dan kwaliteit isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor meeste likes heb je ook gewoon een bulk post nodigquote:Op zondag 8 juni 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Er was een user
Die voor mij op 1 stond
Die had zijn likes enkel van tetten pics
Dus nou ja
Of dat dan kwaliteit is
Maar bedankt voor de tipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succesquote:Op zondag 8 juni 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor meeste likes heb je ook gewoon een bulk post nodig
Maar bedankt voor de tipThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114Kquote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij post meer
Kwantiteit versus kwaliteit enzo![]()
![]()
Zoveel zie ik m niet posten dus misschien is hij pas recent grappig gewordenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114KHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je misschien toch grappigerquote:Op zondag 8 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114K
Kan het me bijna niet voorstellen![]()
![]()
Dan is er dus nog hoop dat hij mij binnenkort gaat inhalenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zoveel zie ik m niet posten dus misschien is hij pas recent grappig geworden![]()
Nee, dat lijkt me sterkquote:Op zondag 8 juni 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ben je misschien toch grappiger
Kan het me bijna niet voorstellen![]()
![]()
![]()
Of @Fogel liked zelf meer
Waardoor mensen terug liken
Lijkt me logischer
Eh wacht
Jij hebt meer likes
Dus jij liked meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed punt. Maar ik vind het ook maar raar dat @Moonlight niet op #2 staat. Geen idee wie die huidige #2 isquote:Op zondag 8 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Of @:Fogel liked zelf meer
Lijkt me logischer![]()
![]()
Jus?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik vind het ook maar raar dat @:moonlight niet op #2 staat. Geen idee wie die huidige #2 isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het leuke is
Op mobiel kan ik de top 500 niet zien
Ik like niet zo veel.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Of @:Fogel liked zelf meer
Lijkt me logischer
Eh wacht
Jij hebt meer likes
Dus jij liked meerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Puzzie is ook inderdaad een onderdeel vanquote:Op zondag 8 juni 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
Er zijn wel heel veel DTS mensen in die likes-top 10. Greys, justin, moonlight, schakeltopia, freshfruit, maily. @:Engine is toch een oud-gediende hier en @:puzzie beschouw ik nu ook bij het DTS meubilair
Dat is een stuk leuker dan de was opvouwen. Maar helaas, dat moet ik nu gaan doen. Veel plezierquote:![]()
![]()
Post geliktquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij ookquote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een stuk leuker dan de was opvouwen. Maar helaas, dat moet ik nu gaan doen. Veel plezier
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 720 / +59 / +102 / 1416 / 1716
2. loveislikeakiss / 569 / +118 / +100 / 1432 / 1737
3. StevenHyde / 558 / +12 / +0 / 267 / 329
4. RedShoe / 320 / +41 / +14 / 1059 / 1194
5. greysbones / 124 / +0 / +13 / 966 / 1030
6. Fogel / 121 / +0 / +0 / 130 / 172
7. devzero / 103 / +0 / +4 / 217 / 256
8. hemarookworst / 99 / +10 / +11 / 251 / 316
9. aeque / 96 / +15 / +13 / 497 / 604
10. mario390 / 77 / +8 / +0 / 167 / 226
11. Pinnenmutske / 76 / +4 / +7 / 154 / 209
12. Dr.Mikey / 68 / +0 / +0 / 64 / 89
13. KoningWouter / 66 / +9 / +7 / 143 / 169
14. drakin / 66 / +0 / +0 / 363 / 403
15. gebrokenglas / 56 / +0 / +3 / 479 / 524
16. maily / 48 / +16 / +3 / 235 / 268
17. Harrie / 45 / +0 / +0 / 69 / 89
18. Grrrrrrrr / 37 / +3 / +0 / 95 / 122
19. KillemWieft / 34 / +0 / +2 / 119 / 156
20. Grotetijd / 33 / +0 / +0 / 58 / 70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo een rondje gereden op de Ambar mobiel en dat is relaxed fietsen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is Ambar er al?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een rondje gereden op de Ambar mobiel en dat is relaxed fietsenI'm surrounded by morons!
Ambar alert op dinsdag
I'm surrounded by morons!
Kliko?quote:I'm surrounded by morons!
het is bij paul maar de vraag of hij het zelf is, of dat hij zijn kat over het toetsenbord laat lopenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is bij paul maar de vraag of hij het zelf is, of dat hij zijn kat over het toetsenbord laat lopen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van wiequote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Paul het volgende:
heb opdracht om lovely te bolken dus moet dat goed uitvoeren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
avn wie?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Paul het volgende:
heb opdracht om lovely te bolken dus moet dat goed uitvoerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welquote:I'm surrounded by morons!
Likquote:I'm surrounded by morons!
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mint
Of met citroen of framboos
Of met koffiecrunch
Of met kaneelbiscuitTrotste mama van Ambar
Purequote:Op zondag 8 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?![]()
![]()
Caramelquote:Op zondag 8 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?![]()
![]()
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leegquote:Op zondag 8 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mint
Of met citroen of framboos
Of met koffiecrunch
Of met kaneelbiscuit![]()
Oh zo erg. Hou op schei uit.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leeg
Toffifee ook![]()
![]()
ja voor munt is er altijd een duidelijke scheidingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zocht dat laatst bij de Action, hadden ze het nietquote:Op zondag 8 juni 2025 22:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leeg
Trotste mama van Ambar
Aldi vaakquote:Op zondag 8 juni 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zocht dat laatst bij de Action, hadden ze het niet![]()
Wel één kleffe zoete bek ernaquote:Op zondag 8 juni 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar dan.baal ik als die doos leeg is
Ik soms, groente en vlees best goed daarquote:![]()
Ook niet.quote:
Ik doe 1 supermarkt. Vaak gewoon HoogvlietTrotste mama van Ambar
Ik vind Lidl helemaal niet goedkoper ofzo.Trotste mama van Ambar
Om maar te zwijgen van kersen bonbon, heb altijd zat snaaierij hierquote:Op zondag 8 juni 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar dan.baal ik als die doos leeg is![]()
![]()
ik vind die bonbons van chocoladebezorgd altijd wel tof
niet dat het echt chocolade is maar damn het is lekkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet eerst al die chocolade eieren nog wegwerken
dudje is goed aan het helpen met het kitkat ei
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is goed aan het helpen met het kitkat ei![]()
![]()
hoe vond je gay pride dit jaar mopquote:Op zondag 8 juni 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is goed aan het helpen met het kitkat eiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
niet geweest, weer was kutquote:
en als Tilburger is het voor mij toch meer die roze maandag op de kermis waar ik naar uitkijk ieder jaar
*Lust geen koffie*![]()
ga je daar elk jaar heenquote:Op zondag 8 juni 2025 22:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet geweest, weer was kut
en als Tilburger is het voor mij toch meer die roze maandag op de kermis waar ik naar uitkijk ieder jaar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe verklaar je die piemel laatst in je mond dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
WAAR HEB JE HET OVER, HOU OP NU HOU OPquote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die piemel laatst in je mond dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stille gronden die paulquote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die piemel laatst in je mond dan?![]()
Okequote:
Hou op er schreeuwen dan.
Met diepe palen toch!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iedereen weet toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij jou?quote:
Nee grapje hoor Paultje
Ik pak nog één kouwe pater om het weekend af te sluiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het weekend duurt een dagje langer deze week.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak nog één kouwe pater om het weekend af te sluiten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik vroeg gisteren nog wel aan dudje waarom ze de gaypride niet gewoon standaard op vaderdag doen
want als de meeste homo's iets wel niet meer hebben is het contact met hun vaderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HOU OP NUquote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zit hier niet zo lang en vaak, maar had al een donkerbruin vermoeden over paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morgen is ook nog weekend?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak nog één kouwe pater om het weekend af te sluiten.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb altijd maandag vrij dus doodnormaal weekend voor mijquote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Het weekend duurt een dagje langer deze week.
Drink tegenwoordig nooit meer als ik de volgende dag (in dit geval dinsdag) moet werkenquote:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay is
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hij is óf gay in de ontkenningsfase óf hij is gigantisch homofoob.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay is
Dat is nogal een aannamequote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vroeg gisteren nog wel aan dudje waarom ze de gaypride niet gewoon standaard op vaderdag doen
want als de meeste homo's iets wel niet meer hebben is het contact met hun vaderOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat verstandig! Zou je dan toch nog oud en wijs worden?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Drink tegenwoordig nooit meer als ik de volgende dag (in dit geval dinsdag) moet werken
Niks op tegen idd, iedereen moet het lekker voor zichzelf weten.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay is![]()
homofoben zijn meestal zelf toch stiekem gay?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is óf gay in de ontkenningsfase óf hij is gigantisch homofoob.
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er is bijna altijd iemand onironisch aanwezig met 'knuffels van een vader'quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind allebei deze opties wel een beetje zieligquote:Op zondag 8 juni 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is óf gay in de ontkenningsfase óf hij is gigantisch homofoob.
Ik vraag me überhaupt af of hij wel is.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nouja paul zat in de kast en hij is stiekem homo dus dan moet hij blijkbaar een vrouw zijn dus pualaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoals ik laatst nog uitlegde aan mijn oudste neefje:"Dat ouder en wijzer worden is allemaal BULLSHIT! Je kan er gewoon steeds slechter tegen, tegen al dat gefeest. Niks wijzer worden... Alleen maar ouder....".quote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat verstandig! Zou je dan toch nog oud en wijs worden?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hoe oud is je neefje dat je bent begonnen met hem depressief te maken?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik laatst nog uitlegde aan mijn oudste neefje:"Dat ouder en wijzer worden is allemaal BULLSHIT! Je kan er gewoon steeds slechter tegen, tegen al dat gefeest. Niks wijzer worden... Alleen maar ouder....".Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jah, mensen moeten zich eens niet zo druk maken om hoe andere mensen leven. Live and let livequote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Niks op tegen idd, iedereen moet het lekker voor zichzelf weten.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hoe extremer homofoob hoe groter de kans dat ze iets aan het onderdrukken zijn wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
homofoben zijn meestal zelf toch stiekem gay?
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben al Puala dus hij kan hooguit PualB zijnquote:Op zondag 8 juni 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja paul zat in de kast en hij is stiekem homo dus dan moet hij blijkbaar een vrouw zijn dus puala![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al Puala dus hij kan hooguit PualB zijn![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
HOU OP NU, IK BEN HETERO, HOU OPquote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een mandekker in het nederl elftal, niks voor jou?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Helemaal eensquote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, mensen moeten zich eens niet zo druk maken om hoe andere mensen leven. Live and let live![]()
![]()
25, en als alles goed gaat wordt hij ook nog vader over een maandje of 7. Dus het leek me wel tijd om hem wat lessen in volwassenheid te geven.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe oud is je neefje dat je bent begonnen met hem depressief te maken?
ah ja dan moet je wel de zaden gaan zaaien voor de midlife crisisquote:Op zondag 8 juni 2025 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
25, en als alles goed gaat wordt hij ook nog vader over een maandje of 7. Dus het leek me wel tijd om hem wat lessen in volwassenheid te geven.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al Puala dus hij kan hooguit PualB zijn
Wat zijn jullie allemaal zo aan het af te geven op @PaulKan hij het helpen dat zijn balletjes nog niet zijn ingedaald
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moet je gay zijn om naar de pride parade te gaan dan?Trotste mama van Ambar
Ik had daar een jaarkalender van: yoga men in kilts. Aanraderquote:Trotste mama van Ambar
nee maar het helpt welquote:Op zondag 8 juni 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je gay zijn om naar de pride parade te gaan dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KeelpijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had daar een jaarkalender van: yoga men in kilts. Aanrader
Ik zie een Instagram logo, daar staat vast wel hoe je hem kunt kopen.quote:
Portland (oregon) is een leuke stad, ik ben er een aantal keer geweest. Ik zou er best naar willen verhuizen, als het beter weer zou zijnquote:![]()
![]()
Ik zie alleen maar Darth Vaders in kilt met doedelzak op een eenwieler. Ik wil ook naar Portland verhuizen als dat daar normaal isquote:Op zondag 8 juni 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Portland (oregon) is een leuke stad, ik ben er een aantal keer geweest. Ik zou er best naar willen verhuizen, als het beter weer zou zijn
Ik ben al aan het oefenen met een doedelzak. Die kilt en eenwieler heb ik alquote:Op zondag 8 juni 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Darth Vaders in kilt met doedelzak op een eenwieler. Ik wil ook naar Portland verhuizen als dat daar normaal is
Dat gifje is waarschijnlijk gemaakt op de enige dag dat jaar dat het niet regende![]()
En een darth vader masker?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met een doedelzak. Die kilt en eenwieler heb ik al
Dat gifje is waarschijnlijk gemaakt op de enige dag dat jaar dat het niet regende
Hmm, 364 dagen per jaar regen is me wel iets teveel van het goedeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik overdreef misschien een beetje, maar een regenachtige dag daar is een hele dag miezerig weer. Niet zoals hier waar in 30 minuten iets van 10cm regen valt en het dan weer zonnig is (maar wel erg benauwd)quote:Op zondag 8 juni 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En een darth vader masker?
Hmm, 364 dagen per jaar regen is me wel iets teveel van het goede![]()
![]()
mocht het geen echte wortel zijn heb je nog altijd een ander holletje die er van kan genietenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hmm klinkt gewoon zoals een regenachtige dag in Nederland. Beter dan die tropische temperaturen in Florida welquote:Op zondag 8 juni 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdreef misschien een beetje, maar een regenachtige dag daar is een hele dag miezerig weer. Niet zoals hier waar in 30 minuten iets van 10cm regen valt en het dan weer zonnig is (maar wel erg benauwd)
Peen in the assquote:Op zondag 8 juni 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mocht het geen echte wortel zijn heb je nog altijd een ander holletje die er van kan genieten
Dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil dat @devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!quote:Op zondag 8 juni 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Darth Vaders in kilt met doedelzak op een eenwieler. Ik wil ook naar Portland verhuizen als dat daar normaal is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Voor jou is het ook gewoon een week lang feest geweest hèquote:
Regelt als in financieren?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat @:devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!Uw ADH vitamine Worst
Ik ben inmiddels wel gewend aan dit subtropisch klimaat. Mijn enige "klacht" is dat onkruid ongewenste planten wel erg snel groeienquote:Op zondag 8 juni 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm klinkt gewoon zoals een regenachtige dag in Nederland. Beter dan die tropische temperaturen in Florida welEn dan allemaal op met een dart vader masker op een eenwieler fietsen.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat @:devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!![]()
![]()
Ja had het nu wel echt ff nodig na wat er gebeurd is allemaalquote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor jou is het ook gewoon een week lang feest geweest hè
En hotel in Aken was allesbehalve feest, deze wel dan weer welUw ADH vitamine Worst
Nou ja, vlucht zelf betalen en dan allemaal op een matje op de grond bijhem slapen tochquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga vast een eenwieler bestellen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jaaah, ik meld me aan!quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat @:devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!
Doe ik ook een kilt aan
Ik had bijna 20 van deze maskers bestelt, maar die dingen zijn best prijzigquote:Op zondag 8 juni 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, vlucht zelf betalen en dan allemaal op een matje op de grond bijhem slapen toch![]()
![]()
Oh la laquote:Op zondag 8 juni 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik meld me aan!
Doe ik ook een kilt aan
[ afbeelding ]![]()
Achterlijk hoge rojulties natuurlikquote:Op zondag 8 juni 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna 20 van deze maskers bestelt, maar die dingen zijn best prijzig
[ afbeelding ]
Als je dat nou had aangetrokken die zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik meld me aan!
Doe ik ook een kilt aan
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Dan was iedereen gillend weggerendquote:Op zondag 8 juni 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je dat nou had aangetrokken die zaterdag
Ja dat is ook wel waar, DTSers zijn wel wat gewend, die rennen niet zo snel gillend weg
Ssssstttquote:Op zondag 8 juni 2025 23:04 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik toch een beetje geschokt ben dat @:mizzezamy geen Amy heet
Nietquote:Op zondag 8 juni 2025 23:04 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik toch een beetje geschokt ben dat @:mizzezamy geen Amy heet![]()
![]()
Trust nobody![]()
Erg he. Maar goed nu dat ik niet naar die meet was gegaan, want iets als mizzezannemarie had niet goed geklonkenquote:![]()
Maar van jou weten we hetquote:Op zondag 8 juni 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
Nou moet ik wel toegeven dat ik ook geen dev of zero heetTrust nobody![]()
En nu van mij ookquote:
Ik denk ook gewoon dat jij Charly heet
Uiteindelijk klinkt MizzezAnnabelle of HappyMarloes of devRobert toch niet echt pakkendquote:Op zondag 8 juni 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu van mij ook
Ik denk ook gewoon dat jij Charly heet![]()
Wat lief!quote:Op zondag 8 juni 2025 18:04 schreef greysbones het volgende:
Uit eten en aan @:Stevenhyde denken
[ afbeelding ]
Hoop dat je lekker hebt gegeten. Is dit restaurant een aanrader (kan bijna niet anders met zo'n toetje)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ehm.. hoe heet je dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu van mij ook
Ik denk ook gewoon dat jij Charly heetTrust nobody![]()
Maar zo heet ik ookquote:Op zondag 8 juni 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu van mij ook
Ik denk ook gewoon dat jij Charly heet
Trust nobody![]()
Andersquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
AndersJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer net op tijd thuis morgen, want dinsdag was eerst lokale staking van NS maar nu uitgebreid zodat er nergens meer treinen rijden
Uw ADH vitamine Worst
Het was wel een mooi excuus om niet op werk te komen, ik zat vast vanwege de stakingquote:Op zondag 8 juni 2025 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Weer net op tijd thuis morgen, want dinsdag was eerst lokale staking van NS maar nu uitgebreid zodat er nergens meer treinen rijden
Ik heb dat excuus wel ooit gebruikt toen ik op 13 september 2001 terug zou vliegen uit Amerika naar Nederland![]()
![]()
Was toch al vrij, maar als we kantoordag zouden hebben voor hele team zou die wel afgelast wordenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was wel een mooi excuus om niet op werk te komen, ik zat vast vanwege de staking
Ik heb dat excuus wel ooit gebruikt toen ik op 13 september 2001 terug zou vliegen uit Amerika naar NederlandUw ADH vitamine Worst
Amy is wel een leuke naam vind ik![]()
En als mijn dochter een jongetje was geworden dan had ie Hema gehetenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vanwege NAVO-top zijn er in juni ook wat kantoordagen afgelastUw ADH vitamine Worst
Watquote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
En als mijn dochter een jongetje was geworden dan had ie Hema geheten
Uw ADH vitamine Worst
Maar goed dat ik mijn dochter geen Amy had genoemd. Niet dat DTS al bestond, dat is pas in Juni 2017 begonnenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
En als mijn dochter een jongetje was geworden dan had ie Hema geheten![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Morguhquote:dame en heer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marc
Bolkje voor Lovely
En bedankt!!quote:Op zondag 8 juni 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
Er zijn wel heel veel DTS mensen in die likes-top 10. Greys, justin, moonlight, schakeltopia, freshfruit, maily. @:Engine is toch een oud-gediende hier en @:puzzie beschouw ik nu ook bij het DTS meubilair
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We kunnen weer GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff goed insmeren dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: