Ik ben al aan het oefenen met een doedelzak. Die kilt en eenwieler heb ik alquote:Op zondag 8 juni 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Darth Vaders in kilt met doedelzak op een eenwieler. Ik wil ook naar Portland verhuizen als dat daar normaal is
En een darth vader masker?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met een doedelzak. Die kilt en eenwieler heb ik al
Dat gifje is waarschijnlijk gemaakt op de enige dag dat jaar dat het niet regende
Ik overdreef misschien een beetje, maar een regenachtige dag daar is een hele dag miezerig weer. Niet zoals hier waar in 30 minuten iets van 10cm regen valt en het dan weer zonnig is (maar wel erg benauwd)quote:Op zondag 8 juni 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En een darth vader masker?
Hmm, 364 dagen per jaar regen is me wel iets teveel van het goede
mocht het geen echte wortel zijn heb je nog altijd een ander holletje die er van kan genietenquote:
Hmm klinkt gewoon zoals een regenachtige dag in Nederland. Beter dan die tropische temperaturen in Florida welquote:Op zondag 8 juni 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdreef misschien een beetje, maar een regenachtige dag daar is een hele dag miezerig weer. Niet zoals hier waar in 30 minuten iets van 10cm regen valt en het dan weer zonnig is (maar wel erg benauwd)
Peen in the assquote:Op zondag 8 juni 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mocht het geen echte wortel zijn heb je nog altijd een ander holletje die er van kan genieten
Dankjewelquote:
Ik wil dat @devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!quote:Op zondag 8 juni 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Darth Vaders in kilt met doedelzak op een eenwieler. Ik wil ook naar Portland verhuizen als dat daar normaal is
Voor jou is het ook gewoon een week lang feest geweest hèquote:
Regelt als in financieren?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat @:devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!
Ik ben inmiddels wel gewend aan dit subtropisch klimaat. Mijn enige "klacht" is dat onkruid ongewenste planten wel erg snel groeienquote:Op zondag 8 juni 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm klinkt gewoon zoals een regenachtige dag in Nederland. Beter dan die tropische temperaturen in Florida wel
En dan allemaal op met een dart vader masker op een eenwieler fietsen.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat @:devzero naar Portland verhuist en daar de volgende DTS-meet regelt!
Ja had het nu wel echt ff nodig na wat er gebeurd is allemaalquote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor jou is het ook gewoon een week lang feest geweest hè
Nou ja, vlucht zelf betalen en dan allemaal op een matje op de grond bijhem slapen tochquote:
Jaaah, ik meld me aan!quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had bijna 20 van deze maskers bestelt, maar die dingen zijn best prijzigquote:Op zondag 8 juni 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, vlucht zelf betalen en dan allemaal op een matje op de grond bijhem slapen toch
Oh la laquote:Op zondag 8 juni 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik meld me aan!
Doe ik ook een kilt aan
[ afbeelding ]
Achterlijk hoge rojulties natuurlikquote:Op zondag 8 juni 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna 20 van deze maskers bestelt, maar die dingen zijn best prijzig
[ afbeelding ]
Als je dat nou had aangetrokken die zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2025 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik meld me aan!
Doe ik ook een kilt aan
[ afbeelding ]
Dan was iedereen gillend weggerendquote:Op zondag 8 juni 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je dat nou had aangetrokken die zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |