SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tegen de tijd dat dit topic vol is, heeft iedereen gegeten
*Lust geen koffie*![]()
Zaterdag 38 graden in deze regio.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ja ik ben er nu al bang voor
ik heb een sauna geboektHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je die dan nog nodig?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja ik ben er nu al bang voor
ik heb een sauna geboekt
Gelukkig geeft de knmi app 28 graden aan. Schilt gelukkig maar een klein beetje.
Morgen als de action open is nog even kijken of ze een hondenzwembad en schaduwdoek hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
we wachten gewoon af tot we dichterbij de dag des doom zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koelmat. Graag gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen als de action open is nog even kijken of ze een hondenzwembad en schaduwdoek hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Iedere dag weer.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
we wachten gewoon af tot we dichterbij de dag des doom zijn![]()
ja ik zat te denken voor de kat zo'n zwembad dingetje te halen waar ze op kunnen liggen maar dat er dan plastic visjes in zittenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
koelmat heb je alquote:Op zondag 8 juni 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen als de action open is nog even kijken of ze een hondenzwembad en schaduwdoek hebben![]()
![]()
Schaduwdoek is ook wel lekker, want anders is het balkon een soort van oven die aanblijft staanTrotste mama van Ambar
woah ben je met mschol op pad?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:04 schreef greysbones het volgende:
Uit eten en aan @:Stevenhyde denken
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geen waterfiets?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:04 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou mij goed kunnen vermaken met dit toetjesmenuquote:Op zondag 8 juni 2025 18:04 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Zoiets had ik laatst ook op de wc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
oh Aeque is nog niet klaar, ik dacht dat het zou lukken maar denkvermogen en fantasie zijn nog op 4/5 level dus misschien morgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is handig als het volgende week 40 graden wordtquote:Op zondag 8 juni 2025 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik had zin in ijs dus heb mezelf een nieuwe jas gekochtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je duurt toch 14 dagen met verzenden dus dat is niet ergquote:Op zondag 8 juni 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is handig als het volgende week 40 graden wordt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou mij goed kunnen vermaken met dit toetjesmenu![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ER WAS NOG MEERquote:
wat is een boerenwijsheid? ik gok dat het van die rum rozijnen heeft
90 en 91 erbij voor mij aubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je staat op 2quote:Op zondag 8 juni 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ER WAS NOG MEER
wat is een boerenwijsheid? ik gok dat het van die rum rozijnen heeft
90 en 91 erbij voor mij aub![]()
![]()
Nog niet..quote:Op zondag 8 juni 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt lovely al de hete adem van lilak?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja, kan eindelijk relaxenquote:zo lang ze blijft bolken mag ze die plek houdenquote:Op zondag 8 juni 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt lovely al de hete adem van lilak?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je overrijpe bananen hebt... dan maak je bananenbrood met walnoten. Over 10 minuten weet ik of ik volgende keer wel een recept moet volgen![]()
![]()
we willen foto'squote:Op zondag 8 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
Als je overrijpe bananen hebt... dan maak je bananenbrood met walnoten. Over 10 minuten weet ik of ik volgende keer wel een recept moet volgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan kom ik daar dan wel met 10 euroquote:Op zondag 8 juni 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is Rotterdam als je met vijf euro komt
Godver ben in twee biercafes geweest en allebei Nederlanders naast me, hiervoor ben ik niet naar Gent gaan afreizenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Snel naar een andere café dan maarquote:Op zondag 8 juni 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Godver ben in twee biercafes geweest en allebei Nederlanders naast me, hiervoor ben ik niet naar Gent gaan afreizen
nog niet gedaanquote:
misschien na het avondeten nog even een rondje lopen om de darmen te stimulerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik welquote:Op zondag 8 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog niet gedaan
misschien na het avondeten nog even een rondje lopen om de darmen te stimulerenUw ADH vitamine Worst
Had uiteraard stevig volkorenbrood gekocht in Aken en afgelopen dagen veel van gegetenUw ADH vitamine Worst
Morgen is mijn dag!quote:Op zondag 8 juni 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh Aeque is nog niet klaar, ik dacht dat het zou lukken maar denkvermogen en fantasie zijn nog op 4/5 level dus misschien morgen
Wel lief dat je mij helpt om klaar te komen.
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Morgen is mijn dag!
Wel lief dat je mij helpt om klaar te komen.
*Lust geen koffie*![]()
'aeque is nog niet klaar...misschien morgen'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:50 schreef aeque het volgende:
[..]
'aeque is nog niet klaar...misschien morgen'
*Lust geen koffie*![]()
Ik kom net schoon en fris uit de douche. Wat wil je nog meer.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:54 schreef Lovely het volgende:
Ja bankhangen, kom zo nog wel even weer bolkenquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De vriezer ging niet meer goed dicht omdat ik de deur niet goed dicht gedaan had dus die heb ik net toch maar ontdooit met de fohnen nu ga ik zo denk ik nog even de strijkplank en strijkijzer naar zolder brengen voor wat meer ruimte in de kast. En ik moet zo de loopband in de woonkamer zetten om die laatste rot kilo dr sneller af te krijgen
![]()
Goed bezig. Had het toevallig vandaag over zo loopbandquote:Op zondag 8 juni 2025 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
De vriezer ging niet meer goed dicht omdat ik de deur niet goed dicht gedaan had dus die heb ik net toch maar ontdooit met de fohnen nu ga ik zo denk ik nog even de strijkplank en strijkijzer naar zolder brengen voor wat meer ruimte in de kast. En ik moet zo de loopband in de woonkamer zetten om die laatste rot kilo dr sneller af te krijgen
tr gemaaktquote:Op zondag 8 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
ONZ / De weg naar de top of …
Help greysbones de winter door
*Lust geen koffie*![]()
Daarna vast welquote:Op zondag 8 juni 2025 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Die gaat niet reageren, die stond net op een schans met @:derrabbit,
Uw ADH vitamine Worst
Als ik dit doe. Mag ik dan in je tuin komen wonen....?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
Help greysbones de winter doorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor 1 likequote:Op zondag 8 juni 2025 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik dit doe. Mag ik dan in je tuin komen wonen....?
Euhhh
quote:Je moet ook niet met je hoofd tegen de muur bonken.quote:
Nee Nee, vanaf dan ga ik elke post van je liken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
je mag in mijn tuin wonen voor die dealquote:Op zondag 8 juni 2025 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Nee, vanaf dan ga ik elke post van je liken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@drakinquote:Op zondag 8 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
Als je overrijpe bananen hebt... dan maak je bananenbrood met walnoten. Over 10 minuten weet ik of ik volgende keer wel een recept moet volgen![]()
![]()
ik wacht nog steeds op de foto's van @devzeroquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deed je dat nietquote:Op zondag 8 juni 2025 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Nee, vanaf dan ga ik elke post van je liken.![]()
![]()
Hent!quote:Op zondag 8 juni 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Friet julientje is beetje de kapsalon van Gent![]()
Kop thee al opquote:Op zondag 8 juni 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga eens doen dan eigenwijsje
en een kop thee
En poedertje net uibgenomen
Ik dacht juist dat wel zou helpenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook niet met je hoofd tegen de muur bonken.
Jij woont in de grote stad. So that's a no.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag in mijn tuin wonen voor die deal
Ik heet geen Justin.quote:
Hallo meneer ik reageer wel in dm maar niet op de dmquote:
Nee wel iets anders, nou ja dat zeggen ze altijd.quote:
Ik hoop het voor jequote:
Even wat goede energie jouw kant op
Een hoofdmassage tochquote:Op zondag 8 juni 2025 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee wel iets anders, nou ja dat zeggen ze altijd.
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
Help greysbones de winter door![]()
Ik wil ook likes
Energie hè, niet nog meer regen!quote:Op zondag 8 juni 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Even wat goede energie jouw kant opHow can I make this topic about me?![]()
Thnx!quote:Op zondag 8 juni 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Even wat goede energie jouw kant op![]()
Ja wat die liked jou altijdquote:
Klopt.quote:
Ik niet dus voor wat hoort wat.
Voor niets gaat de zon opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon opNiets zo irritant als een tegel met een spreuk aan de wand...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Op de wc van een bouwvakker: het kan me geen moer schelen, maar hier kun je lekker bouten.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets zo irritant als een tegel met een spreuk aan de wand...![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets zo irritant als een tegel met een spreuk aan de wand...
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon opNou ik ben al heel lang gestopt met betalen maar dat kolere ding blijft terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verdorie je hebt me doorquote:Op zondag 8 juni 2025 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij woont in de grote stad. So that's a no.
flatgebouw dus heb alleen aan balkon dat je met de duiven kan delenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een tegel aan de wand, is voor mensen zonder verstand
O, gelukkig, want ik doe niet aan tegeltjes aan de wand.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:42 schreef Lovely het volgende:
Een tegel aan de wand, is voor mensen zonder verstand
How can I make this topic about me?![]()
Ow ja sorryquote:Op zondag 8 juni 2025 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik ben al heel lang gestopt met betalen maar dat kolere ding blijft terugkomen.
Ik betaal dubbel
Ik ook nietquote:Op zondag 8 juni 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, gelukkig, want ik doe niet aan tegeltjes aan de wand.
Had ik moeten weten ivm airco 2 verdiepingen omhoog sjouwen.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verdorie je hebt me door
flatgebouw dus heb alleen aan balkon dat je met de duiven kan delen
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik moeten weten ivm airco 2 verdiepingen omhoog sjouwen.
*Lust geen koffie*![]()
nee mijn telefoon is daar veel beter inquote:Op zondag 8 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hangt er een verjaardagskalender bij jullie op de wc?
anders zijn mensen die op de 1e tot de ?e jarig zijn altijd de duppeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nopequote:Op zondag 8 juni 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hangt er een verjaardagskalender bij jullie op de wc?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij mij hangt op de wc eigenlijk alleen af en toe een luchtje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb hebt geen mechanische afzuiging?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:50 schreef aeque het volgende:
Bij mij hangt op de wc eigenlijk alleen af en toe een luchtje.How can I make this topic about me?![]()
Is je tafel al binnen?quote:
ik heb geurkaarsen voor de geurtjes die de katten makenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:50 schreef aeque het volgende:
Bij mij hangt op de wc eigenlijk alleen af en toe een luchtje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schoentjes aan, jasje gepakt, sleutels, koptelefoon
ik dacht ik pak mijn bruggenwandeling maar gezien de wind ga ik denk ik maar gewoon voor het park
*Lust geen koffie*![]()
Mijn lucht wint het daar elke keer weer van.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb hebt geen mechanische afzuiging?Yay!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Like gegevenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn lucht wint het daar elke keer weer van.
[..]
Yay!
Nou vooruit, eentje terug dan.quote:
* loveislikeakiss noteert geurkaarsjes sturen naar aeque in zijn kerstpakketquote:Op zondag 8 juni 2025 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn lucht wint het daar elke keer weer van.
[..]
Yay!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
Is dit wél een echte wortel?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kaarsjes? Dat mogen flinke kaarsen zijn dan, met een indringende geur, om de bestaande geur te overstemmen.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss noteert geurkaarsjes sturen naar aeque in zijn kerstpakketHow can I make this topic about me?![]()
Hou ik je aan.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss noteert geurkaarsjes sturen naar aeque in zijn kerstpakket
Krijg ik met kerst eindelijk ook weer een keer iets.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik kan mezelf nog afschermen met mijn paraplu die naar lush ruiktquote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kaarsjes? Dat mogen flinke kaarsen zijn dan, met een indringende geur, om de bestaande geur te overstemmen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
pas op wat je wenstquote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Krijg ik met kerst eindelijk ook weer een keer iets.
ik ben heel goed in kerstpakketjes toch @JimboHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of dat genoeg is .....quote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan mezelf nog afschermen met mijn paraplu die naar lush ruikt
How can I make this topic about me?![]()
Try me.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas op wat je wenst
ik ben heel goed in kerstpakketjes toch @:jimbo
Tis een soort van tafeltjequote:
Die hoort bij de bank
Wel gestoffeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan mezelf nog afschermen met mijn paraplu die naar lush ruiktWerewolf![]()
Ah een hocker idee zeg maarquote:Op zondag 8 juni 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een soort van tafeltje
Die hoort bij de bank
Wel gestoffeerd![]()
Mooie bloemetjesquote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoe mooi mijn bloemenweide is
Wat een mooie bloemenweide!quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoe mooi mijn bloemenweide is![]()
Neequote:
Hij zit ertussen in
Je kunt er iets op zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja he ❤️ elke keer als ik ze zie word ik zo blij. Heb vandaag echt veel in de tuin kunnen doen. Morgen nog wat klusjes afmaken en daarna alleen de voortuin nogquote:![]()
![]()
Maar de andere deel van de bank heb je nu ook?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij zit ertussen in
Je kunt er iets op zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niets, hij lag maanden opgeborgen bij de bruisballenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen regen gevallen bij jou dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja he ❤️ elke keer als ik ze zie word ik zo blij. Heb vandaag echt veel in de tuin kunnen doen. Morgen nog wat klusjes afmaken en daarna alleen de voortuin nog![]()
Heb je een grote tuin?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah dat kan ook helpenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de browser verder ingezoomd.
Ja dat tafeltje is het deel dat misttequote:Op zondag 8 juni 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de andere deel van de bank heb je nu ook?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was lang onderweg, of niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat tafeltje is het deel dat mistteHow can I make this topic about me?![]()
Ststond gewoon in het magazijnquote:
Waren ze de eerste keer vergeten
En blijkbaar vinden zij dat niet zo ergThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer tuin dan huis. Hoekwoning..quote:Op zondag 8 juni 2025 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen regen gevallen bij jou dan?![]()
Heb je een grote tuin?![]()
Nee, het geld hadden ze al.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
St
[..]
stond gewoon in het magazijn
Waren ze de eerste keer vergeten
En blijkbaar vinden zij dat niet zo ergHow can I make this topic about me?![]()
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #91 De droogte? Extra water geven?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoe mooi mijn bloemenweide is![]()
ONZ / De weg naar de top of …quote:Op zondag 8 juni 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #91 De droogte? Extra water geven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh mag dat niet hier? Sorryquote:Op zondag 8 juni 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #91 De droogte? Extra water geven?![]()
Ah okquote:Op zondag 8 juni 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat tafeltje is het deel dat mistte"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jawel joh gekkiequote:
Ik denk dat Maily je dat als tip geeft
Ah dat is wel fijnquote:
Lekker veel plantjes en bloemetjes in de tuin
Ter compensatie van mijn kunstgrasquote:Op zondag 8 juni 2025 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn
Lekker veel plantjes en bloemetjes in de tuin![]()
![]()
Nou prima tochquote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ter compensatie van mijn kunstgras
Ik ben ook een haag van hibiscus aan het kweken al gaat dat niet zo hard want ze zijn pas 15/20 cm hoogmaar toch!
![]()
Die komen hier als paddenstoelen uitquote:Op zondag 8 juni 2025 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben ook een haag van hibiscus aan het kweken al gaat dat niet zo hard want ze zijn pas 15/20 cm hoogmaar toch!
De grond
Zo zo toe maar weerquote:Op zondag 8 juni 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Lovely, vanavond een double cheeseburger XXL gehad bij de BK
Hier ook maar ik probeer ook een beetje sfeer aan mijn tuin naast het huis te geven dus dat is top.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die komen hier als paddenstoelen uit
De grond![]()
De ganze populatie?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb ze allemaal op een rijtje![]()
[ link | afbeelding ]MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Één zo'n kreng is de helft van de kcal die ik kan eten op een dagquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ja heb hier ook de bloementuin groter gemaakt .. nou jaquote:Op zondag 8 juni 2025 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook maar ik probeer ook een beetje sfeer aan mijn tuin naast het huis te geven dus dat is top.
Meer bloemenstruiken gekocht en gepootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alle supermarkten waren al dicht.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Één zo'n kreng is de helft van de kcal die ik kan eten op een dagHow can I make this topic about me?![]()
Leuk! Ik doe maar wat aan de zijkant van het huisquote:Op zondag 8 juni 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heb hier ook de bloementuin groter gemaakt .. nou ja
Meer bloemenstruiken gekocht en gepootdat is ook wel te zien. Heb je fotos van jouw tuin?
![]()
Ik zal ze wel een keer in dm sturenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk! Ik doe maar wat aan de zijkant van het huisdat is ook wel te zien. Heb je fotos van jouw tuin?
Oh, ,maar goed dat ik een foto had genomen toen het net uit de oven kwam, want ik heb al 2/3 ervan gegeten (is geen groot ding). Momentjequote:Op zondag 8 juni 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de foto's van @:devzeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like gegevenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
ONZ / De weg naar de top, omdat ik het meer verdien.
@:greysbones
@:loveislikeakiss
quote:Op zondag 8 juni 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
@:loveislikeakiss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Traantje gelaten.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
@:loveislikeakiss![]()
Zo dan.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
Maaruh @:Aeque
Ik zie nog steeds geen like
We hebben wel het antwoord op hoe krijgen we onz drukkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet ?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hebben wel het antwoord op hoe krijgen we onz drukkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou er zijn deze avond al drie topics gestartquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij denkt dat dit normaal niet gebeurt ?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou er zijn deze avond al drie topics gestart
Uiteraard nietquote:Op zondag 8 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit normaal niet gebeurt ?![]()
Allemaal door mij mogelijk gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helaes pindakaasquote:Op zondag 8 juni 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uiteraard niet![]()
Allemaal door mij mogelijk gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben in Utrecht stapjes aan het zettenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij in Utrecht stapjes zetten hee![]()
Heb je mijn mooie witte gansjes uit het park niet gezien?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee hee, waarquote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht stapjes aan het zetten![]()
Heb je mijn mooie witte gansjes uit het park niet gezien?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: