Ah een hocker idee zeg maarquote:Op zondag 8 juni 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een soort van tafeltje
Die hoort bij de bank
Wel gestoffeerd
Mooie bloemetjesquote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoe mooi mijn bloemenweide is
Wat een mooie bloemenweide!quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neequote:
Ja he ❤️ elke keer als ik ze zie word ik zo blij. Heb vandaag echt veel in de tuin kunnen doen. Morgen nog wat klusjes afmaken en daarna alleen de voortuin nogquote:
Maar de andere deel van de bank heb je nu ook?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij zit ertussen in
Je kunt er iets op zetten
Niets, hij lag maanden opgeborgen bij de bruisballenquote:
Geen regen gevallen bij jou dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja he ❤️ elke keer als ik ze zie word ik zo blij. Heb vandaag echt veel in de tuin kunnen doen. Morgen nog wat klusjes afmaken en daarna alleen de voortuin nog
Ah dat kan ook helpenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de browser verder ingezoomd.
Ja dat tafeltje is het deel dat misttequote:Op zondag 8 juni 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de andere deel van de bank heb je nu ook?
Dat was lang onderweg, of niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat tafeltje is het deel dat mistte
stond gewoon in het magazijnquote:
Meer tuin dan huis. Hoekwoning..quote:Op zondag 8 juni 2025 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen regen gevallen bij jou dan?![]()
Heb je een grote tuin?
Nee, het geld hadden ze al.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
St
[..]
stond gewoon in het magazijn
Waren ze de eerste keer vergeten
En blijkbaar vinden zij dat niet zo erg
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #91 De droogte? Extra water geven?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |