Dat is nogal een aannamequote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vroeg gisteren nog wel aan dudje waarom ze de gaypride niet gewoon standaard op vaderdag doen
want als de meeste homo's iets wel niet meer hebben is het contact met hun vader
Wat verstandig! Zou je dan toch nog oud en wijs worden?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Drink tegenwoordig nooit meer als ik de volgende dag (in dit geval dinsdag) moet werken
Niks op tegen idd, iedereen moet het lekker voor zichzelf weten.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay is
homofoben zijn meestal zelf toch stiekem gay?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is óf gay in de ontkenningsfase óf hij is gigantisch homofoob.
er is bijna altijd iemand onironisch aanwezig met 'knuffels van een vader'quote:
Ik vind allebei deze opties wel een beetje zieligquote:Op zondag 8 juni 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is óf gay in de ontkenningsfase óf hij is gigantisch homofoob.
Ik vraag me überhaupt af of hij wel is.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Een gay is best okay!
Ik denk niet dat Paul gay is
nouja paul zat in de kast en hij is stiekem homo dus dan moet hij blijkbaar een vrouw zijn dus pualaquote:
Zoals ik laatst nog uitlegde aan mijn oudste neefje:"Dat ouder en wijzer worden is allemaal BULLSHIT! Je kan er gewoon steeds slechter tegen, tegen al dat gefeest. Niks wijzer worden... Alleen maar ouder....".quote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat verstandig! Zou je dan toch nog oud en wijs worden?
hoe oud is je neefje dat je bent begonnen met hem depressief te maken?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik laatst nog uitlegde aan mijn oudste neefje:"Dat ouder en wijzer worden is allemaal BULLSHIT! Je kan er gewoon steeds slechter tegen, tegen al dat gefeest. Niks wijzer worden... Alleen maar ouder....".
Jah, mensen moeten zich eens niet zo druk maken om hoe andere mensen leven. Live and let livequote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Niks op tegen idd, iedereen moet het lekker voor zichzelf weten.
Hoe extremer homofoob hoe groter de kans dat ze iets aan het onderdrukken zijn wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
homofoben zijn meestal zelf toch stiekem gay?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben al Puala dus hij kan hooguit PualB zijnquote:Op zondag 8 juni 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja paul zat in de kast en hij is stiekem homo dus dan moet hij blijkbaar een vrouw zijn dus puala
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al Puala dus hij kan hooguit PualB zijn
HOU OP NU, IK BEN HETERO, HOU OPquote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een mandekker in het nederl elftal, niks voor jou?
Helemaal eensquote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, mensen moeten zich eens niet zo druk maken om hoe andere mensen leven. Live and let live
25, en als alles goed gaat wordt hij ook nog vader over een maandje of 7. Dus het leek me wel tijd om hem wat lessen in volwassenheid te geven.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe oud is je neefje dat je bent begonnen met hem depressief te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |