SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook voor jou een likequote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vergeet de original poster niet![]()
Like degene die echt op 1 staatquote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn nu 6 "de weg naar de top" topics
Qua likes![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom? Die is er alquote:Op zondag 8 juni 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Like degene die echt op 1 staat
Qua likes![]()
![]()
Kies een leuke underdogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @Fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij![]()
![]()
Ik had @Homijn al een like gegevenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Like degene die echt op 1 staat
Qua likes![]()
![]()
![]()
![]()
Jij post meerquote:Op zondag 8 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @:fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij
Kwantiteit versus kwaliteit enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meer Posts ?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
Er klopt niets van dat like systeem. Ik zou 80 likes meer dan @:fogel hebben en zijn posts zijn meestal veel leuker dan die van mij
Nou jaquote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij post meer
Kwantiteit versus kwaliteit enzo
Er was een user
Die voor mij op 1 stond
Die had zijn likes enkel van tetten pics
Dus nou ja
Of dat dan kwaliteit isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor meeste likes heb je ook gewoon een bulk post nodigquote:Op zondag 8 juni 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Er was een user
Die voor mij op 1 stond
Die had zijn likes enkel van tetten pics
Dus nou ja
Of dat dan kwaliteit is
Maar bedankt voor de tipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succesquote:Op zondag 8 juni 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor meeste likes heb je ook gewoon een bulk post nodig
Maar bedankt voor de tipThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114Kquote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij post meer
Kwantiteit versus kwaliteit enzo![]()
![]()
Zoveel zie ik m niet posten dus misschien is hij pas recent grappig gewordenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114KHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je misschien toch grappigerquote:Op zondag 8 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Hij heeft 176K post en ik maar 114K
Kan het me bijna niet voorstellen![]()
![]()
Dan is er dus nog hoop dat hij mij binnenkort gaat inhalenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zoveel zie ik m niet posten dus misschien is hij pas recent grappig geworden![]()
Nee, dat lijkt me sterkquote:Op zondag 8 juni 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ben je misschien toch grappiger
Kan het me bijna niet voorstellen![]()
![]()
![]()
Of @Fogel liked zelf meer
Waardoor mensen terug liken
Lijkt me logischer
Eh wacht
Jij hebt meer likes
Dus jij liked meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed punt. Maar ik vind het ook maar raar dat @Moonlight niet op #2 staat. Geen idee wie die huidige #2 isquote:Op zondag 8 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Of @:Fogel liked zelf meer
Lijkt me logischer![]()
![]()
Jus?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik vind het ook maar raar dat @:moonlight niet op #2 staat. Geen idee wie die huidige #2 isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het leuke is
Op mobiel kan ik de top 500 niet zien
Ik like niet zo veel.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Of @:Fogel liked zelf meer
Lijkt me logischer
Eh wacht
Jij hebt meer likes
Dus jij liked meerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Puzzie is ook inderdaad een onderdeel vanquote:Op zondag 8 juni 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
Er zijn wel heel veel DTS mensen in die likes-top 10. Greys, justin, moonlight, schakeltopia, freshfruit, maily. @:Engine is toch een oud-gediende hier en @:puzzie beschouw ik nu ook bij het DTS meubilair
Dat is een stuk leuker dan de was opvouwen. Maar helaas, dat moet ik nu gaan doen. Veel plezierquote:![]()
![]()
Post geliktquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij ookquote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een stuk leuker dan de was opvouwen. Maar helaas, dat moet ik nu gaan doen. Veel plezier
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 720 / +59 / +102 / 1416 / 1716
2. loveislikeakiss / 569 / +118 / +100 / 1432 / 1737
3. StevenHyde / 558 / +12 / +0 / 267 / 329
4. RedShoe / 320 / +41 / +14 / 1059 / 1194
5. greysbones / 124 / +0 / +13 / 966 / 1030
6. Fogel / 121 / +0 / +0 / 130 / 172
7. devzero / 103 / +0 / +4 / 217 / 256
8. hemarookworst / 99 / +10 / +11 / 251 / 316
9. aeque / 96 / +15 / +13 / 497 / 604
10. mario390 / 77 / +8 / +0 / 167 / 226
11. Pinnenmutske / 76 / +4 / +7 / 154 / 209
12. Dr.Mikey / 68 / +0 / +0 / 64 / 89
13. KoningWouter / 66 / +9 / +7 / 143 / 169
14. drakin / 66 / +0 / +0 / 363 / 403
15. gebrokenglas / 56 / +0 / +3 / 479 / 524
16. maily / 48 / +16 / +3 / 235 / 268
17. Harrie / 45 / +0 / +0 / 69 / 89
18. Grrrrrrrr / 37 / +3 / +0 / 95 / 122
19. KillemWieft / 34 / +0 / +2 / 119 / 156
20. Grotetijd / 33 / +0 / +0 / 58 / 70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo een rondje gereden op de Ambar mobiel en dat is relaxed fietsen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is Ambar er al?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een rondje gereden op de Ambar mobiel en dat is relaxed fietsenI'm surrounded by morons!
Ambar alert op dinsdag
I'm surrounded by morons!
Kliko?quote:I'm surrounded by morons!
het is bij paul maar de vraag of hij het zelf is, of dat hij zijn kat over het toetsenbord laat lopenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 8 juni 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is bij paul maar de vraag of hij het zelf is, of dat hij zijn kat over het toetsenbord laat lopen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van wiequote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Paul het volgende:
heb opdracht om lovely te bolken dus moet dat goed uitvoeren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
avn wie?quote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Paul het volgende:
heb opdracht om lovely te bolken dus moet dat goed uitvoerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welquote:I'm surrounded by morons!
Likquote:I'm surrounded by morons!
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mint
Of met citroen of framboos
Of met koffiecrunch
Of met kaneelbiscuitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Purequote:Op zondag 8 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?![]()
![]()
Caramelquote:Op zondag 8 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus
hebben mensen nog voorkeuren voor bepaalde chocolade?![]()
![]()
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leegquote:Op zondag 8 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mint
Of met citroen of framboos
Of met koffiecrunch
Of met kaneelbiscuit![]()
Oh zo erg. Hou op schei uit.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leeg
Toffifee ook![]()
![]()
ja voor munt is er altijd een duidelijke scheidingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zocht dat laatst bij de Action, hadden ze het nietquote:Op zondag 8 juni 2025 22:02 schreef Bally-b het volgende:
[..]
After eight of Hoe Dat heet, vreet soms gelijk een doos leeg
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: