Het voelt ook weer als een echt weekend.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! :8
En hoe bevalt je weekend? Nu heb je echt weekend natuurlijk.
Ik zie het nog wel staan. vrijdag 31 en zaterdag 29 graden. Hoe dan, ik had net mijn winterjas aanquote:Op maandag 9 juni 2025 07:01 schreef pullup het volgende:
Die 30+ graden is weer van de kaarten verdwenen
28 max en dat is mooi weer
Ow dan zouden we pech hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel staan. vrijdag 31 en zaterdag 29 graden. Hoe dan, ik had net mijn winterjas aan
Goedemorgenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:45 schreef Chanel5 het volgende:
.....als het even kon
liep ik met mijn dochter....aan het handje....in het parrekie
te wandelen in de....
goedemorgen
veel regen inderdaad. Vandaag niet meer geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dan zouden we pech hebbenkeek nog even maar op mijn App in Amsterdam niet meer dan 28. We gaan het meemaken Ik ben de afgelopen dagen ook best weer vaak natgeregend en had mijn midlayer ook weer uit de kast gehaald
Hoi hoi.quote:
Wel slim om de avond daarvoor te gaanquote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Vanavond ga ik Helemaal naar Hengelo voor Atletiek
Gelukkig staken ze morgen pas bij de NS
jah...ik ga tegenwoordig met de trein naar het werk, maar dat gaat morgen niet lukken.quote:
Ik meestal met de fiets of auto.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik ga tegenwoordig met de trein naar het werk, maar dat gaat morgen niet lukken.
ik voorheen ook nooit met de trein. Maar de A1 is een en al file, ik ga om 6 uur de deur uit en sta al vast in de file.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik meestal met de fiets of auto.
Zelden met de trein.
Hoe ga je morgen dan, of blijf je thuis
Files heb ik ook een hekel aan, gelukkig heb ik er niet zo vaak last van hierquote:Op maandag 9 juni 2025 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik voorheen ook nooit met de trein. Maar de A1 is een en al file, ik ga om 6 uur de deur uit en sta al vast in de file.
Klant waar ik zit, die zit letterlijk tegenover het station. Je loopt station uit, steekt over, en je bent er. Toen die A12 afgesloten was voor een week, dacht ik: ik ga met de trein. Dat was ideaal. Rechtstreekse verbinding, 5 minuten rijden naar het station vanuit huis. Kosten parkeren en kosten trein kan ik declareren. Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan![]()
Morgen werk ik vanuit huis. Mijn gevoel zegt dat velen dat gaan doen. Geen treinen = druk op de weg. Denk ik.
Ik háát files.
wat dat betreft is het noorden ideaalquote:Op maandag 9 juni 2025 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Files heb ik ook een hekel aan, gelukkig heb ik er niet zo vaak last van hier
Niet als je met de trein wil, die gaat te weinigquote:
ja maar zonder files ga ik wel met de autoquote:Op maandag 9 juni 2025 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als je met de trein wil, die gaat te weinig
Als ik nergens hoef te zijn ga ik nietquote:Op maandag 9 juni 2025 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar zonder files ga ik wel met de auto
Zonder filesquote:Op maandag 9 juni 2025 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar zonder files ga ik wel met de auto
quote:
Die neem ik zo mee naar bed om te lezen.quote:
Wow heel eng, mensen.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Als echte Fokker ben ik natuurlijk een zolderbewoner, en volgende week rond deze tijd kan van daaruit naar mensen op straat kijken![]()
Beetje eng natuurlijk, maar dat went vast
Ik zou er meteen dikke gordijnen voor hangenquote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Als echte Fokker ben ik natuurlijk een zolderbewoner, en volgende week rond deze tijd kan van daaruit naar mensen op straat kijken![]()
Geen zorgen, met mensen praten is sociaal, maar vanuit zolder met mensen op straat praten is dan weer asociaalquote:Op maandag 9 juni 2025 18:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow heel eng, mensen.Maar alleen maar kijken valt nog mee, stel je voor dat je er een gesprek mee moet voeren.
Er zitten rolluiken voorquote:Op maandag 9 juni 2025 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou er meteen dikke gordijnen voor hangen
Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Is geen kwestie van willen, is gezien de locatie van de zolder de enige mogelijkheidquote:Op maandag 9 juni 2025 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?
Maar je wil op die zolder zitten, dus ..............quote:Op maandag 9 juni 2025 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Is geen kwestie van willen, is gezien de locatie van de zolder de enige mogelijkheid
Willen? Dat is het leven van een Fokker, da's geen keuzequote:Op maandag 9 juni 2025 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je wil op die zolder zitten, dus ..............
Er is altijd een keuze.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Willen? Dat is het leven van een Fokker, da's geen keuze
Ik zit nu ook niet op zolderquote:Op maandag 9 juni 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze.
En, ik zit niet op een zolder, ben ik nu geen fokker?
Maar maar,quote:
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houdenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar maar,
net had je nog geen keuze en moest je zitten?![]()
Kijk jij liever tegen ze op?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houden
Een leven? Eens kijken wat dat is, is vast een AI tool die dat wel snapt.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houden
Als ze maar rennen toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk jij liever tegen ze op?
[ afbeelding ]
Die moet ik namaken met een badeendje.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk jij liever tegen ze op?
[ afbeelding ]
Klinkt heul lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Goedenavond![]()
Taco's met gebakken halloumi, komkommer/radijs/mango salade en mayo/chilisaus
Dat was het ookquote:
Ja die blijft er dan uit. Ik ga dat deze week ook eens proberenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was het ookDie ga ik vaker maken
Er zat ook koriander in trouwensMaar denk dat het ook lekker is als je het weglaat
Ben benieuwd!quote:Op maandag 9 juni 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die blijft er dan uit. Ik ga dat deze week ook eens proberen
Halloumi lijkt mij nog lastiger om goed uit te spreken als Aobidinges.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Goedenavond![]()
Taco's met gebakken halloumi, komkommer/radijs/mango salade en mayo/chilisaus
En?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een leven? Eens kijken wat dat is, is vast een AI tool die dat wel snapt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
Oh zelfs de funkhelden leggen het loodje in dit jaar![]()
Bekijk deze YouTube-video
Rip Sly
We zitten midden in de periode waar er veel gaan volgen. Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:03 schreef Puzzie het volgende:
En goedemorgen , weer een muziek held minder, wat een verlies.
I knowquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zitten midden in de periode waar er veel gaan volgen. Goeiemorgen
Dankjewelquote:
Van harte............quote:
Dankjewelquote:
Je dochter al iets opgeknapt Deisyy?quote:
Fijne verjaardag Lovely!quote:
Heb je al wat bedacht?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
Waar gaan we vandaag heen?![]()
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep![]()
Ik blijf lekker thuisquote:
Minstens 1, a.s. donderdag.quote:
Ja dat las ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minstens 1, a.s. donderdag.
16 en 17 juni misschien ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minstens 1, a.s. donderdag.
16 en 17 juni misschien ook.
Keer hard met een jeep met zo'n bullbar over die snelweg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
En wij staan er ook weer goed op![]()
https://www.reuters.com/b(...)r-checks-2025-06-10/
Waar ging je vandaag niet naartoe?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
Waar gaan we vandaag heen?![]()
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep![]()
Mooi, het eerste rondje op de volgende meet is voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, ik word nog eens rijk met de staatsloterij
Voor die tijd ben ik er lang 2 keer van uit eten geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi, het eerste rondje op de volgende meet is voor jouw rekening.
Hier praat jij je niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik er lang 2 keer van uit eten geweest
Uh, waar niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier praat jij je niet meer onderuit.
Da’s aardig van hem. Doe mij er ook maar éénquote:
jeujj doe mij er maar eenquote:
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.quote:
Dat is fijn te horen, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderopquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
Ik heb jaren geoefend in de wasbak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
O kak ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
O wat vreselijk dit. Ik hoop voor jou mee dat het vandaag opgelost isquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangenquote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderop
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangen
Ik zie mij nog niet zo makkelijk boven een wasbak hangen
Gatverrrquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.quote:
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintjequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Nee, hij is te zwaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintje
Vrouwentongenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat gaat toch meuren??quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.quote:
De fok!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.
Die zijn licht giftig, vanwaar diequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokterquote:
Heel fijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokter
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.
tongquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
tongZe zijn ook niet om te eten, maar geen goed idee voor de poes
Dat ik ooit vooraan stond zonder 10 keer te moeten pissen.................quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
hopelijk kan @:Deisyy inmiddels weer naar de wc
Dat herken ik vanuit een ver verledenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik ooit vooraan stond zonder 10 keer te moeten pissen.................
Bekijk deze YouTube-video
Ja ja, het kan weer!quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
hopelijk kan @:Deisyy inmiddels weer naar de wc
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'strichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier al klaar voor de aardbei?
Is dat vanavond?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Grappig inderdaad, dat is nog best wel wat, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'stricht
Wij lopen hier weer eens voor op het gepeupelquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'stricht
Je kan me de pot op!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, het kan weer!![]()
Zo spannend en zo lekker als je na 2 dagen weer op je eigen pot kan
Ik had aarbeien netquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ai weer eenquote:
Wat houdt dit in?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oke. Ik zal straks eens kijken.quote:
Och jemig ook dat nog.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Of jij moet je wat beter uitschudden als je bij Deisyy op bezoek gaatquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.quote:
Dan had ik niet met mijn puntknieen het laminaat gesloopt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.
Ik doe dat liever zelfquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.
Als je geluk hebt doet de verzekering dat?
Ik prijs je niet gelukkig
Als het er eenmaal ligt dan is het weer genieten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
Dat mag in een ander 40+ topiq.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachten
Allang geweest ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog geen aardbei te zien hier
Goffer! het lijkt mijn moestuin wel...quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer! het lijkt mijn moestuin wel...![]()
De merels zijn me ook steeds voor
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..
Tis net de maan... weken kijk je naar de witte versie.. en dan net voordat het kleur krijgt... foetsie.. of erger.. overal één gat in
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buksquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:57 schreef maily het volgende:
[..]
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buks
De slakken zijn je dankbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Of zijn er daar minder van dit jaar?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:
Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakkerquote:
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakker
Klinkt bekendquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.
Wat uiteraard niet lukt
Gaat altijd zoquote:
Morguh Pullup. En bedankt voor de birdsquote:
Het is heel de dag weer.quote:
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het leesquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:04 schreef D. het volgende:
Iemand heeft zo juist geprobeerd mijn eetlust te bederven
Iemand die details wil?
Schaapievleeschquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk weer ,anderhalf uur gelopen, genieten..
Behhh![]()
[ afbeelding ]
Op de parkeerplaats bij een AHquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het lees
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezienquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Het leek geen zwerverquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezien
Ze zien er niet allemaal uit als zwerverquote:
Lekker dan , gatverrrquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef drakin het volgende:
Hardlopers schijten trouwens ook zomaar op straat
When you gotta go,quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Hebben die geen opruimplicht?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef drakin het volgende:
Hardlopers schijten trouwens ook zomaar op straat
Nee die rennen hard doorquote:
Mooie foto's Puzziequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk mijn normale route weer kan lopen. Nog een half jaar en dan is alles weer 'normaal'
en kan ik weer helemaal langs het water en door bossen wandelen.
Ze zijn al vanaf 23 bezig met dijken verhogen, en de route die ik al jaren liep is deels tussen de bossen en deels op een dijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie foto's Puzzie
Waarom kan dat nu niet dan?
O dat is nooit leuk, hopelijk is het snel klaar dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn al vanaf 23 bezig met dijken verhogen, en de route die ik al jaren liep is deels tussen de bossen en deels op een dijk
Maakt zeker mooie foto'squote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb sinds dit weekend het oude mobieltje van zoon maar die maakt idd mooie foto's
Eind 25 dus nog een half jaar wachtenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nooit leuk, hopelijk is het snel klaar dan.
[..]
Maakt zeker mooie foto's
Dat wordt deze zomer dus niets meer met dat rondjequote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eind 25 dus nog een half jaar wachten
Nee, al twee jaar nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt deze zomer dus niets meer met dat rondje
Volgend jaar lente en zomer kan je er weer onbeperkt gaan wandlen moet je maar denkenquote:
Januari 26 ga ik vanuitquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgend jaar lente en zomer kan je er weer onbeperkt gaan wandlen moet je maar denken
Slacht je ook zelf een schaap?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Al die shoarma met een wolletje erom hier
Ik heb shoarma in de pan liggen nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Al die shoarma met een wolletje erom hier
Er zijn echt mensen die daar veel beter in zijn dan ikquote:
Dat geloof ik directquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die daar veel beter in zijn dan ik
Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonenquote:
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestoptquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Ow, andere keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonen
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessantquote:
Jij bedoeld Kees van FLodderquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Er is nu weer een serie of docu over hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Vind het wel sneu voor die m oeder, hij stuurt haar steeds weg als ze aan de deur komtquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Uh, Haar hequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is nu weer een serie of docu over hem
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessant
De serie heet ook Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Kees
Snap ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Op donderdag 12 juni 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat is ellendequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Dat hoor je steeds meer en meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Hij staat op geleverd op adres.quote:
Wij zijn aartsvijandenquote:
Het schijnt zoquote:
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijandquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijand
Ja. Dat heb ik ook al twee keer gehad.quote:
Tijd geleden ook, afgeleverd bij de buren. Ja, de buren 1,5 km verderop.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al twee keer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |