Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakkerquote:
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakker
Klinkt bekendquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.
Wat uiteraard niet lukt
Gaat altijd zoquote:
Morguh Pullup. En bedankt voor de birdsquote:
Het is heel de dag weer.quote:
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het leesquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:04 schreef D. het volgende:
Iemand heeft zo juist geprobeerd mijn eetlust te bederven
Iemand die details wil?
Schaapievleeschquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk weer ,anderhalf uur gelopen, genieten..
Behhh![]()
[ afbeelding ]
Op de parkeerplaats bij een AHquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het lees
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezienquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Het leek geen zwerverquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezien
Ze zien er niet allemaal uit als zwerverquote:
Lekker dan , gatverrrquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef drakin het volgende:
Hardlopers schijten trouwens ook zomaar op straat
When you gotta go,quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Hebben die geen opruimplicht?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef drakin het volgende:
Hardlopers schijten trouwens ook zomaar op straat
Nee die rennen hard doorquote:
Mooie foto's Puzziequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk mijn normale route weer kan lopen. Nog een half jaar en dan is alles weer 'normaal'
en kan ik weer helemaal langs het water en door bossen wandelen.
Ze zijn al vanaf 23 bezig met dijken verhogen, en de route die ik al jaren liep is deels tussen de bossen en deels op een dijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie foto's Puzzie
Waarom kan dat nu niet dan?
O dat is nooit leuk, hopelijk is het snel klaar dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn al vanaf 23 bezig met dijken verhogen, en de route die ik al jaren liep is deels tussen de bossen en deels op een dijk
Maakt zeker mooie foto'squote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb sinds dit weekend het oude mobieltje van zoon maar die maakt idd mooie foto's
Eind 25 dus nog een half jaar wachtenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nooit leuk, hopelijk is het snel klaar dan.
[..]
Maakt zeker mooie foto's
Dat wordt deze zomer dus niets meer met dat rondjequote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eind 25 dus nog een half jaar wachten
Nee, al twee jaar nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt deze zomer dus niets meer met dat rondje
Volgend jaar lente en zomer kan je er weer onbeperkt gaan wandlen moet je maar denkenquote:
Januari 26 ga ik vanuitquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgend jaar lente en zomer kan je er weer onbeperkt gaan wandlen moet je maar denken
Slacht je ook zelf een schaap?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Al die shoarma met een wolletje erom hier
Ik heb shoarma in de pan liggen nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Al die shoarma met een wolletje erom hier
Er zijn echt mensen die daar veel beter in zijn dan ikquote:
Het komt wel dichtbij danquote:
Dat geloof ik directquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die daar veel beter in zijn dan ik
Kees? Welke kees?quote:
Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonenquote:
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestoptquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Ow, andere keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonen
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessantquote:
Jij bedoeld Kees van FLodderquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Er is nu weer een serie of docu over hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Vind het wel sneu voor die m oeder, hij stuurt haar steeds weg als ze aan de deur komtquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Uh, Haar hequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is nu weer een serie of docu over hem
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessant
De serie heet ook Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Kees
Snap ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Op donderdag 12 juni 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat is ellendequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Dat hoor je steeds meer en meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Hij staat op geleverd op adres.quote:
Wij zijn aartsvijandenquote:
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijandquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijand
Ja. Dat heb ik ook al twee keer gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |