quote:
Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakkerquote:
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik was zomaar zelfs wat vroeger wakker
Klinkt bekendquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben al ff wakker, maar probeerde nog te slapen.
Wat uiteraard niet lukt
Gaat altijd zoquote:
Morguh Pullup. En bedankt voor de birdsquote:
Het is heel de dag weer.quote:
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het leesquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:04 schreef D. het volgende:
Iemand heeft zo juist geprobeerd mijn eetlust te bederven
Iemand die details wil?
Schaapievleeschquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk weer ,anderhalf uur gelopen, genieten..
Behhh![]()
[ afbeelding ]
Op de parkeerplaats bij een AHquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga ik wel eerst even eten voor ik het lees
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezienquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Het leek geen zwerverquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zwervers. Heb dat hier helaas eens op een parkeerpleintje gezien
Ze zien er niet allemaal uit als zwerverquote:
Lekker dan , gatverrrquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef drakin het volgende:
Hardlopers schijten trouwens ook zomaar op straat
When you gotta go,quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats bij een AH
Loopt een man voorbij, zet zijn boidschappentas neer, trekt zijn broek naar beneden, sproeit een nummer 2 tegen de muur. Trekt dan zijn broek omhoog, bedenkt zich, doet nog een (poging tot) nummer 1, pakt zijn tas, en vervolgt zijn weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |