Dat is fijn te horen, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderopquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
Ik heb jaren geoefend in de wasbak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
O kak ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
O wat vreselijk dit. Ik hoop voor jou mee dat het vandaag opgelost isquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangenquote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderop
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangen
Ik zie mij nog niet zo makkelijk boven een wasbak hangen
Gatverrrquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.quote:
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintjequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Nee, hij is te zwaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintje
Vrouwentongenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat gaat toch meuren??quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.quote:
De fok!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.
Die zijn licht giftig, vanwaar diequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokterquote:
Heel fijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokter
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.
tongquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
tongZe zijn ook niet om te eten, maar geen goed idee voor de poes
Dat ik ooit vooraan stond zonder 10 keer te moeten pissen.................quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
hopelijk kan @:Deisyy inmiddels weer naar de wc
Dat herken ik vanuit een ver verledenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik ooit vooraan stond zonder 10 keer te moeten pissen.................
Bekijk deze YouTube-video
Ja ja, het kan weer!quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
hopelijk kan @:Deisyy inmiddels weer naar de wc
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'strichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hier al klaar voor de aardbei?
Is dat vanavond?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Grappig inderdaad, dat is nog best wel wat, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'stricht
Wij lopen hier weer eens voor op het gepeupelquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi het tijdverschil tussen A'dam en M'stricht
Je kan me de pot op!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, het kan weer!![]()
Zo spannend en zo lekker als je na 2 dagen weer op je eigen pot kan
Ik had aarbeien netquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat houdt dit in?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oke. Ik zal straks eens kijken.quote:
Och jemig ook dat nog.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Of jij moet je wat beter uitschudden als je bij Deisyy op bezoek gaatquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.quote:
Dan had ik niet met mijn puntknieen het laminaat gesloopt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.
Ik doe dat liever zelfquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.
Als je geluk hebt doet de verzekering dat?
Ik prijs je niet gelukkig
Als het er eenmaal ligt dan is het weer genieten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
Dat mag in een ander 40+ topiq.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachten
Allang geweest ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog geen aardbei te zien hier
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer! het lijkt mijn moestuin wel...![]()
De merels zijn me ook steeds voor
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..
Tis net de maan... weken kijk je naar de witte versie.. en dan net voordat het kleur krijgt... foetsie.. of erger.. overal één gat in
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buksquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:57 schreef maily het volgende:
[..]
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Keyboard Knight
quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buks
De slakken zijn je dankbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Of zijn er daar minder van dit jaar?The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |