Dat is fijn te horen, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderopquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
Ik heb jaren geoefend in de wasbak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
Plassen op de emmer kan nog wel , poepen is weer een ander verhaal![]()
Hopelijk is de verstopping snel opgelost Deis!!! Blijft altijd vervelend
O kak ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
O wat vreselijk dit. Ik hoop voor jou mee dat het vandaag opgelost isquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Deisyy het volgende:
En nu zit ik sinds maandagavond sinds een verstopping, in de afvoer welteverstaan, ik zal jullie verdere details besparen, maar plassen doen we op de emmer nuWant er mag niets door de afvoer, dus ook niet in de keuken of badkamer.
Straks komt John de loodgieter weer en ik hoop dat het na vanmiddag is opgelost, maar dat hoopte ik maandagmiddag ook al
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangenquote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een nummer 2 en de douche kan ik gelukkig naar mijn zus, die woont een paar deuren verderop
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das het voordeel als je een mannetje bent, dan kan je hem er zo inhangen
Ik zie mij nog niet zo makkelijk boven een wasbak hangen
Gatverrrquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.quote:
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintjequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt nog niet mee hoor. Poepen in de wasbak is makkelijker.
Nee, hij is te zwaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je zo kleintje of heb je zo kleintje
Vrouwentongenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat gaat toch meuren??quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal dat iemand dat echt heeft gedaan.
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.quote:
De fok!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was dronken bij een familiereünie. Bij een bed and bradfest.
Die zijn licht giftig, vanwaar diequote:Op woensdag 11 juni 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Wel alvast een Vaderdag cadeautje gekocht wat kleindochter aan haar vader kan geven
Vrouwentongen![]()
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokterquote:
Heel fijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat elke dag beter met mijn dochter, is steeds langer op, en ze had zelfs plannen om komende dagen even naar buiten te gaan met de kleine.
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, en laat mij raden? Je mag zeker niet zwaar tillen van de dokter
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ooit een goede raad van hem in de wind geslagen. Ik werd bijna doof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |