Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Als echte Fokker ben ik natuurlijk een zolderbewoner, en volgende week rond deze tijd kan van daaruit naar mensen op straat kijken![]()
Beetje eng natuurlijk, maar dat went vast
Is geen kwestie van willen, is gezien de locatie van de zolder de enige mogelijkheidquote:Op maandag 9 juni 2025 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?
Maar je wil op die zolder zitten, dus ..............quote:Op maandag 9 juni 2025 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Is geen kwestie van willen, is gezien de locatie van de zolder de enige mogelijkheid
Willen? Dat is het leven van een Fokker, da's geen keuzequote:Op maandag 9 juni 2025 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je wil op die zolder zitten, dus ..............
Er is altijd een keuze.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Willen? Dat is het leven van een Fokker, da's geen keuze
Ik zit nu ook niet op zolderquote:Op maandag 9 juni 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze.
En, ik zit niet op een zolder, ben ik nu geen fokker?
Maar maar,quote:
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houdenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar maar,
net had je nog geen keuze en moest je zitten?![]()
Kijk jij liever tegen ze op?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je op mensen neerkijken? Zijn ze minderwaardig?
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houden
Een leven? Eens kijken wat dat is, is vast een AI tool die dat wel snapt.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet 24 uur per dag he, ik heb naast Fok ook een leven, om het wat gevarieerd te houden
Als ze maar rennen toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk jij liever tegen ze op?
[ afbeelding ]
Die moet ik namaken met een badeendje.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk jij liever tegen ze op?
[ afbeelding ]
Klinkt heul lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Goedenavond![]()
Taco's met gebakken halloumi, komkommer/radijs/mango salade en mayo/chilisaus
Dat was het ookquote:
Ja die blijft er dan uit. Ik ga dat deze week ook eens proberenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was het ookDie ga ik vaker maken
Er zat ook koriander in trouwensMaar denk dat het ook lekker is als je het weglaat
Ben benieuwd!quote:Op maandag 9 juni 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die blijft er dan uit. Ik ga dat deze week ook eens proberen
Halloumi lijkt mij nog lastiger om goed uit te spreken als Aobidinges.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Goedenavond![]()
Taco's met gebakken halloumi, komkommer/radijs/mango salade en mayo/chilisaus
En?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een leven? Eens kijken wat dat is, is vast een AI tool die dat wel snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |